גינס ובירות איריות אחרות

RANCOCOCO

New member
גינס ובירות איריות אחרות

שתיתי אתמול גינס לראשונה בחיי....המראה היה נהדר אבל היא הייתה לי מרה יחסית לטובורג רד וכאלה איזה בירות איריות אתם מכירים שפחות מרות?
 

RANCOCOCO

New member
משהו יותר רציני

אני לא מחפש בירה לכוסיות...מחפש משהו טוב אבל פחות מר
 

RANCOCOCO

New member
חח יכול להיות!

אפשר למצוא אותה בכל סופר או רק בחנויות אלכוהול?
 

guyavhuji

New member
בחלק מהפאבים ה"אירים".

בכל מקרה, יכול להיות שאתה בכלל בחורה של סיידר. ניסית Strongbow?
 

guyavhuji

New member
אז אולי תנסה את הקילקני באמת, גם היא אדומה.

יש לה גירסא שקיימת באירלנד והיא הרבה יותר טובה ונקראת Smithwicks. ובכלל, למה דווקא בירה אירית?
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifמתרגלים ואז מתאהבים

בפעם הראשונה שטעמתי בירה זה היה דוחה ומר בשבילי.. עם הזמן פתאום התחשק לי לטעום שוב את המרירורת הזאת של הבירה... ככה זה גם היה לי עם הגינס. בהתחלה זה היה קצת דוחה.. אבל בפעם השנייה ששתיתי את הגינס זה כבר היה הרבה הרבה הרבה יותר טעים.
 
../images/Emo45.gifבהחלט זה טעם נרכש!

לא כדאי לוותר כ"כ מהר... במיוחד בחו"ל, הטעם הקטיפתי של הגינס פשוט תענוג!
 

William Kidd

New member
הבעיה היא שבארץ אי אפשר להרגיש את זה

באירלנד הגינס באמת קטיפתי, עם ס"מ וחצי של קצב לבן חזק שלא נעלם עד הסוף. ובארץ הוא מיימי מידי ומשום מה כבר הרבה פעמים יצא לי לראות שלגינס נעלם הקצף, דבר שבחיים לא אמור לקרות. למה זה ככה? ממה נובע ההבדל? אני שמעתי שמקור המים של הגינס שמוגש באירלנד הוא הליפי, הנהר של דבלין, אבל הרי מיבאים אותו לארץ מאירלנד, אז מה ההבדל?!
 

jonbaum

New member
מים מהליפי??? חס וחלילה

ראית פעם איך המים של הליפי נראים?? זו בסך הכל אגדה אורבנית. מה שכן, אני אמנם לא בדיוק סמכות בנושא הזה כי לדעתי גינס הוא משקה מבחיל וממילא אסור לי לשתות אלכוהול, אבל כנראה שההובלה משפיעה על הבירה לרעה, גם כשמדובר במרחקים קצרים, ולכן אומרים שהפיינט הכי טוב הוא זה שמוגש בבר שנמצא ממש בתוך המפעל (אבל יש סיכוי שככה אומרים אנשים הפרסום של מרכז המבקרים). אבל במקרה של מרחקים ארוכים בטוח יש השפעה כי מחוץ לאירלנד באמת לגינס יש טעם שונה אפילו שהוא מיוצא מאירלנד.
 

guyavhuji

New member
ומצד שני,

לגינס שמיובא בבקבוקים יש טעם שהרבה יותר דומה לטעם באירלנד. יש לך מושג למה?
 

Amber

New member
הגינס שמגיע לארץ...

ולצורך הדיון- כל גינס שנודד מאירלנד לכל מקום אחר בעולם- מהול במים. המים הופכים את המשקה להרבה פחות סמיך כמובן. אני די בטוחה שהדבר תקף לחביות ואילו הגינס שבבקבוקים נשמר בריכוז שלו גם כשהוא יוצא מחוץ לאירלנד. ולגבי אגדות אורבניות על מים מהליפי
... ישנו אגם במחוז וויקלו (בתמונה) שנקרא אגם גינס. המים שלו שחורים-חומים והמיתוס הוא שמשם מגיע כמובן הגינס. הסבירו לי את העניין בצורה מדעית בסופו של דבר אבל... תצטרכו לחפש אותו ברשת אם תרצו הסבר שיניח את דעתכם
... אני הספקתי לשכוח.
 

thesheep

New member
לא יודע לגבי העולם

אבל בישראל יש את "החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ" שמייצרים גינס במבשלה שלהם באשקלון, ואני אשמח לשאול אותם אם הבירה מהולה במים..
 
למעלה