גימיק שיווק מעורר שאלות תחנת רכבת הופכת לפרדס
בעצם, למה תחנות רכבת צריכות להיות כל כך סטריליות?
למה הן נטולות סממני זהות מקומית, כמו פרדסים וחקלאות מקומית או מוטיבים יהודיים למשל?
למה לא להכניס את "הירוק" - לרציפים ולתחנה באופן קבוע?
ולא רק חד פעמי באדניות לצורך מסע שיווקי של חברה מסחרית?
קליפ שיווקי אבל דווקא מעורר הרבה שאלות על עיצוב המרחבים הציבוריים בארץ
בעצם, למה תחנות רכבת צריכות להיות כל כך סטריליות?
למה הן נטולות סממני זהות מקומית, כמו פרדסים וחקלאות מקומית או מוטיבים יהודיים למשל?
למה לא להכניס את "הירוק" - לרציפים ולתחנה באופן קבוע?
ולא רק חד פעמי באדניות לצורך מסע שיווקי של חברה מסחרית?
קליפ שיווקי אבל דווקא מעורר הרבה שאלות על עיצוב המרחבים הציבוריים בארץ