גם המלחמה הזו לא תעצור את המוזיקה !

reality i

New member
גם המלחמה הזו לא תעצור את המוזיקה !

טילים מתעופפים כאן לכל עבר ! מחבלים משתוללים מכל קצה גבול ! חיילים נחטפים בצפון ובדרום ! הם רוצים לשבור אותנו ! הם רוצים לסלק אותנו ! המדינה במצב חרא ! כל היום חדשות וחדשות וחדשות בכל ערוצי הטלוויזיה והרדיו ! אנחנו נמצאים במלחמה ! מהיום שהעם הזה "נולד" רודפים אותו...מנסים להכחיד אותו...בסה"כ כמה מיליונים אנחנו לעומת שלל האוייבים מולנו...ואנחנו כאן !! ובחמישי הבא כנגד כל הסיכויים שיקרה משהו במדינה הזו ועוד בזמן מלחמה אנחנו חוגגים עם זיגי מארלי (היצור הכי קרוב לבוב) את פסטיבל החיים !!!! מוזיקה שנתנה השראה לכל מי שקורא שורות אלו ! למעלה מ20 שנה זיגי עובד ומקליט מוזיקה בהשראת אביו...אם זה בתוך ג'מייקה או מחוצה לה...אם זה רגאיי לנשמה או לרחבת הריקודים...אם זה רגאיי ג'מייקני סטנדרטי או רגאיי שמתובל ומושפע מאורך חייו של זיגי בג'מייקה ומחוצה לה. אמנם לא מדובר עכשיו באמן ג'מייקני שכובש כל מצעד בג'מייקה והאמת שהמוזיקה של זיגי מעולם לא התימרה להיות כחלק מתרבות המיינסטרים בג'מייקה...גם המוזיקה של אביו לא הייתה כזאת. הליריקה של זיגי נוגעת בהרבה אנשים מכל הצבעים והמינים...יש בו את הקסם והגישה והחיוך המדהים שמזכירים את אביו יותר מכל בן אחר של מארלי...זיגי הוא הבכור...בזכותו ובזכות עבודתו הקשה יוצאים האחים שלו החוצה ועושים את שלהם...אבל זה היה זיגי שהמשיך את המסורת ואת המוזיקה שאביו התחיל לפני 46 שנים !! נכון שהפסטיבל היה אמור להתקיים באכזיב ! נכון שהייתה אמורה להיות הופעה נוספת בבארבי או בהנגר בת"א ! נכון שאף אחד לא אוהב שינויים אחרי הפינטוז בעיקר על אכזיב (יש לא מעט אנשים עם זיכורות מטורפים מאכזיב בעשור הקודם) א-ב-ל !!!! הוא למרות ההתרעות ואלפי סיבות לדחות או לבטל.....מגיע !! ווהרכב הרחב שעימו גם לא ביטל שום טיסה !! אישתו אורלי כבר כאן ! (איזה מעגל,אורלי ישראלית לכל דבר ודויד....מארלי......קטע הזוי) אין שום סיבה לקטר או להתבאס....אל תשכחו שיש כאן אנשים שאיבדו קרובים במלחמה הזאת...יש כאן אנשים שאיבדו בית במלחמה הזאת.....ולמרות כל זה....יש פסטיבלון רגאיי בישראל ועוד עם מארלי עצמו (לפעמים לצפות בזיגי זה להרגיש את בוב) זיגי יבצע ממייטב שיריו שחלקם מפורסמים יותר וחלקם פחות,הוא לבטח יתן ריספקט למוזיקה ולמסר שאבא שלו התווה אז זה יהיה בהחלט מרגש לשמוע את האדם הכי נכון ביקום כולו מבצע משיריו של הטאף גונג ! רוברט נסטה מארלי. אנחנו עוסקים במוזיקה - התרופה לנפש....התרופה לחיים ! חמישי הבא מ17:00 אחה"צ בפארק רעננה (זיגי עולה ב21:30) תירשם היסטוריה !! אתם שם ?
 
../images/Emo45.gif

מצפה כבר לשבוע המטורף שעומד לעבור ולהחתם בהופעה הזאת :) אמן שיהיה טוב. יודעים כבר מי מחמם?
 

reality i

New member
החימום :

מ18:00 אחה"צ יעלו בקצרה ההרכבים הבאים : איאם התקווה 6 קנגורו סילברדון מוקי מוש בן ארי מ8:45 עד ל21:30 איימר סאונדסיסטים מ21:30 : זיגי מארלי !
 

PsyHost

New member
the smart bomb are on the way!

we have a exclusive photograph from the briefing thay pass in the few last days
 

sundhri

New member
מילים כדורבנות:)

תגידו אנשים,באיזו שעה כדאי להגיע לשערים?.. מתי אתם מתכוונים להגיע? אני פשוט נורא מתלבטת כי בא לי אשכרה לראות את האדון ממרחק סביר:) תודה וסופשבוע מקסים..ושקט:)
 
למעלה