ג'מייקה מתפללת לשלומו של אוניל מלהקת Voicemai

ג'מייקה מתפללת לשלומו של אוניל מלהקת Voicemai

הזמר/רקדן מהרכב הדאנסהול הידוע Voicemail נורה הבוקר שבע פעמים (!) על ידי מתנקש בשער ביתו בקינגסטון. הוא לא מת, וכעת נאבקים על חייו בבית החולים הציבורי של קינגסטון (לפחות מהרושם שאני אישית קיבלתי, רק מלהסתכל בחוץ - בי"ח ברמה לא גבוהה במיוחד, בלשון המעטה...). שמועות אומרות שהוא נורה במהלך שוד, ולפחות פעם אחת בראשו. אבל בג'מייקה אף פעם אי אפשר לדעת..... ANYWAY שולח תפילה להחלמתו. אני מאזין לVoicemail כמעט מאז שהתחלתי לשמוע דאנסהול, מדובר בהרכב מבריק שלוקח חלק אקטיבי למדי בסצינת הדאנסהול בג'מייקה, רואים אותם כמעט בכל מסיבה גדולה בקינגסטון, מדגימים את תנועות הריקוד שהם ממציאים (וגם שרים עליהם). הם שלישיה, ואני מתפלל שישארו שלישיה ולא יהפכו לצמד. קצת מVOICEMAIL למי שלא מכיר: http://www.youtube.com/watch?v=Q0hU1jH1wp8 - הטיון הראשון של ווייס מייל ששמעתי, ביג טיון! http://www.youtube.com/watch?v=V_UMrfLm8UQ - שת"פ שהוא קלאסיקה בת ימינו של ווייס מייל עם דלי ראנקס ובוגל, הרקדן הכי טוב שהיה בג'מייקה בימינו ונרצח גם הוא.. http://www.youtube.com/watch?v=B0LjF3DNDc4 - על רידים שכמעט כולכם מכירים... http://www.youtube.com/watch?v=n70A7LOvWWI - טיון מיינסטרימי מאוד, שגם הפך ללהיט גדול מחוץ לג'מייקה, ווייס מייל בקומביניישן עם ביזי סיגנל. JAH GUIDANCE!
 

Carcass

New member
העדכון האחרון

אמר שהוא חזר להכרה ופתח עינים לפני כ 4 שעות.הוא לא יצא מזה עדין,הרופאים מחכים שיחזור להכרה כדי להמשיך בניתוחים,כמו כן הבנתי שנקטעה לו לפחות אצבע אחת. מתפלל לשלומו מאז ששמעתי על זה אתמול בצהריים. אעדכן כשיהיו לי עוד חדשות . כמו כן אתמול גם גנבו לצ'רלי בלאק ת'טויוטה קורולה ברוקבסה,מה נהיה איתם? יום מקולל.
 

Carcass

New member
מצבו יציב כרגע,

עוד לא הצליחו להוציא את כל הקליעים.
 

Carcass

New member
ירו גם ב mad cobra !!! נדפקו !

אגב בקשר לא'וניל מצבו קשה אבל יציב,לפי הפרסומים של הבוקר יש לו שברים בגולגולת ועוד לא הצליחו להוציא את כל הכדורים מגופו(אומרים שיש אחד תקוע בצוואר שזה גרוע'truss mi).
 

Carcass

New member
קוברה שוחרר הבוקר מבית החולים לביתו,

א'וניל עדין במצב קשה אך יציב.
 
למעלה