בהמלצות: "לפנות ליצרן"
אין לי ספק ש-DJI ישמחו לטפל טיפול יסודי בהמלצות החוקר.
בעצם, יש לי ספק רב... הם אינם ידועים כיצרן שממש איכפת לו מרמת השירות.
 
אבל לענייננו - באמת זה השימוש הכי טוב למשאבי החוקר הראשי? עפ"י Part 107 שעומד להיכנס לתוקפו בארה"ב, תאונת רחפן (שמשקלו בין 1/4 ק"ג ל-25 ק"ג) מצריכה דיווח תוך 10 ימים (ולא מיד) אם היא:
א. גרמה לפציעה קשה, אובדן הכרה או מוות
או
ב. אם שווי הנזק שנגרם לרכוש (פרט לרחפן) גדול מ-$500.
 
נשמע טיפה יותר הגיוני מלפנות ליצרן צעצועי ילדים כדי לחדד את נושא הדבקת הברגים או כפילות למערכת הורדת כני הנסע.