גורמי תאונה

גורמי תאונה

לאחר תחקור של מספר תאונות ותקריות לאחרונה ברצוני להסב תשומת לב החברים לשני גורמים שיש לחשוב עליהם עוד לפני חימום המנוע. האחד בחירת מסלול ההמראה .צריך להיות ארוך מספיק להסעה קרקעית לצורך בדיקה ויצוב המצנח ללא מכשולים לאורך ובקצה המסלול .השני לא להמריא בכול מחיר ............................... יש כפתור כיבוי ואפשר להשתמש בו אם משהו משתבש בריצת ההמראה .לא ממריאם בכל מחיר .השילוב של שני הגורמים האלה עלול לכניס אותנו למצבים לא נעימים.טיסות בטוחות
 

bensand

New member
לכל המעוניין לקרא ולהשכיל מצ"ב לינק להודעות החוקר הראשי

http://aiai.mot.gov.il/publication-cbl/hodahot-cll
 
למעלה