גירו איטליה

elsanto

Member
פתיחה היום בנגד שעון קצר עם עליה תלולה בסיום .
לכאורה קטע שמתאים מאד לאלמידה דוקא .
ואן דר פול לא יודע אם יתאים לו קטע קצר לא מכיר את יכולותיו
בשעון מספיק הוא די התנדנד בנגש בעבר .
ביניאם הכוכב האריתראי החדש
מאד מעניין .
אם השחורים יכנסו לאופניים זה יהיה הסוף של הספורט שאנו מכירים היום ותחילת עידן יכולות
בלתי נתפס כי לשחורים היכולות הפיזיות בתחומי האתלטיקה עולות בהרבה על היכולות הלבנים.
הבעיה שלהם היתה הקבוצתיות בעבר , ראינו זאת היטיב בכדורסל ובמשחקי כדורגל ברזיל ארגנטינה .
גיאקומו ניזולו דוקא מאיץ עם יכולןת טיםטס לא רעטת בכלל יתכן שנראה ממנו תוצאה כבר היום.
כיילב יואן לא שען אך מאיץ בכל יכולות טיםטס מעולות.
האם נראה ממנו משהו בשעון היום לא חושב .
נשארו רטכבי הדירטג הכללי
סיימון קאראפאז דוחולאן ושות
כטלם שענים מעולים
דומולאן הטןב שבהם.
אני מהמר על דומולאן .
 

elsanto

Member
הקבוצה הישראלית אכן בלי ישראלי , להבנתי קבוצה עם
פוגלסאנג ,אמפיי, ואנמקה, וודס,ניזולו ועוד צריכה להתברג בין חמשת המובילות לפחות.
אדאמס העביר את המושכות לאוסקר גררו מאמן מצוין היה ונשאר .
גררו מעונין בנצחונות בקטעים
אלקס דאוסט ניזולו ושות יכולים לספק מקום ראשון או שני בתנאי שמתיו ייקח קטע מנוחה לבעיות הגב .
קטעי הטיפוס מחוץ לתחום כמובן בשל קאראפאז דומולאן סיימון ייטס וכולי ....
קטעי הסםרינט ברובם צפויים
ללכת ליואן .
נשארו הקטעים הקלאסיים .
היאסטרטגיה של פרמייר טק צריכה להיות משיכת שעון חזקה באמצע הקטע לטובת נסיון לשבור את הכיילב כדי להגיע לסםרינט סיום בלעדיו ,ואז לניזולו יש סיכוי למקום שני אולי לפעמים ראשון .
לאלקס דאוסט יש תפקיד מפתח בקבוצה הוא השען הטוב ביותר שלה וזה אומר יציאה לבריחות.
היום כבר נדע מהו הכטשר הנוכחי של אלקס רוכב שיכול לנצח בשעון כל רוכב בעולם אך בעל בריאות רופפת
 
החלטה קצת בעייתית של ישראל פרמייר טק על הרכב הקבוצה. למעשה הם משתיתים כמעט את כל הקבוצה על תמיכה בניצולו בספרינטים. למרות הצלחת הבריחה בעבר של ברנדל+דאוסט, התפקיד המרכזי שלהם הוא רכיבה בקדמת הדבוקה יחד עם הולנשטיין להחזרת בריחות, כשבירמנס וצאבל מיועדים להובלת ניצולו בקילומטר האחרון. היחיד שמוגדר פר-אקסלנס לבריחות הוא אלסנדרו דה מרקי ואולי קטפורד שהוא סוג של רוכב כלבו ובהינתן שדגל ישראל לא מופיע בקבוצה - הוא נושא הדגל הקנדי שחשוב כמעט כמו דגל ישראל. יכול להיות שהיה צריך להכניס את וודס או את פוגלסנג (במחיר ויתור על אחד מהם לטור דה פראנס) בניסיון להיכנס ולנצח קטע הררי בבריחה.
קשה גם להבין מדוע שני הרוכבים של הקבוצה שהוכיחו בזמן האחרון את הכושר הגבוה ביותר: סיימון קלארק ופטריק בווין, לא מוצאים מקום בסגל לג'ירו. שניהם רכבו בעברם גרנד-טורים וכשירים למשימה כזו, מה גם שאיש לא מצפה מהם להגיע ל-10 הראשונים בדרוג הכללי, אלא לנצח קטע בבריחה. נראה כאילו שומרים את כל התותחים לטור דה פראנס בתקווה שאם יורים 8-9 כדורים (רוכבים) אחד בסוף פוגע במקרה במטרה (ניצחון בקטע).
קשה לדעת מה הראש של הקבוצה - האם נקודות UCI או ניצחונות ופודיומים.
 

elsanto

Member
ובכן אני חושב שהבינו בפרמייר טק את הסיטואציה בה גם ואל דר פול וגרימאי נמצאים בג'ירו .
כמובן שטעיתי בתיאור הקטע הפרולוג מחר :
היום היה קוע באורך 195 קמ אך פגעתי לפחות בנקודה אחת והיא :
אינטרמנצי תמיד מכניסים רוכב למקום שני .
195 קמ עם ספרינט סיום בעליה ואיזו עליה .
תוצאה לאחר בריחה חזקה של לנארד קאמה הבחור נתפס בקמ האחרון ומכאן עלה הקצב בצורה מטורפת כתוצאה ממשיכות של דיאגו אוליסי ופיו בילבאו.
כיילב החזיק מעמד יפה במקומות הראשונים , רוכב עליות פנטסטי .
הלזקים ביותר בסיום היו מתיו די ברור ,וביניאם גרימאי מאד קרוב ליכולות של מתיו .
כייחב החזיק מעמד מקום שלישי על הגחגל של מתיו עד 15 מטר לקו הסיום וכאן גרימאי חתך מעט שמאלה יואן נכנס בגלגל שלו והלך מבחינתו הקטע ואוחי המירוץ.
תוצאה פנקס ראשונים , אינטרמנצי מקום שני עם גרימאי,פיו בילבאו זוכה מההפרר מקום שלישי.
 

elsanto

Member
הסטיה של.גרימאי היתה פשוט מהתנדנדותו בספרינט .
הטכניקה.שלו לוקה בחסר מה שמעיד על הפוטנציאל , זה לא שמתיו היה חזק יותר ,הוא פשוט טכנית עדיף בכמה דרגות.
עניין של.זמן אם לבלגים אינטרמנצי מבינים את גודל ההזדמנות פשוט ישלחו אותו למנהרת רוח ,כפי שעשתה אנמיק ואן פלוטן .
ואז השמיים עבור היהלום השחור הזה הם הגבול.
אני מתפעל ממנו בדיוק כפי שהתפעלתי מולוורדה בסיירה נבדה 2003 .
ביניאם הוא פשוט פוטנציאל בלתי נתפס ,נגיע לספרינט סיום עם ואן פול שאין בעולם רוכב עדיף עליו בפרופיל קטע כזה .
והפסיד רק עקב טכניקה לקויה.
אין בעולם רוכב יותר טכני מואן דר פול , בשל הסייקלוקרוס.
 

elsanto

Member
הימורים על נגד השעון היום :
מתיו המוביל יצא אחרון הבחור יודע לברוח לא שען אך כל זמני המעבר יהיו בידיו כך שיוכל לתכנן את הרכיבה ולכן הסיכויים לטובתו.
דומולאן סיימון ייטס אלמידה מולמה כולם שענים טובים מאד כאמור וכן קאראפאז העירני מאד.
לגבי יאן טראטניק לנארד קמנה ועוד בורחים טבעיים יש להם יכולות שעון מצוינות
מי שהפתיע במיוחד לאחרונה בשעון הוא דוקא פאבל סיבאקוב עם נגש שעון מצוין שנתן לו ניצחון במירוץ קטעים
על חשבון המוביליםמעד אז שכחתי באיזה מירוץ זההיה ממש לא מזמן .
הימור תמיד על האיש החם שזהו ואן דר פול עכשיו .
 

elsanto

Member
בינתיים אלקס דאוסט מוביל עם 12 דקות.ומשהו...
דה מארקי שני, כאמור בינתיים...לא בטןח שיספיק כדי להיכנס לעשיריה הראשונה ,נראה בהמשך.
 

elsanto

Member
הספיק למקום 28 עם 33 שניות פיגור מה 11:50 של סיימון ייטס .
מקום שני ואן דר פול ששמר על החולצה ,שלישי 5 שניות דומולאן .
 

elsanto

Member
קטע 3 לאחר יום נמנוחה מעבר מהונגריה אל סיציליה.
בתפריט פתיחה איטלקית לא אופינית לג'ירו:
מסלול הר געש לא הבנתי מהפרופיל אם יד לרפוחיה ספינטה הנמצאת ב גובה 1772 מעל הים או בהמשך:
אך החשוב הוא כושר המתמודדים היום :
מועמדים לנצח
סיימון ייטס דומולאן לנדה ,מיגל אנחל לופז קאראפאז ועוד.
 

elsanto

Member
מיניין במיוחד מצב שני הוותיקים ניבאלי וולורדה שטחנו את מולמה במירוצים קודמים .
ניבאלי בודאות לא בכושר ולוורדה לא יציב כפי שהיה
אך שמיהפ מסןגלים להפתיע.
ניבאלי רוכב בבית וכל חולשה
תיתקל בקטילות , ולוורדה בתלילת מירוץ תמיד חזק מאד
ןשניהם מאד מאד מנוסים .
תוצאותיהם ידגישו את מאזן הכישרון נסיון האופטימלי ברכיבה.
מטםס על נוסף שדעך הןא מיקלה לאנדנ ,מה קורה לבסקי
הזה לאחרונה ?
לא ברור מה שברור הוא כי לאחר המעבר מסקאי לאנדה לא מוצא את עצמו...
צפי ליום מירוץ בקצב מהיר עצבני קטלני .
 
סיכום ביניים אחרי האטנה:
אינאוס גרנדיירס - חטפו ביקורת משון קלי. דיבר על מרוץ של שלושה שבועות. הקריבו את סיבאקוב בעבודה כפועל. טעות קשה לטענתו. במרוץ של 3 שבועות תמיד המוביל יכול להיפצע או שתהיה לו תקלה אחרת וקבוצה צריכה שיהיה לה רוכב גיבוי אם יש לה אפשרות, ולא לשרוף אותו כפועל איפה שלא נחוץ ואתמול לא הייתה שום דחיפות. ריצ'י פורט הוא רוכב לא מספיק יציב במרוץ של 3 שבועות וסיבאקוב היה צריך להיות רוכב הגיבוי. אתמול חטף דקה פיגור בגלל הצבתו כפועל.
בחריין ויקטוריוס - רוכב המטרה שלהם הוא פלו בילבאו, אבל לנדה ובויטרגו הקולומביאני הצעיר סיימו יחד עם המובילים אתמול ויוכלו לסייע לבילבאו או לצעוד קדימה אם יהיה צורך.
בייקאקסיינג' - סיימון ייטס הגיע יחד עם המובילים וזה מה שחשוב. יסייע לו בהמשך גם המילטון שהגיע עם המובילים.
בורה-הנסגרוהה - מלבד קמנה שניצח בקטע, יש להם גם את וילקו קלדרמן, עמנואל בוכמן וג'יי הינדלי. קבוצה חזקה מאוד בהרים.
DSM - שני הרוכבים שלהם, רומן ברדה וארנסמן הצעיר היו בדיוק איפה שהיו צריכים להיות מקדימה. מעודד מבחינתם להמשך.
מוביסטאר - ולוורדה וסוסה הגיעו עם המובילים. קשה לראות מה מנסים להשיג. דירוג כללי גבוה לא מאמין שישיגו. עדיף היה ללכת על קטעים, אבל שיהיה.
יומבו ויסמה - אכזבה גם מדימולן וגם מטוביאס פוס. למעשה איבדו סיכוי אמיתי בדרוג הכללי וילכו על קטעים. זה מבטיח מרוץ מעניין כי דימולן הוא רוכב שלא עושה חשבון ויכול להתקיף גם מרחוק.
אסטנה - אכזבה גדולה. לופז נפצע ופרש. ניבאלי זייף אבל לא אמר עדיין את המילה האחרונה. גם זה ישפר את איכות המרוץ מבחינתנו ונראה התקפות שלו.
שאר הקבוצות תמשכנה לחפש ניצחונות בקטעים. היום קטע לספרינטרים.
 

elsanto

Member
המעניין במיוחד הוא לגבי סיימון:
לסיימון קשה יותר להתאושש אחרי נג"ש מאשר אחרי קטע מדהים בהרים.
למיטב הבנתי הסיבה אסטמה .
סיימון נתפס בעבר על משאפי אסטמה אמנם זוכה אך בג'ירו 18 לאחר נגש ויום מנוחה עדיין התפרק כי לא השתמש במשאף.
למה קשה לו אחרי נג"ש דוקא ?
ובכן סיימון בחור קטן וקל .
הוא חייב לייצר הספק מקסימלי
בשעון ,אותן תכונות שעובדות לטובתו בהרים ,עובדות נגדו בשעון .
כך שהוא נאלץ להיכנס עמוק לתחום האנאירובי .
מי שסובל באסטמה בלאו הכי חילוף החומרים איטי אצלו לכן
התאוששות איטית,נוסיף את החומצה הגלקטוזית וקיבלנו מתכון להתפרקות .
סיימון מודע לכך ולכן בוולטה למיטב זכרוני 18 לא בזבז כוחות ,גם אתמול לא השתולל.
סיכום הקטע להבנתי הקבוצות פשוט הכינו אמבוש לאחנאוס את קאראפאז ואלו נפלו לתוכו חזק.
זו הדרך הנכונה לנצח את איניאוס .
כתבת יפה אודי בורה שלחה את קמנה האדיר בבריחות קדימה
והיא והיתר התישבו על הגלגלים הבריטייפ .
במיכוד לתחזית שלי על קטע עצבני היתה כאן חשיבנ נכונה ןמשחק מוחות .
בורה משתפרים משנה לשנה
והוורסיה הנוכחית של לנארד קמנה בעיקא ספרינט הסיום שלו טוב יותר מאותה וורסיה
שהפסידה בספרינט סיום לדני רודריגז .
אמנם קמנה סיכם קרוב לודאי
על שיתוף פעולה עם המוביל החדש והובטח לו הקטע תמורת שיתוף פעולה בבריחה
ועדיין אתם אני וקמנה יודעים כי הבטחות מרוכבי אופניים לט שוות הרבה ,ולכן הספרינט היה בהתאם...
אסטנה הפרישה של מיגל חוסר מזל ,יתר המטפסים פשוט החליטו לט לשתף פעולה עם תוכניות המירוץ ,בחוכמה רבה.
מארגן המירוץ כבר הסתכסך עם רוכבים מובילים בהזדמנויות קודמות ,אני שכחתי הרוכבים לא!
 

elsanto

Member
האיסטרטגיה להיום נראית על פניה זחילה ולתת לאינאוס לסגור את הבריחה .
צפי מזג אוויר לאורך החוף לא בדקתי .
אם יהיו רוחות צד יהיה מעניין .
האם נשאר ללנארד קמנה דלק במיכל כדי לברוח גם היום ולקחת את החולצה שאלה מענינת חושב,שכן .
יש עוד כמה רוכבים קלאסיים שעשויים להצטרף לבריחה,מתיו
למשל שישמח לקבל את החולצה שוב ,
בעיקרון קטע לאורך החוף שצפוי להיות מאד משעמם ועלול להתפתח לקטע מרתק .
נראה
 
סיכום ביניים - יום המנוחה השני, אחרי הטיפוס לבלוקהאוס.
ההפתעה הגדולה של הקטע היא ההתפרקות של סיימון ייטס שסיים בפיגור של 9 דקות. ייטס, צ'יקונה וקלדרמן מפגרים עכשיו ב-11 דקות אחרי המוביל חואן לופס מטרק-סגפרדו שהצליח בצורה מעוררת כבוד לשמור על החולצה הוורודה והפך למעשה למוביל הקבוצה במרוץ. למרות הפער הקטן של 12 שניות, אם טרק-סגפרדו תרכוב בשכל, הוא יכול לשמור על חולצת המוביל עד הקטע ה-15 לפחות.
בראש החץ של המטפסים אתמול ראינו את קרפאז, ברדה ולנדה, שגילו יתרון על האחרים, אבל היתרון לא היה מספיק גדול וברגע שהם לא רכבו בשיא כוחם, חזרו אליהם הינדלי (המנצח בקטע), אלמדה ופוצוביבו כשניבאלי, בוכמן וגם ואלוורדה גם בתמונה. בהינתן שהנג"ש היחידי שנותר הוא של כ-17 ק"מ בקטע האחרון, כל אחד מהמועמדים ינסה להשיג פער משמעותי לפני כן, מה גם שאלמדה נג"שיסט טוב וצריך להתקיף כדי לתפוס ממנו פער.
אני חושב שחמשת הראשונים אתמול בקטע: הינדלי, ברדה, קרפאז, לנדה ואלמדה יהיו גם חמשת הראשונים בסיום. כל החמישה סיימו בגרנד-טורים בעברם במקומות בין חמשת הראשונים וזה אומר שיש להם יכולת לשמור על כושר גם בשבוע האחרון של המרוץ.
אתמול, לנדה נראה לי החזק ביותר, אבל קשה לשפוט לפי קטע אחד ומה גם שראינו שאין ביניהם הפרשים גדולים.
מחר ומחרתיים יש קטעים שמתאימים לספרינטרים, נקווה שנראה את ישראל פרמייר טק קצת מקדימה וקצת מביאים הישגים.
 

elsanto

Member
אכן היו שלושה קטעים לפנתיאון .
בראשון תומס.דה גנט נתן שיעור לשני הרוכבים המצוינים
מתיו וביניאם איך עובדים עם הראש והנסיון בקטע קלאסי .
בשני דומולאן הפגין את יכולתו להיות ולוורדה ולהעניק לקואן באומן את הניצחון בקטע.
דומולאן לקח מולוורדה את כל הרורטואר :
התקפה התפרקות חזרה אל המובילים פריצה הכתבת קצב מטורף הרכבת המועמד לנצחון על הגלגל והנפת ידיים בסיום ,ממש העתק מדויק .
הקטע השלישי אתמול, אכן שוב סוג של שוויון שילך לשובר שוויון בשעון דבר מאד מאכזב .
כי הינדלי שוב יפסיד ...
וכנ"ל המירוץ ,רוצים לראות הכרעה בהרים לא בשעון .
רוצה לראות שוב התמודדות בסגנון ניבאלי כריס הורנר,כפי שהיתה באותה וולטה בלתי נשכחת.
אגב יאיר בן עמי אומר כי לסיימון התעוררה בעיה בברך מהקטע הרביעי.
וולוורדה כעת בדיוק בן 42 כמו כריס הורנר אז.
אך ולוורדה לאחר הפגיעה בברך הוא לא אותו ולוורדה מלפניה .
זמני ההאוששות התארכו .
 
קטע 10 - מהים האדריאטי לאזור הגבעי שבין הים והרי האפנינים. קטע של 196 ק"מ שחציו מישורי לחלוטין ועובר מהעיר פסקארה צפונה לאורך חוף הים האדריאטי. מזג האוויר נוח והרוח צפויה להיות קלה-בינונית בכיוון עיקרי של רוח פנים עם קצת רוח צד. לדעתי לא צפוי ניסיון פיצול. עם המעבר ממחוז אברוצו למחוז מארקה, המסלול פונה לתוך היבשה בתוואי בלתי פוסק של עליות וירידות במשך 95 ק"מ. סיום במגמת עליה.
זהו קטע לרוכבים מסוג ון דר פול וגרימאי. ככל הנראה קבווצותיהם ישמרו את הבריחה שתצא בשלב מוקדם בפער סביר, כדי לאפשר לרוכביהם לסגור את הבריחה מוקדם מספיק כדי שיוכלו להתמודד על הניצחון. אבל, אם תצא בריחה מספיק גדולה וחזקה זו תהיה עבודה קשה, כי קבוצות הדרוג הכללי וקבוצות הספרינטרים לא ינקפו אצבע לעזור.
הנקודה היהודית: בקטע יש שלוש עליות מדורגות בקטגוריה 4. העליה השנייה היא לעיירה רקנאטי שבה הייתה קהילה יהודית (כמו מקומות רבים באזור זה) וממנה יצאה משפחת רקנאטי המפורסמת.
 
קטע 10 התנהל כמצופה. בסיום ספרינט דרמטי בין ון דר פול ובין גרימאי בו הייתה יד הספרינטר האפריקאי על העליונה. מעניינת יכולת הספרינט של גרימאי. היינו יכולים לצפות מספורטאי ממזרח אפריקה שיצטיין יותר בסיבולת ופחות בספרינט. עוד נקודה מעניינת היא הצטיינות האריתראים לעומת שאר מדינות מזרח אפריקה שלא מצליחות בינתיים לשלוח רוכבים לקבוצות הצמרת.
היום קטע 11 - מישורי לחלוטין, נע בכיוון צפון מערב על הגדה הדרומית של עמק הפו כשבולוניה נמצאת באמצע המסלול והסיום בעיר רג'ו אמיליה. מזג אוויר חם עם 29 מעלות ורוח גב בינונית בחלק גדול מהמרוץ. אחרי בולוניה המסלול משנה את כיוונו הקבוע כדי לעלות צפונה ולאחר מכן לחזור דרומה. ישנם קטעים של רוח צד, אם הרוח תהיה מספיק חזקה, הקרבה היחסית לסיום יכולה לעודד קבוצות ספרינטרים (קוויק סטפ למשל) ודרוג כללי (אינאוס למשל) לנסות ליצור פיצול.
מסלול המרוץ בדרכו צפונה אחרי בולוניה, עובר לא רחוק ממפעל המכוניות למבורגיני (שהתחיל כמפעל טרקטורים) ואולי נזכה לראות כמה מיצירות האמנות של המפעל.
לגבי המנצח היום, כיילב יואן הגיע אתמול אחרון בקטע, 10 דקות אחרי קוונדיש. כנראה שסובל מהנפילה. אני נותן יתרון לקוונדיש על הספרינטרים האחרים ולכן מהמר עליו.
 

elsanto

Member
מעניין תודה.אודי.
שלשום דה מארקי נשלח לבריחה , מעניין מה יקרה עם הקבוצה הישראלית היום הלחץ עליהם לאחר שפניקס הודיעו כי הם מקבלים שם חדש דקנסביק המממן הבלגי לשעבר של.קוויק שנמאס לו מפטריק
לפבהר ,ורוצה כרטיס פרו טור !
 
יום שישי, קטע 13 בג'ירו, מסן רמו עולים צפונה 150 ק"מ עד לעיר קונאו בעלת הכיכר המרכזית היפה. מזג אוויר נאה ורוח לא משמעותית. לדעתי, קטע קשה לתחזיות. אחרי שליש מהקטע, מיד אחרי ספרינט ביניים, מתחילה עליה קשה של 10 ק"מ בשיפוע ממוצע של 6.7%. מהפסגה, 95 ק"מ מישוריים יחסית. יש קבוצות שיראו בתוואי מתאים לבריחה ללכת עד הסוף ולכן יתכן שתברח קבוצה משמעותית (לאחר מאבק לא פשוט על כניסה לבריחה) והדבוקה תיתן לה ללכת עד הסוף, כמו אתמול. אבל יתכן גם שקבוצות שיש להן ספרינטרים שיכולים להסתדר עם עליה כזאת ולפגר רק 2-3 דקות אחרי מי שיכתיב קצב גבוה בעליה, יחליטו שהן רוצות ספרינט וימשכו את הדבוקה, או מה שיישאר ממנה וישיגו את הבורחים. אם אחד מה-10 הראשונים בדירוג הכללי יפשל בעליה הזאת, וזה בהחלט אפשרי, אז גם קבוצות עם רוכבי דרוג כללי יכולות להצטרף לחגיגת המשיכה של הדבוקה.
אני מהמר שבריחה תצליח לצאת לפני העליה ויתנו ללכת עד הסוף. החולצה הוורודה תמשיך להיות מוחזקת על ידי לופס מטרק-סגפרדו.
 
נערך לאחרונה ב:
הרכיבה של הקבוצה הישראלית ממשיכה להיות תמוהה. ניצולו נחות עד עכשיו בספרינטים לעומת דמאר, גביריה וקאוונדיש. למרות שקבוצות הספרינטרים הללו מחויבות לרדיפה, גם ישראל פרמייר טק מסייעת. היו צריכים לקחת דוגמא מ dsm שעכשיו כשברדה פרש מחויבים לספרינטר שלהם דיינזה. הם לא נמצאים בקדמת הדבוקה ולא עוזרים ברדיפה. גם מוביסטאר מאכזבים. היו יכולים להגביר קצב בעליה עבור ואלוורדה, אבל לא עשו כלום. מן הסתם לא רצו לעבוד אחר כך לבד 95 קילומטר מול קבוצות הספרינטרים, אבל יכלו לנסות לפחות ולראות אם יקבלו עזרה מקבוצות אחרות שמחפשות עדיין ניצחון ראשון בג' ירו.
 
למעלה