גם אני רוצה!!

trinity triple

New member
גם אני רוצה!!

החלטתי (בלי לשאול רשות..אני מקווה שלא אכפת לכם) להדחף ולהצטרף למשחק של קולאז ורוח של תשוקה, ולתת כמה ציטוטים משלי. זה הולך להיות קשה אז תתכוננו..:) 1 - "במקלחות אני תמה, עד איזה גיל עוד נשווה" 2 - " אני אבחר בך ואת בי תבחרי וביחד נהיה לרוב" 3 - "רק הפחד ההוא , הלבן, בעורקיו מתגבר" 4 - " עולם קשוח אני יכול עליו, רק עם כוח, רק עם בעיטות למוח" 5 - "אבל אני היחידי שיודע שאף על פי יופייך המשגע" 6 - " קניתי לך דיסק של האבנים , קנית לי חולצה לבנה שתתאים" 7 - ככששוב עצוב בחוץ והסתיו ללב לחוץ" טוב, זהו... יש לי עוד אבל ניתן לכם לעבוד על זה בינתיים. שבת שלום..:)
 

קולאז

New member
מנסה...

אני לא יכולה לתת תשובה מדויקת אבל - 2 - אני חושבת שזה שיר של אלון אלאורצ´יק. 5 - אני מזהה את המנגינה ואני יכולה לתת קצת מההמשך "... לא תדעי אהבה אמיתית לעולם...". 7 - אני חושבת ששר את זה גידי גוב או יוני רכטר (מזהה מילים ולא את המנגינה...)
 

trinity triple

New member
אממ.

2 - יכול להיות שבאחד מגילגוליו , ביצע אותו אלון אולארצ´יק ... אבל אני לא מכירה. 5- זה אכן המשך השיר. מה שמו ומי המבצע? 7- שוב צודקת, גם גידי וגם יוני עשו לשיר ביצוע, אבל המבצע הכי מוכר יפתיע אותך מאד.. רמז - היום סוג המוזיקה שהוא עושה היא אחרת לגמרי..מוזיקה. אהמ... "שרופה" כזאת...(:) וזהו, אני מחכה לעוד ניחושים.
 

קולאז

New member
מנסה...

אני לא יכולה לתת תשובה מדויקת אבל - 2 - אני חושבת שזה שיר של אלון אלאורצ´יק. 5 - אני מזהה את המנגינה ואני יכולה לתת קצת מההמשך "... לא תדעי אהבה אמיתית לעולם...". 7 - אני חושבת ששר את זה גידי גוב או יוני רכטר (מזהה מילים ולא את המנגינה...)
 
ברוכה הבאה טריניטי....6

כבר ראיתי את החתימה שלך פעם וזה מצחיק אותי תמיד
מאיפה זה לקוח? והתשובות: 6- שלמה ארצי "פעם תורי לאהוב ופעם תורך" (לא בטוחה בשם השיר אבל אני יודעת שזה מהדיסק "ירח"). ו-5 זה של מישהו שאולי קוראים לו אפרים קישון? מבוגר כזה.. לא זוכרת בדיוק את השם... אם את פה תביאי עוד בבקשה:) נמאס לי כבר מהיסטוריה! מקצוע איכסה איכסה פיכסה
טופ די לבאס... שיהיה לנו ערב טופ
 

המממ

New member
משהו על אפרים קישון.

סופר. סאטיריקן. כתב את "סלאח שבתי", "השוטר אזולאי" ועוד ועוד ועוד. ספריו (הרבים!!!) תורגמו לשפות רבות, התפרסמו והצליחו ברחבי העולם. זוכה פרס ישראל תשס"ב על מפעל חיים. זמר?! על זה עוד לא שמעתי.
 

Michelle602

New member
שיר 7

חיים צינוביץ - בלעדייך אני חושבת שזה לקוח מתוך האוסף של יוני רכטר - העיקר זה הרומנטיקה נכון?
 
3,5,7

3) איך הוא שר- דני רובס 5) אין לי מושג מי שר את זה או מה השם אני פשוט מזהה את השיר: "אבל אני היחידי שיודע, שאף עפ"י יופיך המשגע לא תדעי אהבה אמיתית לעולם!" 7) בלעדיך של יוני רכטר
 

trinity triple

New member
כל הכבוד לכם..

עניתם כמעט על הכול... לרוח של תשוקה - תודה רבה לך על קבלת הפנים..(:) ותודה על המחמאה. החתימה היא ציטוט משיר משנות השישים, אני חושבת שקוראים לו הכד שמספר על בחור שראה בחורה שותה מים מכד וכל הפזמון הוא אומר שחבל שהוא לא כד.. בפעם הראשונה ששמעתי את השיר , צחקתי בערך חצי שעה..:) אז החלטתי לאמץ את המשפט הזה... וחוץ מזה - אני אף פעם לא למדתי היסטוריה, אבל אני בהחלט מבינה את כאבך.. איזה כיף זה לא ללמוד...(:) טוב, למה להיות רעה?.. אני לא אוכל לך את הלב אני מבטיחה שברגע שתנחשו את הכל , אני אתן עוד שירים.. יש לי המון...:) בקשר לתשובות - את 1, ו2 לא גיליתם עוד הנה רמזים - 1, שם השיר הוא שם של בחורה, והמבצע הוא אדם שנורא אוהבלכתוב שירים עם שמות בחורות.. יש לו עוד כמה , אחד היה להיט ענק בגלגל"צ , מספר 2 הוא שיר די ישן של להקת בשם הפרברים, מה שם השיר? 3 זה "איך הוא שר " של דני רובס , כל הכבוד קרן מחיפה! 4 זה "תתחנני אליי " אביתר בנאי , כל הכבוד naps 5 זה של אפרים שמיר (לא קישון..:)) שוב כל הכבוד קרן,וקולאז שהיו קרובות 6 זה שלמה ארצי (מלך!!!) "פעם תורי ופעם תורך" כל הכבוד , רוח של תשוקה 7 "בלעדייך" כל הכבוד קרן ומישל, המבצעים של השיר מרובים, ביניהם יוני רכטר , גידי גוב , וכן, גם חיים צינוביץ´ (עם הביצוע הכי יפה לדעתי!!) וזהו.. בהחלט הודעה ארוכה רשמתי יש לכם עוד את אחת ושתיים. לא ממש קשה מחר אני ארשום עוד חידה בינתיים כבר 6 בבוקר ועוד לא הלכתי לישון, אז לילה טוב לכולם.
 
1- בוקר אור

טריניטי, אין בעד מה:) ותודה על ההסבר על הכד! עכשיו אני מבינה למה הוא כ"כ רוצה להיות כד... (מי שותה בימינו מים מכד?!
) אז בלי להתפלסף יותר מדי השיר הראשון הוא של אריאל הורוביץ... "רנה" זה השם... וכבר כמעט התבלבלתי כי יש לו שיר עם איזו איה, נכון? בכל מקרה, הרמז שלך עשה את כל העבודה
 
למעלה