ג'ירף:

ady18

Well-known member
ג'ירף:

אכזבה
המנה הקבועה של קארי הקציצות ירדה ובמקומום מופיעות שני מנות , חדשות של קארי גם החריפות, וגם הרכב לא מה שנראה לי
אז כנראה לא אזמין.
וחברה הזמינה לוקחת קבוע.
עוף חמוץ מתוק הם טענו שיש רוטב צדפות אולי הוסיפו שאני הייתי אוכלת מעולם לא היה.
והרבה התכווחו איתנו הצוות,החליפו בסוף.
ובאנו בטענה שהשירות לא טוב.
בסוף קבלנו קינוח שאין ספק שזה מה שהיו צריכים לעשות.
 

החתולית

New member
גם אצלנו אכזבה מג'ירף

הזמנת טייק-אווי מג'ירף בקניון דרורים בוצעה אתמול טלפונית על-ידי הבחור ב- 19:25 ונאמר שתהיה מוכנה אחרי 40 דקות.
&nbsp
המסעדה לא באמת ערוכה להמתנה של אנשים שהזמינו טייקאווי. כדי לברר אם ההזמנה מוכנה ולשלם עבורה, לקוחות צריכים לעמוד בכניסה למסעדה, ולהפריע לאנשים שנכנסים ויוצאים ממנה.
אמנם הקצו מקום לשבת להמתין בכניסה, אבל כשהמסעדה מלאה ביום שישי בערב, ואנשים ממתינים לטייק אווי ולשולחנות שלהם, החלל הקטן עמוס, לא היו מקומות ישיבה לכל הממתינים.
בשלב מסויים מישהו נעמד בצמוד אלי והראש שלי היה בדיוק בגובה הישבן שלו - לא נעים

&nbsp
קיבלתי את ההזמנה בשעה 20:17. כמעט שעה אחרי ביצוע ההזמנה. אמנם התנצלו ואף צירפו פרוסת עוגה כפיצוי, אבל זו לא הפעם הראשונה בה אנחנו נתקלים בהמתנה ארוכה ולא נוחה כזו בסניף הזה.
&nbsp
לדעתי לגיטימי ואף מוטב להגיד ללקוחות שכרגע יש עומס ולא מקבלים הזמנות טייק-אווי. אם לוקחים הזמנות, דאגו לחלון נפרד, לעמדה שאינה תקועה במקום שמפריע לכולם, ועמדו בזמנים.
&nbsp
 
למעלה