טוב אז ככה:
אם תתבונן בעריסה של 50X אז תבחין בחלק התחתון שלה (איפה שממוקמים הפינים של ההטענה/סינכרון) ב 16 פינים זהובים שממוקמים בין שני ווים מאלומיניום. אילו אראים לקיבוע של הפאלם בעריסה והם גם מקשים על שליפת הפאלם (צריך לנענע אותו בזוית מסויימת על מנת שיישלף). ההצעה היתה פשוט לקחת טסטר ולכופף את שני הפינים מאלומיניום מעט אחורה לכיוון גב העריסה ואז: ראו הפלא ופלא! הפאלם נשלף בנוחות וללא חשש שמא הפעם שברתי את התושבת. מיותר לציין שמדובר רק על 500 ו 505 וכן שזה על אחריותכם... רואי.