ג'יפה?????

eitanme

New member
ג'יפה?????

המשך לשאלת המתחילים ששאלתי בפורום אופניים, ככה: המליצו לי על ג'יפה(מי המציא את השם הזה??) נגד פנצ'רים, ואני קצת מוטרד ממהשפעה של חומר בתוך הצמיג על ההתנהגות בכלל. אני רוכב מתחיל בשטח אבל אני מנחש שאי אפשר להוציא את החומר הזה אחרי חודש נניח אם אני לא מרוצה. בקיצור אני צריך המלצה ממי שמטייל, נדמה לי שזה כאן :) תודה איתן
 

IlanShacham

New member
הג'יפה לא מפריעה בכלל לרכיבה

(חוץ מתוספת המשקל, אבל זה תתן לחבר'ה תחרותיים לדאוג) - אין שום הפרעה להיגוי וכו'. במיוחד בקיץ הישראלי הקוצני זהו ציוד חובה לכל מטייל. כשתראה את החומר תבין למה קראו לו ג'יפה...
 

eitanme

New member
ג'יפה2

תודה קניתי עכשיו שתי שאלות 1. כמות? קניתי מיכל(SLIME240 מ"ל 8 OZ-עכשיו אני מבין מאיפה השם) כמה לשים? חצי מיכל בכל צמיג? לפי החישוב שרשום על האריזה(שמתייחס למכוניות) צריך לשים בערך 6 OZ שזה יותר מחצי מיכל ובנוסף אם הבנתי נכון הדבר הזה פחות יעיל במהירויות נמוכות אבל האם יהיה חכם לרוקן מיכל שלם לכל צמיג? בקיצור כמה אתם שמים? 2.אפשר לשים את זה אחרי שיש פנצ'ר? אני שואל כי כרגע יש בבית מיכל אחד ומחר על הבוקר-טיול [תודה]
 
תשובות.

שים 4OZ לכל גלגל - זה מספיק. מהירויות - נכון שצריך שהצמיג יסתובב במהירות כדי שהחומר ייזרק אל החלק החיצוני של הפנימית ויאטום, אבל אל תתן לזה להטריד אותך. היישום המעשי של הכלל הזה, הוא שאם יש לך חור יחסית גדול שהג'יפה מתקשה לאטום, אתה הופך את האופניים, מנפח את הצמיג, ומסובב את הגלגל במהירות - עם הפדלים באחורי, ועם היד בקדמי. בדרך כלל לא תזדקק לפרוצדורה הזאת, והחורים יסתמו מעצמם במהירות רכיבה נורמלית.
 
הבקבוק מספיק ל 2 גלגלים

לגבי היעילות של "הדבר הזה" אז "הדבר הזה" יחסוך לך ברוב המיקרים להתעסק בתיקון פנצ'רים באמצע הרכיבה ברגע שתגיע למצב שאתה כל רכיבה צריך לנפח או חלילה מספר פעמים ברכיבה אחת תדע שהגיע ג'יפה עד נפש. ד"א את החומר שמים לפני הפנצ'ר (הקם לפנצ'רך השכם לג'פפו)
 
למעלה