"גל שקט" - לא על חשבון "כל המוסיקה"

"גל שקט" - לא על חשבון "כל המוסיקה"

מאחר ותחנת "כל המוסיקה" משדרת גם מוסיקה אירית (בעיקר בשעות הלילה) ראיתי לעצמי לפנות גם אל ציבור חובבי המוסיקה האירית לסייע במאמץ שלא לסגור את התחנה ולא לפגוע בשידוריה. הנה, בקישור כאן - קישור להודעה פותחת שנוספו לה תגובות. תודתי מראש.
 
עכשיו גם קראתי את ההודעה שכתבת

בפורום בנענע. ועוד תחת הכותרת "איך אנחנו נפגענו מהטילים (בעקיפין)". בושה, פשוט בושה, חוסר רגישות ואגואיזם ממדרגה ראשונה. איך אתה מעז כשאנשים נהרגים ונפצעים כאן? איך אתה מעז בכלל לחשוב שאתה נפגע כששגרת החיים של עשרות אלפי אנשים נפגעה ללא היכר והם חיים בפחד לחייהם. מה אתה עושה? מתלונן על זה ששינו לך תחנה ברדיו, ועוד רואה עצמך כנפגע? בוא, אני אארח אותך אצלי בבית. תקפוץ יחד איתי לממ"ד 9 פעמים ביום. תשמע אתה את המוסיקה המופלאה של הבומים כשאתה נוסע ברכב כי אין לך בררה, אתה צריך לעבוד כדי שיהיה כסף, ואז מתברר לך שעשר דקות לפני זה, זה היית יכול להיות אתה שנפגע. תרד ממגדל השן. במקום להלחם ברשות השידור, אולי תארח איזו משפחה מהצפון אצלך בבית.
 

romharel

New member
בוא אלי פרפר נחמד

אני מוכן לארח אותך ל 24 שעות בבית ללא מקלט בקומה עליונה עם שכנים כבדי שמיעה. ודעתך תשתנה לבד.... ואח"כ תעוף בחזרה... בינתיים שים דיסק
 

thesheep

New member
מצטרף

אני תקוע אצל ההורים שלי במרכז כי אני לא יכול לחזור לצפון. עזוב אותך משטויות, קח לך דיסק של Dervish או Matt Molloy ושכח מהמחאה הזו.
 

tygger

New member
אגואיסט, אינפנטיל, והאמת סתם ../images/Emo163.gif

האינפנטיליות(ילדותיות) הגואה שלך מתוך הודעתך, הן פה והן בפורום שלך פשוט מעוררות סלידה. אתה שם על מאזניים את ההתראות שניתנות לחייהם של תושבי הצפון, ומצד שני את הרצון המטומטם שלך למוזיקה אירית? אמנם טיגר מעריך מוזיקה אירית, אבל יש בהודעך חצייה של כל גבולות הטעם הטוב, וגם הלא טוב. האם בכלל הצליח להכנס לקודקודך הפעוט מהי משמעות "הגל השקט", מעבר להשקטת המוזיקה האירית הכה אהודה שלך? האם אתה מודע לעניין שבעת מלחמה ושעת חירום, התחנה הופכת להיות בעצם תחליף לאזעקה אשר לא מחייב שתשמע מבחוץ על מנת להעיר את התושבים הישנים לשם ירידה למקלטים? אתה בכלל יודע מה זה מקלט? בעצם שהצלחת לעצבן עם ההודעה המטומטמת הזאת שלך. אולי פעם הבאה פשוט תתלונן כי תושבי הצפון שכעת במרכז משום שבתיהם הפכו לחורבות, או כי הם רוצים לשמור על ילדיהם בחיים, בעצם מפריעים לך כי הם עושים רעש או עומס תנועה רב יותר. הנה רעיון. תכתוב לפיקוד העורף כי יש להשיבם לבתיהם או לשכן אותם באיזה אוהל באיזור. הם לא מפריעים לך גם בחוף אולי, או חס וחלילה באיזורי הבילוי? מדהים עד כמה אנשים יכולים לחיות בתוך בועה, בעולם הקטן שלהם ולצייר בלונים וורודים באויר. תנסה לחשוב פעם הבאה לפני שאתה שולח הודעה. אם אתה מסוגל. טיגר, נמצא בצפון ונשאר בצפון.
 

nonagon

New member
הבה נרגע

בדרך כלל אני בעד מכות, אבל הפעם יש לי פתרון יצירתי יותר. באמצע שבוע שעבר קיבלתי צו 8 (סגן א' בשבילכם) וכעת אני עושה את ימי ולילותי בגבול הצפון. מתוך כך אני יודע כמה חשוב הגל השקט ומכיוון ש"קול המוסיקה" נקלטת היטב גם בצפון זהו קורבן מיניאטורי. יחד עם זאת, על מנת שלא לקפח את חובבי המוסיקה האירית ברדיו להלן הפודקסטים של כל התכניות של Céilí House מ 2006. זוהי תכנית הרדיו האהובה עליי והיא משודרת לייב כמעט כל מוצ"ש ב RTÉ.ie . תכנית נהדרת שרצה ממקום למקום באירלנד ומעבירה ערב בחברת המוסיקאים המקומיים. הבונוסים: המנחה Kieran Hanrahan הלא הוא ממקימיה ומייסדיה של Stockton's wing (אלא מה...) ומהדורת החדשות המקדימה. למתמכרים כמוני: הנה ארכיון 2005 (מומלץ) וכאן ארכיון 2004 נראה שיש כאן מספיק לעת עתה ואם אחרי כל זה עדיין בא לכם מכות... לכו על זה!!
 

the band member

New member
מס הבהמות פה גבוה יותר מאשר באירלנד

בחיי, התגובות של רוב המגיבים פה ממש לא לעניין לדעתי. יש דרך להביע אי הסכמה, או אפילו כעס, וכמעט אף אחד לא טרח למצוא דרכים נורמאליות כדי להביע את דעתו. בסך הכל יש לו כוונות טובות, ולא נראה לי שהוא בא לפגוע במי מהיושבים במקלטים. גם אני לא מסכים עם המחאה המיותרת הזו, אבל מפה ועד "אינפנטיל" וכו' יש מרחק דיי עצום. אני מצטרף להצעתו של עופר: לכו לשמע\וע דרוויש, מאט מולוי, פלאנקסטי, בות'י באנד, תצננו את הדם החם שלכם, ותשמרו על עצמכם בדרך (לצפונים). שיהיה שבוע שקט, ושהשלום והשקט ישובו במהרה
 
למעלה