גירושין והסכם ממון

danny571

New member
גירושין והסכם ממון

אישתי פתחה לי תיק גירושין ויש לי זימון ליחידת הסיוע יש לי כמה שאלות:
1)האם ניתן לדחות את זה,התחלתי עבודה חדשה ואני מפחד שאם אני אספר על זה יפטרו אותי,אז אני רוצה עוד קצת זמן.
2)האם אני יכול בפגישה להגיד שאני לא רוצה להתגרש,ואז להרוויח זמן.
3)יש לי הסכם ממון לפני החתונה שבו רשום שבמידה ומתגרשים מוכרים את הבית ואני מקבל סכום כסף ממה שנשאר, האם אני אמור להציג את זה שם או שעדיף לי לחכות לבית המשפט.
 

sharpantie

New member
מטרת הפגישה

היא להסביר לכם את האפשרות להגיע לגישור כדי להגיע להסכמה הדדית בעניין הסכם הגירושין, במקום לנהל מלחמות בבית הדין באמצעות עורכי דין.
הסכם הממון יכול להיות חלק מההסכם של תנאי הגירושין.
 
אתה צריך לפנות בדחיפות לעו"ד לקבל ייעוץ משפטי

1. יש דרכים למשוך זמן. עו"ד ינחה אותך מה הכי מתאים לך לאור הנסיבות. בלי קשר, עוד לא שמעתי על אף אחד שפיטרו אותו כי התגרש.
2. לפעמים אתה יכול להגיד שאתה מעוניין בשלום בית. אולם מה להגיד, איך ומתי, כדאי לגבש תכנית פעולה עם עו"ד. תלוי מאד מה הסיבה לגירושין.
3. מטרת הפגישות ביחידת הסיוע היא לא להחליט על תנאי הפרידה אלא לנסות להציג לכם דרכים אלטרנטיביות לפתרון המשבר החל מטיפול זוגי תוך ניסיון לשמור על הקשר ועד גישור. רוב מוחלט של מקרי הגירושין נפתרים מחוץ לבימ"ש, שזה אומר במסלולים של גישור או עו"ד שלך שמסכם את ההסכם עם העו"ד שלה. בהנחה שהסכם הממון שלכם כשורה ונערך מול נוטריון או אושר בבית משפט, אז כמעט בוודאות שיתבטא בהסכם הסופי. יש מספר קטן של מקרים שבהם בתי משפט פסלו הסכמי ממון אבל מדובר על מקרים קיצוניים שבהם השופט התרשם שנכפה הסכם לא הוגן בכפייה על אחד הצדדים. בכל מקרה, יחידת הסיוע זה לא המקום לדבר על זה.

בכל מקרה, קח בחשבון שאם אישתך נחושה להתגרש אז בסופו של דבר אתם תתגרשו. וגם לרשותה עומדים כלים למרר לך את החיים בתקופה עד שתתגרשו. זה לא יהיה פיקניק. אז תחשוב טוב טוב אם אתה בכלל רוצה להיכנס לזה בידיעה שממילא בסופו של דבר תתגרשו.
 
באמת? איזה כיף לי, ממש בא לי להתגרש שוב מרוב שמחה


 
למעלה