גלובס - הוסר האיום המרכזי לעיכוב הרכבת הקלה
קישור לכתבה בגלובס
"הוסר האיום המרכזי לעיכוב הרכבת הקלה בגוש דן
ועדת חריגים אישרה את העברת תקציב מכרזי התשתיות של נת"ע..."
"התקציב שאושר ישמש לבניית התשתיות במקטעים המערביים והמזרחיים של הקו האדום הראשון של הרכבת הקלה. מקטעים אלו דורשים בניית 8 תחנות תת קרקעיות ו-4 מנהרות. עוד ישמש התקציב לבניית תחנת קרליבך. העלות המוערכת של מכרזים אלה צפויה להגיע ל-7.5-8 מיליארד שקל..."
עוד מליארדים שיורדים לבור
איך אף אחד לא מרים על זה צעקה?
אני מקווה שזה באמת יהיה החסם האחרון ונראה עוד בימינו את הרכבת קלה/תחתית נוסעת
קישור לכתבה בגלובס
"הוסר האיום המרכזי לעיכוב הרכבת הקלה בגוש דן
ועדת חריגים אישרה את העברת תקציב מכרזי התשתיות של נת"ע..."
"התקציב שאושר ישמש לבניית התשתיות במקטעים המערביים והמזרחיים של הקו האדום הראשון של הרכבת הקלה. מקטעים אלו דורשים בניית 8 תחנות תת קרקעיות ו-4 מנהרות. עוד ישמש התקציב לבניית תחנת קרליבך. העלות המוערכת של מכרזים אלה צפויה להגיע ל-7.5-8 מיליארד שקל..."
עוד מליארדים שיורדים לבור
איך אף אחד לא מרים על זה צעקה?
אני מקווה שזה באמת יהיה החסם האחרון ונראה עוד בימינו את הרכבת קלה/תחתית נוסעת