"גילויים חדשים אודות רצח רבין"

  • פותח הנושא ntn
  • פורסם בתאריך

ntn

New member
"גילויים חדשים אודות רצח רבין"

בתוכנית בערוץ 10 אתמול (29-1-2002). חזי כאלו, ראש אגף "היהודי" לשעבר בשב"כ סיפר שהשב"כ עקב אחרי יגאל עמיר כחודש וחצי לפני הרצח. דבריו מפריכים את העדויות של אנשי השב"כ שלא לא הכירו את האיש (יגאל עמיר) שעמד באזור החניה של מכוניתו של רבין כ- 40 דקות. מצד השני דבריו של כאלו בתוכנית בערוץ 10, שכל הידיעות על כוונות הרצח, שהיו לפני הרצח נבדקו ונחקרו מופרכים ע"י שלמי הלוי שהעיד שלא הוזמן ולא נחקר ע"י השב"כ.
 

Roobie

New member
די, לא נמאס?

אתה ממציא קטעי עיתונות מפוברקים, מכין "עדויות" בעזרת תוכנות גרפיקה פשוטות, ואחרי זה בא ומראה את זה בכל פורום אפשרי. תקלוט - העיתונות בארץ ובחו"ל היתה עושה כותרות ענק אם עשירית ממה שאתה אומר כאן נכון.
 

Charlie

New member
רובי

לידיעתך קיימות תיאוריות של קונספירציה גם לגבי רצח קנדי בארה"ב. אך בניגוד לארץ, שם מתקיימים עד היום דיונים בטלוויזיה על כך ואף הופק סרט הוליוודי על כך (J.F.K). כאן עדיין סותמים פיות לאנשים, למה?? אם קיימים דברים "מסריחים" (וקיימים) בכל הפרשה של רצח רבין, טוב שיש פריקים לנושא כמו גפן שחוקרים את זה. הרי אם אנחנו בתקופה של "שחיטת פרות קדושות" מה מתאים יותר לשחוט מרצח רבין ורבין עצמו?
 

Roobie

New member
ההבדל הוא

ששם התיאוריה טוענת שהיה רוצח פנאט אחר, לא מאשימים את ה-FBI בכך. כאן יגאל עמיר טוען שהוא רצח את רבין, ומסביר את המניעים האידיאולוגיים שלו. כך גם כל החבורה סביבו, של הימין הקיצוני.
 

Charlie

New member
אז ככה רובי

שם טוענים שהסי אי איי חיסלו אותו, הפילו את התיק על אוסוולד ואח"כ שלחו מישהו לחסל אותו כדי שלא יפתח ת´פה. כמו כן, עמיר מנע מפרקליטו לשאול שאלות נוקבות על סתירות בעדויות ועל מיצגי שווא של המדינה. מדוע? רק עמיר יודע...אם היית קורא חלק מפרוטוקול המשפט היית מבין מה אני אומר.
 

Roobie

New member
בקיצור...

אתה אומר שעשו איזה עיסקה עם יגאל עמיר בסגנון - "החיים שלך נגמרו ואתה תירקב בכלא, אבל תדמיין שנותנים לך הרבה כסף אז זה שווה את זה" ?
 
למעלה