"גופה של אישה תבונתה של אישה"

"גופה של אישה תבונתה של אישה"

ספר נהדר. חובה לכל אישה באשר היא לקרוא אותו ולנצור אותו. וכמה שיותר מוקדם-יותר טוב. שבת שלום.
 

Mירב

New member
../images/Emo35.gif

אם לא לינק, אז לפחות מי כתב? שם ההוצאה לאור? רמז?
 

Mירב

New member
קודם כל תודה, אבל קצת התבלבלתי עכשי

כי בדיוק מצאתי הודעה אחרת שבה הזכרת את הספר הזה... כתבת שם שזה "של לואיז היי הנפלאה"...
 

karnity

New member
רווינסרה יקרה

לאחר הפתיחה הצולעת ביננו...אני רוצה להודות לך על ההמלצה לספר. אני מאמינה שכל אישה צריכה לדעת מה שיותר על גופה/תבונתה ... אפילו אם יש בספר פרקים שאינם רלוונטים עבורינו... ובאשר להתייחסותך לתפקידי כמנהלת... ולגבי המידע כאן בפורום... כפי שכתבתי אני לא מבינה כלום באשר להריון ולידה ולפיכך גם אין ביכולתי לתקן "טעויות", שנאמרות כאן... מתנצלת הראש...
 
קרנית

ההמלצה על הספר היא ממקום תומך. נכון שיש בו גם פרקים שעוסקים בהריון ולידה אבל שוב, יש בו גם ובעיקר התייחסות אל הקשר בין גוף ונפש בכל מה שנוגע לנשים. שוב, ספר חובה לאישה. ולואיז היי...מכיוון שהיא עצמה "ללא" יש לה תובנות מאירות בנוגע לסוגייה. היא אישה מופלאה.
 

gertrude

New member
אפרופו ספרים - סופרות נטולות ילדים

סימון דה בובואר - "המין השני", הוצאת בבל 2001 ספר חובה לכל אשה, לכל פמיניסטית ולכל מי שמתלבטת בעניין ההולדה (כל הספרים שלה מומלצים מאד, בעיקר "אשה שבורה", אך הם כבר קצת נדירים. הכי הייתי ממליצה על הביוגרפיה שלה, לקוראי הצרפתית או האנגלית). היינץ פרדריק פטרס - (ביוגרפיה) לו אנדראס סלומה \ האשה מן החלומות, הוצאת ספריית פועלים 2000 אשה מרהיבה ביותר. גרטרוד סטיין - יצאו לה כמה ספרים בעברית (שלוש נשים; האוטוביוגרפיה של אליס ב. טוקלאס), אבל מה שהיה מעניין באמת זה החיים שלה. נסו למצוא ביוגרפיה. גם בערוץ 8 משודרת מדי פעם תכנית על חייה). שתי הנשים הראשונות היו סטרייטיות, השלישית לסבית. כולן מדהימות בעוצמתן. הספרים ירתקו גם כל אחת שמתעניינת במערכות יחסים אלטרנטיביות. אם אתן מכירות ספרים או סופרות אחרות שקשורות לעניין, אנא הרחיבו את דעתנו.
 
יש לי יש לי

"עיקרון הרצף" חהחהחהחה. ספר שנוי במחלוקת כי ג'ין לנדלוף הכותבת(אנתרפולוגית שחיה עם האינדיאנים)כתבה ספר המתאר דרך לגידול ילדים בעוד שלה עצמה- לא היו ילדים. לכן כל מי שמתנגד בדרך כלל לדיעותיה(האהובות עליי, אגב)מביא את הטיעון של אי-אימהותה כטיעון נגד.
 

karnity

New member
קטגוריה ב"לוחות"..

כל המלצה לספר ניתן לעדכן ב"גולשות ממליצות"... אני מזמינה אתכן להוסיף המלצותיכן!!
 
למעלה