גלגלי קרבון למכירה. למה?
לפני כארבע שנים קניתי אופני ספשלייזד קרבון. חשקה נפשי גם בגלגלים משוכללים ועל כן קניתי גם גלגלי קרבון, Velodrom יפהפיים מתוצרת הארץ. כמובן גם רפידות בלמים יעודיות לקרבון.
נהניתי מהגלגלים גם מהביצועים וגם מהעיצוב, אך איתרע מזלי, ואחרי זמן קצר וכמה רכיבות מפוארות, היו לי כמה תקלות שניטרלו אותי ורכבתי מעט מאוד.
כשחזרתי לרכב באופן יותר אינטנסיבי לפני כחצי שנה, לא התחברתי יותר לגלגלי הקרבון.
בירידות מהחרמון, רוחות צד טילטלו אותי כהוגן וגרמו לי לפחדים.
ובירידה מצובה (במהירות הרגילה של 50-60קמ״ש) פעמיים לא הצלחתי לבלום בסיבובים, ועברתי למסלול הנגדי. מזל שלא היה רכב במסלול הנגדי.
אינני מאשים את הגלגלים. הם מצוינים, והבעיה כנראה אצלי , אך איבדתי את הביטחון העצמי עם הגלגלים.
קניתי במקומם גלגלי שימנו דורא-אייס.
אתמול, עם השימנוס, ירדנו את צובא והגעתי מספר פעמים גם ל 70 קמ״ש, מבלי להסס ובלי לשים לב.
גלגלי הוולודרום נרכבו מעט והם במצב מצוין.
נמצאים במצמן ת״א (לפנות לניסו) והמחיר המבוקש 2,500 ש״ח. מחיר חדשים 5,000 ש״ח.
לפני כארבע שנים קניתי אופני ספשלייזד קרבון. חשקה נפשי גם בגלגלים משוכללים ועל כן קניתי גם גלגלי קרבון, Velodrom יפהפיים מתוצרת הארץ. כמובן גם רפידות בלמים יעודיות לקרבון.
נהניתי מהגלגלים גם מהביצועים וגם מהעיצוב, אך איתרע מזלי, ואחרי זמן קצר וכמה רכיבות מפוארות, היו לי כמה תקלות שניטרלו אותי ורכבתי מעט מאוד.
כשחזרתי לרכב באופן יותר אינטנסיבי לפני כחצי שנה, לא התחברתי יותר לגלגלי הקרבון.
בירידות מהחרמון, רוחות צד טילטלו אותי כהוגן וגרמו לי לפחדים.
ובירידה מצובה (במהירות הרגילה של 50-60קמ״ש) פעמיים לא הצלחתי לבלום בסיבובים, ועברתי למסלול הנגדי. מזל שלא היה רכב במסלול הנגדי.
אינני מאשים את הגלגלים. הם מצוינים, והבעיה כנראה אצלי , אך איבדתי את הביטחון העצמי עם הגלגלים.
קניתי במקומם גלגלי שימנו דורא-אייס.
אתמול, עם השימנוס, ירדנו את צובא והגעתי מספר פעמים גם ל 70 קמ״ש, מבלי להסס ובלי לשים לב.
גלגלי הוולודרום נרכבו מעט והם במצב מצוין.
נמצאים במצמן ת״א (לפנות לניסו) והמחיר המבוקש 2,500 ש״ח. מחיר חדשים 5,000 ש״ח.