גם אני מצטרפת לשלל הברכות

pop girl 20

New member
גם אני מצטרפת לשלל הברכות ../images/Emo49.gif

לרגל עלייתו של הפורום, לדעתי אכן תהווה לי ולכולם עזרה של ממש
ומפה, אני מגיעה לשאלתי: אני משוחררת סביבות ה-3 חודשים, מחפשת עבודה וחותמת אבטלה, עכשיו הבעיה מתחילה פה, אוטוטו נגמרת האבטלה, אני יודעת שיש לי אופציה לבקש הבטחת הכנסה לפי בירור שלי עם הלישכה ועם הביטוח לאומי, אבל איך מתנהלת הפרוצדורה? מה בדיוק עושים מלבד הטפסים שאני אקבל מביטוח לאומי? אשמח לתשובתך!
 
ממשיכים להיות דורשת עבודה בלשכה

בעברית פשוטה "לחתום" ובודקים אם יש לך את שאר תנאי הזכאות להבטחת הכנסה. האם יש לך
במקרה? בבעלותך, או אפילו רק בשימושך?
 

pop girl 20

New member
בתשובה לשאלתך:

אני עדיין אצל ההורים, האוטו שלהם, זה אמור להוות בעיה? בדקתי בביטוח לאומי מה התנאים שלהם, אמרו לי חסכונות עד 25000 שקל ובלי 6אוטו, עכשיו שוב, השאלה היא אם עצם זה שלהורים יש עלולה להפריע? אגב, איך אני ממשיכה לחתום, כלומר, כל עוד יש לי ימים, אז ברור, אבל ברגע שהם ניגמרים, כאן מתחילה הבעיה.
 
את ממשיכה ללכת ללשכת עבודה כמו

שעשית עד עכשיו. אבל ברגע שנגמרת לך האבטלה את מגישה תביעה להבטחת הכנסה רק קחי בחשבון 2 דברים: 1) גובה הגימלה שתקבלי יהיה בערך חצי ממה שקיבלת בתקופת האבטלה. 2) ברגע שאת מקבלת הבטחת הכנסה את לא יכולה להשתמש יותר ברכב.
 

pop girl 20

New member
אז רגע..

אתם בעצם אומרים שעם כל זה שאני גרה עם ההורים, ורוצה הבטחת הכנסה, והרכב לא שלי אלא שלהם, אני לא יכולה בעצם להגיש את הבקשה?! מה עושים במקרה כזה? מלבד לא להשתמש ברכב<? יש אופציות אחרות במקרה?
 
את בהחלט יכולה להגיש את הבקשה...

אחד התנאים לקבלת הבטחת הכנסה היא שאת לא מחזיקה רכב ולא נוהגת על רכב. לצורך העניין זה לא משנה אם להורים שלך יש וילה עם 5 קומות ו8 רכבים בחניה כל עוד את לא נוהגת בפועל ברכבים הללו הכל בסדר.
 
זה כמעט מובן מאליו

שמי שמבקש הבטחת הכנסה, אין לו הכנסה אחרת, ממשית או רעיונית. כך למשל, אם אדם גר במקום אחד ובבעלותו דירה במקום אחר (אפילו היא עומדת ריקה) הדבר נחשב לו כהכנסה לעניין תביעת הבטחת הכנסה.
 
למעלה