גזים + כמויות האכלה

meck88

New member
גזים + כמויות האכלה

3 שאלות:
1. גזים - אשמח לכל עצה... אני מכירה פחות או יותר הכל אבל אשמח לשמוע עוד למקרה שפספסתי משהו שאולי יעזור לקטנה...
2. היא אוכלת מטרנת פגים בעיקר ופעם ביום חלב אם שאוב. הגיוני שבגיל חודש / משקל 3.500 היא מחסלת 90 סיסי? אני יודעת שלפי הנוסחה של המשקל כפול 150 זה אמור להיות הרבה פחות- 60-70 . חוץ מזה שהיא בכלל פגית משבוע 35... בטיפת חלב אמרו לי לשים לה 120 ולראות מתי היא "דוחה" את הבקבוק. הקטע שבתחושה שלי היא אוכלת כל מה שנותנים לה! הרבה מאוד פעמים היא אפילו מתעוררת אחרי שעתיים וחצי ולעתים אפילו שעתיים.... איך אני יודעת שאני לא נותנת לה יותר מידי? אני חוששת מהאכלת יתר/הרחבת קיבה... אבל נראה שהאחיות כולן אחידות דעים בנושא שאין כזה דבר בגיל הזה. אם כך - באיזה גיל צריך כבר להיזהר? ואם זה לא נכון- אז למה לפעמים רואים תינוקות שמנים? היא נולדה במשקל 2450 ובשקילה של חודש היא שקלה 3505...
3. כמה זמן צריך להמשיך עם פורמולת פגים? רופאת הילדים אמרה שנה אבל זה נשמע לי מוגזם.... ולמה חשוב להמשיך עם זה כל כך הרבה זמן?
 
גזים+ כמויות האכלה

שלום רב,
בכל מקרה בגיל הזה תינוקות אוכלים לפי דרישה, כלומר הם מווסתים את הכמות וגם השעות יכולות להשתנות בין תינוק לתינוק.
כך שאין צורך למדוד זמנים באופן מדויק, וממוצע של כ3 שעות בין הארוחות זה תקין. תני לה לכוון את האכילה ותסמכי עליה שהיא תאכל כמה שהיא צריכה. כמובן שבמקביל את נמצאת במעקב גדילה בטיפת חלב.
לגבי גזים- זו תופעה מאוד נפוצה בגיל הזה שחופלת מעצמה. יש תינוקות שחווים את זה יותר קשה מאחרים. כיום משערים כי אין קשר להזנה .
את יכולה לנסות להחזיק אותה על היד שלך כשפניה פונים לרצפה והבטן שלה נצמדת לאמה שלך. לעיתים זה מרגיע.
בברכה,
מירב
 

misty10

New member
הדברים שעוזרים לנו בעניין גזים

זה לעשות 2-3 הפסקות לגרפס במקום פעם אחת.
משתמשים בבקבוק בי פרי... וזה עוזר קצת,
עיסויי בטן עם כיוון השעון...
 
למעלה