גם אתם חושבים ש "שרה" שיר ענק?

spidey3

New member
גם אתם חושבים ש "שרה" שיר ענק?

תקשיבו..רק עכשיו אני קולט כמה פספוסים היו לתחנות הרדיו בהשמעות של שירים שלא יצאו כסינגלים..נניח WELCOME TO ISRAEL...שלצערנו רלוונטי כל ימות שנה..או "טנדר לדרום" שמרגש אותי כל פעם מחדש...הבנאדם פשוט אוהב את אמא שלו...או "שדות שיפון" שכל מילה מיותרת...איזה להיט..."אני חוזר" שגורם לי לדמוע במשפט האחרון-"אם אוכל גם אלך על המים"... אני מתבאס שהאלבום החדש נדחה שוב ושוב וזה סימן לא טוב כי אם לומר את האמת אני לא אוהב שזאב משתף פעולה עם זמרים אחרים..לא מתאים לו...יכול להיות שהם בלחץ ומשחררים יותר מדי סינגלים שלא נקלטים טוב וללא אבחנה במקום לתת לנו להתרגל לכל אחד בנפרד..כך היה תמיד איתם ועם כל אומן אחר בעבר...בסוף כגודל הציפייה כך האכזבה וכמובן שאני מקווה שאני טועה...מה דעתכם?
 

ghony

New member
עם אתניקס אפשר להתבאס על כל שיר...

שהוא לא מנוגן ברדיו, כי באמת אפשר לשים כל שיר שלהם ויאהבו אותו אם אני לא טועה רק ב"יש אלוהים" הוא כתב עם מוקי, וגם חוץ מזה הכל אתניקס נטו (מוקי אפילו לא שר) וכן הדחיה זה באסה אבל בסופו של דבר כל מי שמכיר את הלהקה יודע שהם יוצרים איכות ויודעים לזהות אותה, והדחיות מוצדקות ביותר (עובדה שלא היה להם בעיה לגנוז אלבום ולצאת להפסקה, העיקר לא להוציא אלבום שהם לא מרוצים ממנו) אז אני רואה את זה דווקא כרק עוד שיפור ואיכות, לדעתי השירים שלא ייצאו כסינגלים אף יהיו האיכותיים ביותר (מה לעשות שלרוב מה שמשחררים לרדיו "קל" לא במובן של זלזול)
 

shifo

New member
משום מה נראה לי שיש שיר אחר שאמור להיות באמת

דואט עם מוקי.. ככה זאב אמר באיזה ראיון ששמעתי. ובאמת מה שמיוחד באתניקס זה הפנינים המתחבאות בכל דיסק שהרדיו מעולם לא הכיר... נ.ב.דווקא את "שרה" לא כ"כ אהבתי..
 

Londonderi

New member
מסכים עם כל מילה !

פשוט לא להאמין שנקבת בשמות של שירים שבדיוק אני מרגיש את אותו הדבר כלפיהם. שדות שיפון ברא ובראשונה - שיר ענק שפשוט התפספס. שרה, וולקאם טו יזראל, אהבתה של תרזה, לב שבור, אני חוזר. פשוט צודק בכל מילה ומילה.
 
למעלה