גישה מעניינת לבדיקת מגנטו - בטיסה

גישה מעניינת לבדיקת מגנטו - בטיסה

הבלוגר מייק בוש, כתב מאמר בו הוא מציג גישה שונה ממה שאנחנו רגילים לבדיקת המגנטו.
אני מניח כי רובנו, נוהגים לעשות בדיקת מגנטו/מצתים, טרם ההמראה.
במאמר, מייק מציג גישה שונה - בדיקת המגנטו באוויר. ונימוקיו עמו.

https://blog.aopa.org/aopa/2017/01/24/temperamental-ignition/?utm_source=eBrief&utm_medium=Content

אריאל אריאלי
 

סבאסולו

New member
לא קל מעל לים

אני חסיד של מייק בוש, מנוי על שירות תמיכה טכנית שלו. הוא מחשב אחד מהמומחים הגדולים למנועי בוכנע. אני משתמש בשיטה הזו לבדיקת מגנטו (בעצם הבדיקה מקיפה את כל מערכת ההצתה). פעם גיליתי בעיה באחד מהכבלים, שהופיעה רק בגובה LOP.

גם על הקרקע טוב לבצע בדיקת מגנטו במצב Lean.
 
הגישה שלו אינה באה במקום אלא בנוסף

ומוניטור EGT ו-CHT לכל צילינדר הוא בהחלט התקן מועיל מאד.

דוד.
 

dayanjak

New member
שעון בקרת מנועים

כן , נראה שגם המסקנה שלו מובילה לחשיבות אינדיקציות cht ו egt לכל צילינדר .
בעצם בלי שעון זה לא היה יכול לאתר את הבעיה ככ במדויק .
חבל שבארץ לא נפוץ מספיק השימוש בשעון זה
 
למעלה