גלובס קורא להקמת רשות תחבורה מטרופולינית

והנה עוד מבית גלובס

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000918888

"הדרך לפתרון בעיות התחבורה של גוש דן והערים הגדולות האחרות צריכה להתחיל בשינוי תפיסתי עמוק. בהבנה שמדובר במשימה הלאומית מספר אחת של ישראל בעשור הקרוב, לפחות בתחום התחבורה. בעליית מדרגה מרמת העיריות לרמת המטרופולין, שזכאית בהזדמנות זו לשם קליט יותר. בהתמקצעות בהבנת עולם התחבורה. בהבנה של הפוליטיקאים שהציבור אינו מצפה מהם לגזור סרטים על כביש, מחלף או קו רכבת חדשים, אלא שתפקידם לספק פתרון תחבורתי משולב. פתרון שלא נמדד בגודל או במחיר, אלא בדקות, במשך הזמן שלוקח לתושב להגיע מדלת הבית לדלת מקום העבודה.
אבל יותר מכול נדרש כאן לחץ ציבורי. העיסוק בבעיית התחבורה של גוש דן מרתיע את הפוליטיקאים. ספק אם תמצאו בכל נאומיו של נתניהו את צמד המילים רכבת קלה. חפירת מנהרות בלב תל אביב היא מיזם מועד להסתבכויות שיגבו מחיר פוליטי יקר. הרבה יותר קל להטיל פיקוח על מחיר השמנת המתוקה ולמכור לציבור פנטזיות על רכבת לאילת ולקריית שמונה. עד שהציבור לא יתעורר ויתבע פתרון תחבורתי באותה עוצמה שהוא דורש פתרון לבעיית יוקר הדיור, נמשיך לעמוד בפקק."
 

ש מים

New member
"תכנית מתאר מטרופולינית לתחבורה"

למעשה - הכרה בכך שהגבולות המוניציפאליים בגושדאנס הינם פוליטיים-ביורוקרטיים. לא?
 

Yaron Livne

New member
איך הם ספרו פה את לונדון?

בלונדון יש הרבה ערים וגם greater london אחת גדולה עם עיריית על משלה שכוללת את רוב המטרופולין של לונדון.
 

tapuzo1

New member
גלובס קורא...כל כתבה שנייה שלהם אנטי הממשלה

כל בעיה בארץ הם מייחסים רק לממשלה הזו
די זה כבר שקוף לפחות שיגידו בואו ננסה להמריד את הציבור נגד הממשלה
על ידי האשמתה בכל תחלואי הממשלות הקודמות ונגזים את המצב שאפילו
כשיש צמיחה של 3% נכתוב בכותרת נתונים מאוכזבים והמשק לקראת קפאון
 
למעלה