גם אני נתקלתי בבעיות ב VLO1N

גם אני נתקלתי בבעיות ב VLO1N

1. איפה ניתן להקיש את המס' הסידורי? בסעיף 6 נדרש לבחור ITEM ואח"כ SERIAL NO. לא מצאתי את ה ITEM. 2. משום מה הצלחתי לשמור את הDELIVERY ללא SERIAL NO.התקבל מסמך 80011381. קיוויתי שבשמירה תופיע הודעה לגבי ה SERIAL NO וזה לא קרה. נדמה לי שבשיעור איציק אמר שלא ניתן לבצע DELIVERY ללא S/N. נכנסתי שוב לביצוע שינוי בDELIVERY שיצרתי בטרנז' VL02N וניסיתי להמשיך סעיפים 9 עד 12 בתרגיל ואז קבלתי את ההודעה:No items that are to be picked were found אבוד לי? איך מתקנים?
 
ממרק ומיכאל

גם אנחנו קיבלנו אותה הודעת שגיאה No items that are to be picked were למרות שהכנסנו מספר סידורי
 
איך הצלחתם להכניס מס' סידורי?

ומה שלומכם דרך אגב? אולי נפגש אחה"צ לעבוד קצת על הפרויקט?
 

Yona Shoval

New member
מספר סידורי - VL02N

SERIAL NUMBER אם טרם השלמת את התהליכים עבור ההזמנה - הפעילי VL02N מתפריט EXTRAS - בחרי ב-SERIAL NUMBERS בחלון שיפתח לך לחצי על CREATE.. AUTOMATICALLY PICKING PICKING- VL01N או VL02N שימי לב שבתאריך: Selection Date את צריכה לבחור את תאריך ה-MATERIAL AVAILABILITY DATE או TRANSPORTATION PLANNING DATE, כי אם המוצר לא מוכן היום אין מה לעשות PICKING. כלומר זה צריך להיות תאריך > מהיום (בדקי יכול להיות שאם הכנסת את ההזמנה היום אז כמו כולנו זה צריך להיות 02.04.2004)
 
S.N - עבד. PICKING - לא.

יונה, תודה על ההסבר. עכשיו יש S.N. לפריט. במקרה של הPICKING, כבר קודם בחרתי את התאריך של הAVAILIABILTY DATE (הכנסתי את ההזמנה אתמול ולכן התאריך שלי הוא 1.4.04) ועדיין מתקבלת אותה הודעת שגיאה. לא מבינה מה הבעיה.
 

Yona Shoval

New member
טופ. אולי-אולי אני יודעת מה הבעיה

אם תכנסי ל-VL02N ל-DOCUMENT FLOW הרי שתראי שנוצר DELIVERY במס' שציינת ...1383, אבל למיטב הבנתי זוהי רק 'הצהרת כוונות' - NOTE, ולא ביצוע של ה-TRANSFER בפועל. כדי לבצע את ה-TRANSFER ORDER: VL02N - בחרי מהתפריט SUBSEQUENT FUNCTIONS -> TRANSFER ORDER עקבי אחרי ההוראות בסעיף 9. במיוחד שימי לב ל-ADOPT PICKING QTY ושימי ערך 2. אם לא - גם לא נורא, בצעי שוב בתנועה VL02N את POST GOODS ISSUE. לאחר מכן כדי להיות בטוחה הפעילי שוב את ה-DOCUMENT FLOW ותראי שלאחר ה-DELIVERY יש שורה עם POST GOODS ISSUE.
 
יש שם בעיה אחרת לדעתי

משום שאת שלבים 9 ו 10 מלאתי לפי ההוראות. בסעיף 11 קבלתי את הודעת השגיאה. ניסיתי שוב ללא הצלחה. בסוף בצעתי POST GOODS ISSUE וכשבודקים בDOCUMENT FLOW נוצר מצב מצחיק שההעברה בוצעה אבל הDELIVERY עדיין בתהליך... ראיתי את הDOCUMENT FLOW של המסמכים הסמוכים. היחיד שנראה מושלם זה 80011383 ו 80011374 (זה של איציק כנראה). כל השאר חצי מושלמים ...
 
ואחרי שביצעתי BILLING...

הפלא ופלא , הDELIVERY הסתיים ועבר לסטטוס COMPLETED בDOCUMENT FLOW... מי מבין מה קרה? יונה?
 

Yona Shoval

New member
נראה לי שהתהליך שלך תקין כעת

הסתכלתי לפני דקה ב-DELIVERY שלך, ונראה לי שהכל תקין - הכל COMPLETED. הדבר היחיד שחסר אבל ממש לא הכרחי זה ביצוע התשלום ע"י הלקוח. אגב 1383 זה התהליך שלי. לילה טוב.
 
ראיתי. תיארתי לעצמי ש1383 זה שלך

אבל אני עדיין לא מבינה מה למה קבלתי את הודעת השגיאה. תודה על היעוץ... ולילה טוב. הילה.
 
למעלה