גיל 4 חודשים

נ ע ה1

New member
גיל 4 חודשים

שלום יעל, בתי כמעט בת 4 חודשים. רציתי לשאול כמה שאלות: 1. מה אני יכולה לעשות איתה ממש חוץ משירים? (להשכיב בגימיני, למשל, זה כשאני עסוקה במשהו אחר) 2. לגבי שירים /דקלומים - יש חשיבות דוקא לדקלומים ללא מנגינה או ששירים בחרוזים עם מנגינה "מספיק טובים"? 3. יש לנו את גולי התולעת, את התפוח והבננה של טייני לאב וכן רעשן/נשכן עם טבעות (אני חושבת של ססי) אבל נראה לי שהוא כבד מידי. מה היא אמורה לעשות עם הרעשן? האם אני צריכה לקנות רעשן נוסף? י לנו גם את הגרביים /צמידים של למאז, כך שאני לא רוצה למלא את הבית. האם הטבעות של טייני לאב (שאיתן תולים את הצעצועים) טובים מספיק בשביל אחיזה? שוב, לא הבנתי את הרעיון של הרעשן. אשמח אם תסבירי לי... תודה מראש!
 

יעל כץ

New member
גיל 4 חודשים

נעה שלום, לגבי שירים ודקלומים - שניהם טובים ורצויים. כדאי ככל שניתן, להוסיף תנועות ידיים מתאימות, שמוסיפים לעניין ולריכוז ממחישים את התוכן. (למשל, לגען באברי הפנים והגוף הרלוונטיים). התפקיד של הרעשן:לעודד אותה להבין שהיא זו שמפיקה את הרעש מהרעשן ע"י הטלטול שלו (הבנה של הקשר פעולה-תוצאה). בנוסף, הרעשנים מפתחים את החושים - בדר"כ הם מעניינים להביט בהם, יש להם צלילים והם עשויים מגוון חומרים), מפתחים מוטוריקה עדינה ומעודדים חקירה ביד ובפה. בגיל הזה את יכולה לתת לה להחזיק את הרעשנים השונים (תני לה לנסות, אולי תצליח להחזיק גם כאלה שנראים לך כבדים). סביר שהיא תאחוז ותכניס לפה כדי לחקור אותו. שימי לב, שכשהיא בג'ימיני וצעצועים תלויים מולה - יתכן והיא מתחילה לתפוס אותם ואז לקחת לפה. לפי הפירוט שלך - יש לך הרבה רעשנים מגוונים למדי.
 
למעלה