גלעד שליט היום בן 21 ...

dafgol

New member
גלעד שליט היום בן 21 ...

יום הולדת שני בשבי. כל כך עצוב וכל כך כואב, אין לי מושג איך הוא מחזיק מעמד ושומר על השפיות, אין לי מושג איך ההורים שלו מחזיקים מעמד ושומרים על חוסן פיזי ובעיקר נפשי. גלעד אתה בוודאי לעולם לא תדע שכתבתי לך את זה ובכל זאת.... מאחלת לך מזל טוב ועד 120, והברכה הכי חשובה שאוכל לאחל לך היא חופש, דרור, בריאות , חוזק נפשי פיזי . דע לך שמדינה שלמה דואגת לך , מתפללת לשלומך ולשחררוך המהיר. אין יום שאני לא חושבת עליך ועל שני החטופים הנוספים, אני לא מכירה אתכם אבל אתם בליבי ובלב של מדינה שלמה.
גלעד יקר
תהיה חזק מחכים לך בבית.
 

S r 35

New member
כל-כך עצוב ולא הוגן

ומרגיז - בגלל האדישות שמסתמנת (מקווה שאני טועה אבל לצערי, נראה לי שלא...) מצד השלטון לגורלו ולגורל החטופים בלבנון. דפנה - כתבת באופן מרגש מאוד. דברים מהלב. מהלב הבוכה של כולנו. אני חושבת על גלעד גם בתור אמא, לא יכולה שלא .... אין יום בו אני לא מהרהרת ב-11 וחצי שנים וב-15 וחצי שנים מעכשיו. כשהבנים שלי יהיו חיילים... ואני חושבת עליו - על הטרגדיה האישית שלו - כמו כל אחד ואחת במדינה הזו. אני מאוד מקווה שאת יום ההולדת הבא הוא יחגוג כאן איתנו. מצטרפת לתפילות לשחרורו.
אגב דפנה - אם את רוצה שהדברים אכן יגיעו, לפחות להוריו של גלעד, תגידי לי. במסגרת העבודה יש לי הכרות עקיפה עם אישה שהיא שכנה של המשפחה וחברה קרובה שלהם. בימים הראשונים שאחרי החטיפה היא שימשה מעין דוברת שלהם ואפילו התראיינה פה ושם. אני יכולה להעביר אליה את הדברים, אם תרצי.
 
עצוב לחגוג יום הולדת בשביייי

אך מכל הלב מאחלת אני שתיהיה חופשי ומאושר ...........
 

dafgol

New member
אני מאוד אשמח ואודה אם זה יגיע להורים של גלעד

 

S r 35

New member
בשבוע הבא אני בעבודה. אני אארגן את זה

ואעדכן אותך כמובן.
 

S r 35

New member
דפנה - המסר שלך הועבר להוריו של גלעד שליט

והתקבל בהתרגשות ובתודה. מקפיצה מקפיצה מקפיצה
 
למעלה