גימלת ילד נכה. שילוב בגן רגיל
שלום לכולכם, כפי שהוזכר פה ביטוח לאומי חזרו לעבודה ואתמול התקשרה אלי מי שמטפלת בתיק של ילדי (שקיבל לאחרונה רטרואקטיבית מתחילת האבחון והטיפול אך לא מגיל 3 חודשים למרות שהיה לנו מסמך מרופא התפתחותי שראה אותו אז וכן צירפנו לתביעה את הפסיקה שהושגה מלידה) בביטוח הלאומי ומסרה לי שרק אתמול הגיע להם המסמך של תשלום התוספת 300 שח רטרואקטיבית מאז שהושג ההסכם עם ארגון הנכים. כמובן שעכשיו כשמתכוננים לבחירות מוצאים זמן לנקות קצת את השולחן ולממש חלק מההבטחותץ בנושא של התקנים בגנים נראה לי שיש פער ניכר בין התקנים שמקבלים הילדים ברמת חן ובין התקנים הרגילים בגן תקשורת . האם מישהו יכול להסביר כמה אנשים ואיך הם מתחלקים שם לאורך היום? אצלנו החשיבות הרבה של סייעת נוספת נגזרת מהנכונות של הגן לשילוב פרטני בגן רגיל הצמוד לגננו. לא ניתן לשלב ילד שם ללא תווך וסיוע וברגע שיוצאת איתו הסייעת היא חסרה מאד בגן. וכמובן שההורים - כולנו התנדבנו לשלם משכורת לסייעת נוספת אך לדעתי הנושא של שילוב חייב להיות מתוקצב בתוך התקנים של הגן. דורון אני מבינה שאתה יושב בועדת ההקצבות של אלו"ט , האם לא הגיע הזמן גם להתייחס לנושא השילוב בגן רגיל? הילד שלי עבר לגן תקשורת ומיד הוא למד מהם את כל ההתנהגויות השגויות שסביבו. חשוב לשלב אותו במסגרת גנית כדי שיפנים גם התנהגויות נורמטיביות זה בדיוק הזמן הנכון לעשות זאת בגן כדי שתהליך הסוציאליזציה התקין לא יפסח עליו וכדי שבבית הספר הוא יהיה פחות בולט בהתנהגויות הבעייתיות.
שלום לכולכם, כפי שהוזכר פה ביטוח לאומי חזרו לעבודה ואתמול התקשרה אלי מי שמטפלת בתיק של ילדי (שקיבל לאחרונה רטרואקטיבית מתחילת האבחון והטיפול אך לא מגיל 3 חודשים למרות שהיה לנו מסמך מרופא התפתחותי שראה אותו אז וכן צירפנו לתביעה את הפסיקה שהושגה מלידה) בביטוח הלאומי ומסרה לי שרק אתמול הגיע להם המסמך של תשלום התוספת 300 שח רטרואקטיבית מאז שהושג ההסכם עם ארגון הנכים. כמובן שעכשיו כשמתכוננים לבחירות מוצאים זמן לנקות קצת את השולחן ולממש חלק מההבטחותץ בנושא של התקנים בגנים נראה לי שיש פער ניכר בין התקנים שמקבלים הילדים ברמת חן ובין התקנים הרגילים בגן תקשורת . האם מישהו יכול להסביר כמה אנשים ואיך הם מתחלקים שם לאורך היום? אצלנו החשיבות הרבה של סייעת נוספת נגזרת מהנכונות של הגן לשילוב פרטני בגן רגיל הצמוד לגננו. לא ניתן לשלב ילד שם ללא תווך וסיוע וברגע שיוצאת איתו הסייעת היא חסרה מאד בגן. וכמובן שההורים - כולנו התנדבנו לשלם משכורת לסייעת נוספת אך לדעתי הנושא של שילוב חייב להיות מתוקצב בתוך התקנים של הגן. דורון אני מבינה שאתה יושב בועדת ההקצבות של אלו"ט , האם לא הגיע הזמן גם להתייחס לנושא השילוב בגן רגיל? הילד שלי עבר לגן תקשורת ומיד הוא למד מהם את כל ההתנהגויות השגויות שסביבו. חשוב לשלב אותו במסגרת גנית כדי שיפנים גם התנהגויות נורמטיביות זה בדיוק הזמן הנכון לעשות זאת בגן כדי שתהליך הסוציאליזציה התקין לא יפסח עליו וכדי שבבית הספר הוא יהיה פחות בולט בהתנהגויות הבעייתיות.