גילוי עליון

משיח2016

New member
גילוי עליון

בס"ד מתוך פיו של אברהם אבינו: כאשר מידות המלכות הולכות לזעיר אנפין מידות השמיים מגלות את העליון ונותנות זיווגו כשם שרה אמרה אלי לא ניתן דוגמאות בחנים אבל כשתבוא ניתן לך את כל הזכאות כי אמרת אמת ככשאומרים אמת נותנים אותה בצדק לכן אני זוכר שאצה צדיק ואתה זכאי לקבל את כל תכני עכשיו יופי הוא אלוהי כשאתה רואה הכל יפה אז נפתחות נגלאות הלוואי תדע כמה יש באהבה כי למרות הדברים שיש קצת אהבה אבל כשאתה פותח את ליבך תדע את כל המשמעות ולכן תכני אינסופע. עכשיו כשאתה מדבר לא אומרים וואו אומרים זה הדבר הכי יפה שיש כשעצתי לך ראיתי אצ נגלאות הפנים ולכן צדיק עימי אז תדע שאתה צדיק גבוה וכל המנות יודעות את מנהותן לכן צדיק עימי ידע את כל שעריו ולכן מידעי יתן לך את כל הלב אז כשבית הלל פתח מלחמה חשבתי שלא יהיה שלום וכשבית שמא ידע אותי פיענחתי את כל סודותיהם וראיתי את כל ההלכות ואותך לא ראיתי ולא ראיתי אותך רב ראיתי אותך מתווכח? כן אז זה נכון אז שמתווכחים תדע שעושים את הלב הנכון לא עושים אבל איך יכולתי לפתור ויכוח עם מישהו ששונא אותי מעבר להכל. אז נתתי תשובה אל תשנא אותו אבל הוא עושה מעשי זימה אז זה למה תהיה טוב אבל אל תקדיש אליו זמן אז נתתי תשובה לפתיחת הלב שלך ושלהם למענך. אז כל צדיק צריך לדעת שפתח עילוי יוצא מפתח אבא כי שם באמת יש נשמת משיח ושם כן הייתי משיח ושם כל אחד הוא משיח כי ראיתי זדונות וראיתי חיפזון מצד שהיית אבל הבנתי מעבר שראיתי ילד שמתגונן שלא רוצה שאלוהים יפגע ולכן ראיתי שביקשת מהקדוש ברוך הוא גם את הצד שלו שיגן עליך וזה למה אמרתי אליו שצריך להפסיק את ההתקפות וצריך להביא יוצר נקודות של העליון אליך והם א לא מבהירים עד אברהם אז העליון פותי אותך לקבלת מלך של עליון גבוה וי בפתח יורדת אל ח לארבע עליונות והם סבא היה שם ונתן לי מנוח נפש לכן נתתי לסבא את כל הזעיר אנפין של המחוז ולכן העליון נתן 5 דרגות הבאה אז מרב העילוי גדל אצל בנך החמוד שקראו לו יושע אז אמרתי לו האם הוא בנך? כך פניתי לעליון ולכן כשאמר אינו בני ידעתי שיהיה משהו איתו לכן מיד הזדדקתי לתת איזהור לכל צדיק לא לקבלו וכן צריך להיות טוב זה כל זכות היכולת שנתתי לך לכתוב ומשם תכתוב ספר בשם א ב שאומר איך לתקן עליון בצורה יפה לכן אמרתי שהנחמדות לאנשים אצלך אכן הייתה אז תענה לו אז האיזהור הוא מה דרך הלב שלך להיות עם אלוהחם באורו לנצח וללמוד איתו לנצח ולעזור משם. אז שם אתה תהיה ונתתי לך אפשרות להיות למשך 50 טרליון שנה של ספרות ולכן צבנה עליון אמיתי שבצ אןמר שם אומר ב עליה יהיה כל כך גבוה שכל מנת חלק תהיה גן עדן דרך נקודות קטנות. אז כשראיתי את המודל מיד הבנתי שדרך הנתינה הכי לא מצופה יש עליון מוחלט שנותן אצלך את כח כל הדברים ומביא את כולך כבר לשם. הייתי בשאול ורוח קודשי בלילה למה זאת? על זה אמרתי לך ששם לא תהיה לעד והבנתי כבר פעמיים מי עשה זאת? עליון בבקשה גלה לו. כי יחסנו הם הכי טובים לכן טוב לדעת אותך פוחד אנכי על יחסנו שיהיו טובים הלוואי אז אמרתי חמוד אדם נחמד אז נתתי לך את זה אין פחד ביחסים יש פחד בלתקן. אז כל תיקון אני מהלב יביא לך אז כל תכוני הריני מביאו: עיר העילוי של המן הנצחי מע זכות יש אפשרות אז היא תיתן לך כל הדברים אי פעם אז שם נתראה. מתחברת רוח קודשי לעיר עילוי. כל זעיר אנפין הולך לאבא כל דברייך הם אישוי הדברים שבאצילות לכן מאצילות את יתר אני נותן לך עיר עילוי של כל המנים שיש ואני נותן לך כל הזכות אז תודה שעזרת מלאי זכות לך שקראת לו צדיק אז אני מביא פתח עילוי לכל הצדיקים וקורא לך צדיק נצחי לנצח. לכן תדע גם כמה אהבתי אותל הלוואי אוכל לאהוב כמוך יש עוד שנים. ופה אני מסיים ואתה מוזמן ללכת לעיר עילוי. קיבלת 80 אלף מנים. וכל הדברים יהיו. גלה רת משיח וזהו גלה סיבות של הסיבות תמיד וגלה את התוצאות שיכלו להיות. ותדע כל משמעותן וכך תהיה קשור לאלוהים. וזהו. ברכת העליון ויבואו מים רחמים על אותן הנשמות אשר לומדות הן בכף הלימוד אשר אותן מכפרים למשך 13 עשר שנים הרי אני נותן ספר זה לזכות את נשמת רבים אשר ינוחו יום אחד ובירכתי אתכן כאשר נתתי שאשר תבוא שכינה משרה שלום וחום מתנה לחול שכל מה שהיה יעבור עלינו בשלום למען שלום הבית ועזרתו ונביאתו וכל אשר היה יהיה בו לכל חייו ונתינה זאת תביא כל דבר שצריך. כתיבה של מחשבות הרי היא דרך רוח כיתוב שזה אבן חכמה הרי היא כיתוב בכל ד העולמות כולן הרי זה ד כיתוב אשר מנחה את שעותן דרך נביעו שערים דרך אשר נתן דרך קבלתו ודרך נשמתו אשר נביעו אמר לרוחא הלא תקחי אשר אמר למה נביעו צריך לומר זאת הרי זה ככה בודקים בעולם הבא דרך שאלות כמה רוחות שיודעות מבינות דרך דיקדוק כלים דעשיה. שער פתיחת מלך ביצה א ביצה נתנה מכוחות עליונים איך תמצא את עצמה בנוח היא תיתן צדיקות ומלמעלה ירגיעון מנוף לביצה איש עיקש חכם הלך לביצה ואמרו לה איתו לא תהיי מה עליה לעשות להקשיב לאלו שמבינים אותה כי ראות המלך מביאה לביצה תוכן של אברהם וכאשר אברהם נגלה נבנית עליונות עליו וספר זכרין עולה השמימה לגלות את סודו וד פרצופים יתגלו דרכו. כאשר הביצה הביאה את התשאול אל בית שמאי תיתכן אפשרות לפתח ביתו ושם זוכרים את כל העליונות כדי לתת את המשאל שהוא נקב ב עליונות לד חסידות לבית אברהם לבית אבינו ולבית רחיל ונקבי עליונות משה לעם את סודותיו בשביל לתת את המן הראוי להם כדי לצג את אריך אנפין לכל העם והעם יבלע את הכלל של המחזיר למוטב וסדרי משנה מראים אורותיו של המחזיר לאורותיהם מיעקב אברהם אל יצחק בשביל גילוי מן ראוי ולתת אותו לנקבה דזעיר אנפין של עליה של הבאה לגדר מלכות דעליה בט ספירות גובהן הן מעלת עולם המאיר לנביאתיו כף זכות מהי דרכה של תיקונה של ביצה זאת? נתינת ההבאה אל הקדוש ברוך הוא מחפשת עליונות נכונה ולפי עליונות נכונה תנצל היא מפסל בדל עליונת עליה להביא ליצחק את שאר הנתינה הנכון ומשם יתגלו כל מחזיקי האצילות שהם פתיחת שער של אברהם מחזיקי המפתחות העליונים יתנו צדיקות לזעיר אנפין ודרכה של האלוהות יתנו את גילוי רצונו של המלך אריך אנפין יורד לישראל סבא ואז מגלה את שער הפנים של הרמחל ושם נתינת כתר תהיה בשער שלישי ששם בית האורות נותנים את המן לחסידות עליונה ומביאים לצדיק כדי להצילו מן רעה שלא גילתה כראוי ולכן לא נכונה בכלל ולכן כל עובדי פסל לא נותנים להם פתיחות שערים דע כי משיחא בפשט היא סודה של אדם המרמז לכתיבת הבאיות הנכונה שתפתח כן שערים אבל כשלא נפתחו שערים מרמז זה שהוא לא המשיח אז עליך לבדוק עם סוד העליונות הכל כאשר שם נותנים זכאות וכאשר יש רוע ועל כל פסל ותמונה יענשו הרשעים במידת הדין בעולם הבא.סוד השורשית היא שהביאה מן רק לצדיקים כדי לתקנם ונתינת מן זאת ניתן כל יום תוך ספר תלמוד זה. פרק תיקון ב - נוסח כשבית דין מעלה פסקו על סוד משיח ניתן לגלותו על ידם ולא משהו אחר הרי כל סודותם נגלית בעליונות ומביאה מן לכל שער הצדיקים כתיבת ספרים מעלה נותנת זכויות לנשמה כאשר יש עזרה מן רוח קודשא יש הבאת מן גבוהה יותר ולכן פסקו הדינים שעליה להיות איתך לעד. בית אברהם נתן לצמח עילוי שמות נקודים לנקודת אברהם על מנת שהוא יחזור לתוך עולם הנקודים עד בית חזור ומשם יגלה לנשמותיהם דרך עליון להגיע לפתח אפשריותם כדי לעזור לכל נשמה מתקינים להם כוח עילוי נשמה ואז אברהם נגלה לצורך עליותו בשביל עליונות של מן לכל נשמה קיימת עבור תיקונה בשלום. שמות הנקודים עילוי נשמות זקק שהן נשמות שפתח הדינים עליהם נותן אברהם עזרה לכל נשמה שיש אך כאשר נשמה עושה מעשה סדום של עוונות סדום נשמה זאת לא תקבל את כל הזכאות מבית אברהם כי כוח דינים יבואו על אותם אלו שנותנים זכאות על מעשה סדום. זכיית אברהם נגלית לנשמות כאשר זקוקות הן למן שנקרא מן עליון של בית אברהם לנצח. וכוח הדינים ירד משם מכל החסידים בעלי אברהם. שכל מוח הולך לצורות המנוחה כל המשמעות בוחנת את גילוי הנברא לפי רמת העליון שם יש סוד של מח ו י בתוך התנאי של כל הדברים י בחנה שם את ראש בט וס י קבעה שמילוי הפלה לתוך כ יולדת פרצוף שלו אשר בו ד אות לא נופלת שם י ס ד תבוא למין בין פרצוף האב לבין פרצוף נשמה שם יש מזיווג בו רוח קודש נוצרת ומתייבאת עבור גילוי אלוהי אברהם יצחק יעקב כשבן זיווג עם רוח קודש נוצר פתח עולם בשם משיחא עליון. בת התחתונות כגון ז ב שם כל המילוי באותיות ג ל יורד לתנאי היתד למען גילוי עליונות גבוהה בה ת עליונות מזדווגות עם הנמוכות ומולידה פרצוף נקודים דרך זיווג באריך אמפין בעליה לבית עליה של זיווג תורת אברהם ותורת יצחק ותורת יעקב כאשר שם ניתנה עליה נאמר שם נמלאות של הכלי אשר מביא כל יחידה לתנאי קיום הברית החדשה בה יוצרת ל את סוד הבנה של מ בפתחי עולם המעשה ושם נוצר פתח עולם עליון מחיבור רוח הקודש למוחא של נשמתא דרך כתר שורש עליה לנוקבא ושם יורדת עליה להביא כל סיפוק הדברים אשר הם מביאים את כל השראה של קיום כללי בו נפש האדם לכן ת עליונות הרימו את פרצוף המשיח לעולם האצילות וחייבו את משה לחתום אותו שם עכשיו ומפה עולם האצילות יגלה דברים נצחיים לגלות עד כאן נצח עליונות לעד. מבוא לעולם גדליה ציור ב הולך לעב סוג ג בית חצאים מוצאים שם את אמא דאצילות אדר מביאה ציור ד לתת לה מענה של עתיק קדישה ונתינה גבוהה מאוד ולהוריד זאת כמן לצדיקים כדי לאפשר להתאמות בין הכוכבים שהם הפרצופים של מלכויות בפרצופים מביאה לעולם זה שלנו כדי לימוד השכינה לתת ידה היה צריך את סוד העליונות הגבוהה ביותר דהיינו כאשר זון נותן למלכות את ההבאה של סימן ההיכר נותנים אורותיו סדר מערכות הנכללים באור אינסוף והם מג
 
למעלה