גירסא אמריקאית ללות'ר, מחווה למוס מ- IT Crowd ועוד..

גירסא אמריקאית ללות'ר, מחווה למוס מ- IT Crowd ועוד..


רשת פוקס תפיק גירסא אמריקאית לסידרה הבלשית הקודרת Luther, ששידרה 3 עונות בביביסי בכיכובו של אידריס אלבה. אלבה יתפקד כמפיק שותף בהפקה האמריקאית, שתיכתב ע"י היוצר המקורי שלה, ניל קרוס. כל זאת למרות שפוקס מלקקת כעת את פצעי הכישלון של Gracepoint, החידוש שלה ללהיט הבריטי Broadchurch.

מתמודד בשעשועון Countdown לבש חולצה עם מחווה לפרק המפורסם של The IT Crowd, בו השתתף מוס באותו שעשועון וזכה עם המילה (?) tnetennba. ככל הנראה, המחווה עברה מעל ראשו של מנחה השעשועון, שכלל לא התייחס לחולצתו של המתמודד שנראה די מרוצה מהבדיחה של עצמו.

מאמר מעניין באינדיפנדנט, שבעקבות עליית העונה ה- 2 של The Fall, מנתח את הסידרה לפי המראה החיצוני של שני גיבוריה. הבלשית המנוכרת, בגילומה של ג'יליאן אנדרסון, כמו הרוצח אחריו היא דולקת, בגילומו של ג'יימי דורנאן, פשוט נראים יפים מדי ומלוטשים מדי בעיניה של הכותבת, ולכן קשה לה להתחבר לנפתולי הסיפור ולחבב את הדמויות.
סדרות רבות, בעיקר בבריטניה, משתדלות להביא שחקנים עם מראה "רגיל" בתפקידים הראשיים, אך לאחרונה, אולי עם חשיפה גבוהה לשוק הבינלאומי (יעני אמריקאי), הוחלפו השחקנים בכאלה אטרקטיביים יותר (ע"ע דיוויד טננט).

העונה ה- 2 של Broadchurch תעלה בינואר, כך לפי הפרומו החדש, שמראה את דייוויד טננט ואוליביה קולמן ממעוף הציפור מעל הצוק המפורסם ההוא.







 

Y. Welis

New member
בעניין האטרקטיביות - יש לה גם סימנים בתוך הסדרות ה'פנימיות'

כמו אותה שוטרת נאה שצומדה לבלש הנמוך ב-LOD (עונה 2); או עוד שוטרת נאה מהממוצע ששודכה לפינרי-ג'ונס ב-ווייטצ'אפל (עונה 2).
&nbsp
נראה שמתחילים להוסיף פנים אטרקטיביות, דוגמניות לשעבר או בדומה. עוד מעט נראה אנורקטיות...
 
למעלה