גיהנום או ירח? הכל עניין של איכות

Kawaii Baka

New member
גיהנום או ירח? הכל עניין של איכות

Hell התחילו בספידסאברים (Speedsubbers), ואומנם לא יצא לי לבדוק את איכות השיחרורים האחרונים ממש שלהם, אבל קשה לי להאמין שבאמת שום דבר לא השתנה. (דרך אגב, אתם מוזמנים לתקן אותי במידה ואכן חל שיפור) מה בעצם גורם לכם לבחור, בתחילה מתוך בורות ולאחר מכן תוך ידיעה, לעבור ולהוריד\לראות שיחרור פרק שהוא לפי פרמטרים מסויימים נחות? משיחות שקיימתי עם כמות לא קטנה של אנשים, גם בהקשר לסדרות אחרות, עלה הסבר הקשור ל"כמות זמן סבירה" שאותה מוכנים רבים לחכות עד לנקודה שבה הם מוכנים להתפשר העיקר לראות את הפרק. יכול להיות שבאמת וההגדרה שלי של "כמות זמן סבירה" שונה מזו של רבים אחרים, אבל קשה לי להבין איך הבדל של ימים ספורים ממש, ואלוהים יודע שסדרות אחרות "סובלות" מחודשים בין שיחרורים ע"י קבוצה בודדת, יכול לגרום לאנשים להתפשר באיכות הדבר שהם רואים? האם אני מפספס גורם איקס כלשהו?
 

dark max

New member
מספיק שיהיו שניים שלולה אנשים שלא

מוכנים להתפשר בכדי לדבר על זה, וכבך לגרום לשאר לראות כמה שיותר מהר. אני אכתוב לך תגובה ארוכה יותר אחרי בצפר, כרגע אני צכה להתכונן אליו [כן, כו, אני צכה לקום החמש-חמש וחצי בשביל בצפר].
 

Kawaii Baka

New member
אתה רוצה להגיד שמספיק וישנם

כמה שכן מתפשרים, ומתחילים לדבר על הפרק לפני השאר. מה שדוחף אנשים אחרים להוריד? הגיוני, אבל עדיין מטופש לדעתי. X:
 

shui chan

New member
לא ממש :\

בעיקרון מה שכיף בלראות סדרה שרצה זה לדבר עליה עם עוד אנשים שצופים בה כרגע. ואם לקבוצה שאתה אוהב לוקח הרבה זמן להוציא אז אתה כבסר מוותר בסופו של דבר על העיקרון של לחכות לה כדי לראות אם כולם ולדבר אם כולם באותו זמן עליה. ... ובכל זאת.. אפילו שאני מרגיש לפעמים שזה חיסרון לחכות ללונר אני מחכה. hell גרועים 3:
 

JeeChan

New member
זה תלוי במידת ההתמכרות

אני לדוגמה לא יכול לחכות לפרק הטוב, אני ישר מוריד את גירסת Hell רק כדי לראות כבר את הפרק.
 

shui chan

New member
לאחר פרק 48 שהורדתי של hell

החלטתי שבהחלט לא משנה כמה זמן עדיף לחכות ללונר. הקטע הוא שהם מחסירים כל מיני משפטים ולכן עדיף לדעתי לחכות קצת זמן ולהוריד איכות יותר טובה [מבחינת כתוביות לפחות]. דר"א אם נגיד מאוד דחוף לי לראות אני מורידה את של hell רואה מוחקת ומורידה מאוחר יותר כדי לצרוב את של לונר.
 

dark max

New member
לא

יש לי פרקים של 23 מגה [מקווצים], וכאלה של 75 לא מקווצים.
 

Kawaii Baka

New member
שקרוב לוודאי הם אותם לונטר או האל

רק שעברו קידוד משני והוקטנו לגדלים כאלה.
 

oracle

New member
בדיוק מה שאני עושה... =]

רק שאחרי שאני מורידה את לונר ומוחקת את הל, אני רואה שוב את הפרק עם התרגום של לונר וככה אני חוגגת על כל פרק פעמיים... P=
 
למעלה