בארצות הברית מיוסמת בצורה נרחבת
וקיימים מחקרים לאורך תקופה ארוכה שמעידים שהגישה הזו מקדמת מאוד את הילדים.
העבודה דומה מאוד לDIR, floortime
כמו בDIR ההורים נחשבים לגורם מטפל הכי משמעותי, וחלק גדול מהטיפול מושקע בלהדריך את ההורים כייצד לעבוד עם הילד, ואיך לנצל מצבים שונים בחיי היום יום לשם שיפור התקשורת.
הגישה מצד שני יותר מובנית מDIR, יש בה קביעה של מטרות (קטנות) כשהם מושגות עובדים על השגת מטרות נוספות.
דוגמא למטרה כזו: "השגה של יכולת משחק חיכוי משותף (לפחות שלושה) כמו "ידיים למעלה על הראש", "עשר אצבעות", "לכובע שלי שלוש פינות" וכדומה.
יש דגש רב על הדדיות והנאה משותפת, חיזוק הקשר הורה ילד.
עד כמה שאני יודע בארץ רק התחילו להכניס את הגישה במספר קטן של גנים של העמותה לילדים בסיכון (בעמותה הגישה בדרך כלל היא DIR)
תנסי ליצור קשר עם ד"ר טלי גב.