גזר מה הוא אומר

על הבוקר

ידידי היקר מסורה זה דבר חי ולא איזה אינפורמציה בויקפדיה .
לך אין א זעירה או גדולה בארמי אובד אבי כערך חי בך .וכך גם שאר באי הפורום .
ועל כן עובד , זה הערך המתקיים כרגע , אלא אם אתה רוצה להתחכם ולהקפיד על יושבי הפורום ועל עצמך לפי המסורה לפחות .
מסורה זה דבר חי , והשאלה אם החי הזה מקויים , או שבתאוריה כולם מלאים מצוות כרימון ויודעים את התורה כולה , ובפועל נאדה .
אחרת לא היית מעיר ורק שואל למה כתבתי ב-ע , אבל באת להוכיח ,
ואז אני עונה ,
בהבנה שאתה אולי באמת ובתמים מתעניין .
דוד
 
יש כל כך הרבה הוויות שמסוגלות לעקם את המציאות

ההבדל בין אורי גלר לביני , שבמבדקים אמריקנים
כאשר שמים לעומתו כפית העשויה אטומים בתחביר טכנולוגי ,
בניגוד לכפית מעפרות , הוא רק מצליח לכופך את זו מהעפרות .
אני מצליח לכופף את שניהם ,
THERE IS NO SPOON
דוד
 
גזר מה הוא אומר

כשאתה אוכל גזר , אתה מפנים את התגברות המרחב היורד ,
דהיינו תכני ואנרגיות המרחב היורד מכם , והוא בכוונה-כ כתחום -ת הקיום-ו לעומת ההבדלות של ההבדלות או המרחבים היחסיים =כתום .(ולכן הגזר כתום ).
דהיינו אנרגיה של המרחב המתגבר לפי הכוונה שבתחומים המתקימיים במרחבים היחסיים .
ומה יש בזה בהתגברות הזו , האנרגיה המקיימית אותנו , + המרחב שבו אנו חושבים מרגישים זוכרים חולמים ופועלים , וכל זה מתחלק לתחומים עם כוונות שלנו ומלמעלה
שמתפרסות במרחביים היחסיים של המציאות לעומתינו .
דהיינו כאילו חלק מהמרחב על תחומיו והכוונות שבו נמצא בגזר .
ואז אם אני מוסיף גזר למתכון בישול אני מוסיף תוכן של מרחב כוונות , דהיינו מה כיוונתי בעברי המטאפיזי לפיזי +תכני הכוונות ביום יום , וגם את תוכן המרחב כאנרגיה
המתווספת לתבשיל של נאמר בשר בצל ושום , ואז אני מוסיף קצת מרחב כוונות מלווה לשאר חלקי התבשיל , דהיינו כאפליקציה של מה כיוונתי פעם כלפי העניינים הללו . כתזכורת בדרך , רק שאני מנצל את אנרגיית זיכרון זו ואני צריך לחדשה .
בריא במינונים נכונים .הגזר .
דוד
 
על זה אמרו הגששים

"מה בפיך ששון ....גזר"
דהיינו באנרגיה המתגברת של המרחב כבר כלול אספקלריית העתיד (דהיינו ששון)
דהיינו בראיה אנרגטית פנימית מההווה הקיומי של כל אחד , הגזר נותן את התגברות המרחב הכולל את המלל של אספקלריית העתיד .
וזה אומר שיש לנו ייצוב של הווה מסויים בזמן מסויים בדרך כלל מתי שנולדנו .
ואזי בהתקדמות הזמן כאילו נותרנו מאחור כיוון שהייצוב שלנו הוא בלידה , של אותו הווה ואז כיצד מרימים הווה זה ומתקדמים בזמן , הפטנט הקלאסי הוא ייצוב מחדש
בעשר שנים שמירת שבת .
שכאילו יוצר קורדינאטות חדשות של ההווה ומה הם תכני המציאות .
וכאשר העולם הופך להיות יותר ויותר משוכלל ושונה , צריך מתי שהוא להעתיק וייצר קורדינאטות הווה חדשות , אפשר גם ע"י ייחודים וכוונות ויישוב דעת לעשות זאת בפחות זמן , אבל אם אני לא מודע , אזי שמירת שבת 10 שנים , באותו מקום .
וזה אומר לא לצאת מטווח של 21 מטר מברכת היין .
או לאסוף בייחודים וכוונות את חלקי הפריסה העקריים של ההווה הפנימי לעומת החיצוני וליחדם פנימה .
ואז האיזון מה היא המציאות הנורמאלית בעבורי כהווה פנימי משתנה או יותר נכון מתווסף אליה עוד ייצוב .
יש כאלה שבזכויות שלהם יוצאים בכוס יין בשבת , ויש שצריכים לדקדק בכל השבת כהילכתה , כדי שזה ייתקיים .
וזה משפיע על תהליכי הזדקנות כי ממלאים את הימים , ואז יש אנרגיה פנימית מתחדשת .
אבל לפחות אני יותר מודע מה זה אומר שאני עושה תבשיל בשר על מצע של בצל שום וגזר מגורד בשמן .
ומשם לתהליכים הכרתיים פסיכולוגים ועד תהליכים רוחניים מיסטיים .
שבבישול וסודותיו , ואם זה תואם את אנרגיית הזכר בבית , כל הבית מקבל ברכה וחידוש .
דהיינו הגבר מתבקש לעמוד בסטנדרטים של בישול נכון וטוב , כי כמה שההווה
שלו יכול להכיל ולסחוב ככה הוא יכול להאציל אנרגיה זו על בני המשפחה ולפרנסם .
ובעניין זה הוא עניין אנרגטי , והאשה צריכה לדעת שהגבר מסוגל לסחוב בכוח הסבל שלו , והוא יעמיד את הרף האנרגטי , ואז לא משנה מי מבשל ביום יום מבני הבית .
ואם הוא לא עומד בזה בנות, לילדים יהיו בעיות קשב וריכוז וכו' , ושאר תחלואי הבעיות הנוצרות והסטנדרטים יירדו .
אברך לפני שהוא מגיע לגיל הנישואין חייב לעמוד במבחן זה אצל הרבנית .
בעשיית צלי , ועד כמה תבשילים הוא יודע לעשות בבשר ודגים ועוף , ומשם פרנסה וכמות ילדים ובריאותם .
ועד כמה אנשים הוא יכול לסחוב בסבלו .
ובנות בעתיד שלו הילדים שלכם ואיך זה מתקשר להווה שלו הפנימי .
ולהתעקש שהוא יברך על יין בשבת , שיהיה יותר התאמה לילדים וההווה המתהווה שלהם .
דוד
 

פשקרב

New member
שאלה תמה - ללא כוונת זדון


את רוצה לומר שקראת את כל 2 הפוסטים לעיל במלואם וגם את אלו על "תפוחי אדמה" והבנת יותר ממילה אחת

אם כך - כל הכבוד לך - את גאון
 
תגובה

אתה רוצה להגיד שתוכן שילד בכיתה ה יכול לתפוס אתה לא .
זה דורש קצת מאמץ כמו ללמוד מחשבים למי שלא מכיר ונשמע לו מוזר ,
כמה פעמים לעבור על החומר וזה יקלט .
דוד
 
מיוצרם

של הבצל השום הגזר והפרה ,
דהיינו ממי שהשתמש במאמרות וייצר אותם .
דוד
 
ארמי עובד אבי

נאמר על הבקיאים במאמרות ושימושם כמו ליצור את העננה סביב אהלה של שרה .
עיסוק הארמים היה עיסוק במאמרות ,
אמורי היה עוסק רק בתוצאות , ואז ההבדל בין ארמי ואמורי .
דוד
 
אם אתה מכפר על אנשים

שאין להם א זעירה בעניין אתה כותב ב-ע .
ולא שוגא וחוטא בזה שכותב אובד ולא עובד ,
כי זה כמו צ'ק ללא כיסוי , אתה כותב רק שזה ללא כיסוי .
ואז שאתה דן בעוסקים במאמרות אתה כותב ב-ע .
כדי שירד מאורם לפורום .
דוד
 
המושג

"התגברות"
מתייחס לראיה של כדור האור שמהפנימי לחיצוני בכדור האור שמהווה את הגוף וההילה
ומה מתגבר מבפנים בתוך הגוף החוצה היבטים כמו הגלדת פצעים או מוגלה ,
ועוד היבטים רוחניים המתפשטים מבפנים החוצה עד להילה ומעבר כך .
נשען בקיצר על ראיית פנימית לחיצונית , כמו שרף הנוצר על קליפת גזע העץ בפגיעה
השלמה מבפנים או השראה מבפנים .
ואזי ביחס לגזר התגברות זו כמרחב יורד לאור רעיון ההשתלשלות הנכנסת לגוף בקודקוד ויורדת לאגן ועולה חזרה , ואז היורד מתייחס למה יורד בהשתלשלות ואף לטווח האנרגיה היורדת במקבילה של יורד ועולה בגוף .
ומה המרחב היורד בהשתלשלות האורות או/ו בירידה של הגוף והתפשטותו המתגברת .
דוד
 
למעלה