גירשו אותנו ממסעדת פרונטו

מהמי

New member
גירשו אותנו ממסעדת פרונטו


חגגנו היום יומולדת במסעדת פרונטו, היינו 9 אנשים. לפני שהזמנו אמרו לנו מראש שהשולחן מוגבל לשעתיים. מנסיוננו במסעדות אחרוצ בדרכ שעתיים זה מספיק זמן, בהנחה שבמסעדה הם מתקתקים את הכל.
כשהגענו היינו השולחן היחידי ואחכ בהמשך הצטרפו עוד שולחנות אבל המסעדה היתה חצי ריקה. מכיוון שהם לקחו את הזמן בין המנות הראשונות לעיקריות, לא היינו לחוצים ולא הערנו שום דבר. גם לקח להם הרבה זמן לפנות את העיקריות. ואז כשסימו לפנות את השולין קיבלנו תפריט קינוחים. והזמנו קינוחים. . .
זה היה חמש דקות לפני תום השעתיים. ואז הגיע האחראי משמרת ואמר לנו שנגמר הזמן ושמחכים לשולחן שלנו. . . אז לא אכלנו קינוחים . . .
בקיצור מבאס מאוד.
הם גם לא קיבלו יפה את הביקורת שלנו שלהבא הם צריכים לתכנן יותר טוב את הזמנים שלהם.
 

gastro101

New member
וכי מי התמהמה בפינוי המנות העיקריות ? המלצר צריך לתזמן

אגב , הארוחה שלנו אתמול ,ידענו שהמקום שלנו עד תשע וחצי-משבע וחצי , הבטתי מדי פעם בשעון. בסוף סיימנו תוך שעה ותהינו האם מגיע לנו "פרס"
 

מהמי

New member
לא בטוח שזה אשמתו, אולי אשמת המטבח

במטבח גם טעו במנה אחת, והיו צריכים להחליף
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לא משנה, השירות בפועל הוא שיתוף פעולה של כולם

 
לי היה קטע כזה בבראנץ' של האחים

הייתי שם לפני כמה שנים ומאז רציתי לחזור, היה בראנץ' מאוד כיפי בשולחן גדול של 11 בנות. לאחרונה חזרנו ו... זה לא היה זה. כלומר, היו דברים נפלאים כמו סלט הענבים המקסים, אבל בגדול פחות מוצלח משזכרתי, ובעיקר נפילה בעניין השירות כמה וכמה פעמים במהלך הישיבה שם.

גם לנו קבעו מסגרת זמן - מקובל, גם אם קצת לחוץ בשביל בראנץ'. אבל לגיטימי בעיניי כשהמקום מבוקש ומלא (כשהזמנו היה רק מקום אחד לאותו היום וגם זה על הבר). ובאמת על הדקה נגשו ואמרו שקדימה, צריך להתפנות, אנשים מחכים.
אלא מה, מסביב היו שולחנות ריקים. למעשה, בעודי עומדת ליד היציאה, שמעתי אפילו לקוחות חדשים מתלוננים על כך שהם התיישבו כשבעצם תוך חצי שעה הבראנץ' נפסק, ולא יידעו אותם על התזמון הקצר. בקיצור, ממילא לקוחות הלכו, ואגב, גם בזמן שבו שותפתי הלכה לשירותים והתעכבנו וחשבון (הבחורה בבר היתה אטית ואפתית משהו) וכו' איש לא התיישב בכסאות הריקים שלנו, בכסא הפנוי ליד או בשאר השולחנות - מה הבעיה היתה להושיב לקוחות חדשים בכל אחד מהמקומות הפנויים הנ"ל ולתת לאנשים עוד זמן מה במקום לזרז אותם לעזוב?

אגב, ישבתי במנדליי 5 בבופה הבוקר כשהוא רק החל ונגמר לנו הזמן בשולחן (שהיה קצוב לזמן ארוך יותר מהאחים ממילא), ואז כמובן קמנו והתנצלנו, אבל מיד אמרו לנו - יש ספות בלובי ליד, בא לכם להמשיך משם? אל תמהרו לעזוב, תמשיכו ליהנות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
התנהלות לא מקצועית ולא ראויה. לא הייתי חוזרת למקום כזה

וודאי שלא משאירה טיפ. לשמחתי במקומות רבים לא מקציבים זמן ואין בעיה. כשאני במסעדה אני רוצה ליהנות, לא לשבת עם סטופר ולספור דקות. בד"כ בארוחה עסקית או משהו רגיל לא מפריע לי אם אומרים שהשולחן מוזמן בהמשך כי נדיר שאני מגיעה לשעתיים (גם לי אין זמן...); אבל כשמדובר בארוחה חגיגית כמו יום הולדת, בפרט בשולחן גדול, ברור שכל ההתנהלות אטית ונינוחה יותר ואז זה עלול להיות גבולי, וההגבלה לא מתאימה ולא לעניין. בפרט, אם רוצים לעמוד בה, צריך לעשות זאת כהלכה. בשורה התחתונה נכון שאתם הפסדתם את הקינוחים ויצאתם בהרגשה חמוצה, אבל גם הם הפסידו את הקינוחים שלכם, וכנראה גם אתכם, ואולי לקוחות פוטנציאליים נוספים שיקראו על כך וידירו את רגליהם משם. היה שווה?
 

החתולית

New member
לא בדיוק גירשו, אבל התנהלות לא נעימה ולא חכמה

מה זאת אומרת לא קיבלו יפה את הביקורת שלכם?
 
למעלה