גוף מוח ומה שביינהם..

היי לכולם,רציתי לשתף בתובנה שידעתי בזמנו כשעברתי את התהליך יציאה מהאוסידי אך היום נפל לי האסימון.
אני מקווה שכולם מודעים,שהגוף והמוח שלנו משפיעים אחד על השני. יש כאלה שאומרים כי המוח משפיע על הפיזיולוגיה שלנו ויש כאלה שטוענים את ההפך.
מה שגיליתי ממש לאחרונה בעקבות צפייה בראיון שנערך עם מדען שחוקר את המוח,שאמנם ללא המוח אנחנו לא נתפקד אך ללא הגוף,ללא תפקוד נכון של הפיזיולוגיה שלנו, המוח שלנו יתפקד באופן שבו אנחנו נחווה,חרדה,אי שקט, נצלול להתמכרות ,לא נהיה ממוקדים והמחשבות המעכבות יציפו אותנו.
סיכרון נכון בין הגוף למוח , יכול ליצור איזון מושלם שהתוצאה שלו...שחרור המתח, פוקוס, חדות, הרגשה של סיפוק, אושר וכמובן חיים בריאים.
מה שאני מבין היום, זה שבתהליך שלי הבאתי את הסיכרון הזה לרמה מאד גבוהה וכתוצאה מכך, הצלחתי לחוות את המוח. שלי מחדש. גרמתי למוח שלי לתפקד באופן כזה, שיכלתי להתפקס אך ורק על מה שרציתי לחשוב, יכולתי לנטרל חרדה, יכולתי להרגיש מאושר לאורך זמן, שחררתי את כל הדופימין שהגוף שלי היה צריך ושהמוח שלי יחל לשחרר.
נשימה נכונה, מיקוד, חזרה ועקביות, ביחד עם מחסן פעולות, הביאו אותי לחוות שיתוף פעולה נכון ומתאים לאני הפנימי האמיתי שלי ובכך ליצור לעצמי את המציאות שבה רציתי להיות.
לסיכום,... הכול מתחיל מבפנים, שליטה נכונה בגוף שלכם, בתודעה שלכם, במודעות שלכם, תביא את המוח להסתכרן עם המצב הפיזיולוגי שלכם...המוח יודע לעשות את זה, ככה הוא בנוי, ככה תוכלו להרגיש את הסיכרון באופן האמיתי והנכון לכם.
רק תזכרו באותם רגעים שהרגשתם מאושרים, בלתי מנוצחים, מלאיי אופוריה...אני בטוח שתגלו כי, נשמתם אחרת, הגוף שלכם היה במצב פיזיולוגי אחר והמוח שלכם מיקד אתכם והכול הרגיש ונראה מושלם, זה הסיכרון שעליו אני מדבר.
תודה על ההקשבה, תמיד נמצא כאן לעזור, לכוון ולהקשיב.
 
למעלה