גם פורום ל-iPod וגם לנגני MP3?

slallum

New member
גם פורום ל-iPod וגם לנגני MP3?

די מפגר לדעתי :S בכל מקרה, יש לי נגן MP3 עם 512 מגה, זה מהנגנים האלה שעכשיו מוכרים בכל מקום, שעולים די זול.. קניתי אותו ב-450 שקל בערך.. חרא של מכשיר, תוך חצי שנה לא הצלחתי לשמוע ב-2 האוזניות, רק באוזנייה אחת.. אם מוציאים את האוזניות קצת מהשקע הזה, אז אפשר לשמוע בשניהן, אבל באיכות ירודה וב-mono של צד שמאל רק.. זה מה שקרה לי, לחברה שלי זה קרה אחרי חודשיים, ולאבא שלה זה קרה אחרי יום.. והנגן שלי עכשיו בכלל לא משמיע כלום :S מתישהו אני צריך למצוא את החברה של הנגן הזה ואיך הוא נראה, ולהגיד לכולכם לא לקנות את הדבר המגעיל הזה =\
 

weird dust

New member
איזה חברה זאת?

נשמח להזהיר גולשים בפורום. ופורום IPOD מיועד לנגני IPOD ולרוב הוא אינו מספק תמיכה או לא מספק כראוי לשאר הנגנים.
 

weird dust

New member
זהו נגן ג'נרי

נגן כמו פרו סאוונד או C&B ןכל מיני כאלו. חברים, היזהו מהנגן הזה. אל תעשו טעות כמו שעשה חבר זה ואחר כך תצטערו. מי שכבר קנה, מה שקרה לו לא מובטח גם לכם.
 

inbal76

New member
תחליף אוזניות...

יכול להיות שגם הנגן גרוע, אבל זה שלא שומעים טוב באוזניות אחרי זמן מה זה לא קשור לנגן. זה קורה ברוב האוזניות מסוג זה בסופו של דבר. פשוט מחליפים אותן.
 

Claw of Death

New member
תמיד צריך ללכת על חברות מוכרות

אתה יודע יש סיבה שזה זול יחסית בגלל והחומרים שהשתמשו לבניית הנגן הם פחות איכותתים ולכן עלה פחות לייצר את הנגן וכך גם מחיר הנגן יורד
 

slallum

New member
החלפתי 3 אוזניות ;]

זוג אחד - אלה שקיבלתי מהחברה, אוזניות בסדר, אבל עיצוב מעצבן ביותר זוג אחר - האוזניות שאיתן התחלתי לשמוע את התקלה זוג אחר - זוג שקניתי כי חשבתי שזאת הבעיה שלי.. זוג חדש לגמרי, שגם איתו התקלה הייתה לי..
 
למעלה