גילו נאות - זיהוי של נותני שרות לציבור

fibus

New member
גילו נאות - זיהוי של נותני שרות לציבור

בעיר בה אני גר קיימת חב' גביה המועסקת ע"י העירייה לצורך גביית תשלומי ארוננה וכן מתן אישורים הקשורים לכך,משרדי החברה נמצאים במבנה נפרד מכל מבנה כלשהו של העירייה, חברה זאת משרתת את כל בתי האב והעסקים בעיר כ- 70,000 תושבים,לחברת הגבייה אין כל שלט המפרסם את שמה ולכל הפקידים שחלקם יושבים בחדרים וחלקם בעמדות בהם מקבלים את הקהל אין אמצעי זהוי כלשהו אין שלט עם שם הפקיד ותפקידו ואינך יודע מול מי אתה מתנהל כשרוצים לדבר אם מנהל מפנים אותך לחדר שלא רשום עליו כלום או שקוראים למישהו ופעמים רבות מסתבר שאין זה המנהל אלא פקיד אחר ייתכן בעל יותר סמכות או בקיא יותר ואם אתה חוזר לברור כלשהו עבור שרות אותו קיבלתה לא מזמן ואתה מתקבל ע"י פקיד אחר אינך יכול לפרט מול מי טופלתה אם יש צורך בכך.אנשים נאלצים לתאר את מי שטיפל בהם "זה שיושב בחדר ההוא","זאת עם השיער עם הפסים" ואין זה סביר שלא יהיה זהוי למי שעבודתו היא שירות לציבור.
שאלתי היא האם קיים חוק כלשהו המחייב את נותני השרות לציבור בין אם הם עובדי מדינה או שהם חברה פרטית לנהוג לגילוי נאות ולציין את שם נותן השרות ותפקידו בכל חדר ובכל עמדת שרות ? כנהוג במשרדים כמו הבטוח הלאומי,מס הכנסה,בנקים, ואפילו בסופרמרקט בו כל עובד נושא תג אישי עם שמו כמו כן פרסום שם החברה בשלט ?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
נותן שרות חייב להזדהות

אפילו מוקדן בטלפון חייב להזדהות.
במידה ונותן השרות לא מזדהה שאל אותו לשמו ולתפקידו
בנוסף - הכתובת לתלונות במקרה הזה היא פניות הציבור ברשות המקומית, במידה ולא קיבלת תשובה משביעת רצון תוכל להתלונן אצל הממונה על פניות הציבור במשרד מבקר המדינה
הוא בדרך כלל מגיב מהר ולעניין. - אפשר גם דרך אתר האינטרנט שלו.
 
למעלה