מאי של אור
New member
גמילה מטיטולים - זקוקה לעצה ../images/Emo131.gif
אור בן שנתיים +3. לאחרונה אור מבקש מידי פעם לשבת על הישבנון ובד"כ מצליח לעשות קקי. לעיתים הוא מודיע על כוונתו לעשות ואני שואלת אם הוא רוצה ללכת לשירותים, ללא לחץ או כעס. כך שהוא מכיר את כל האביזרים והפעולות. כאשר שיתפתי את המטפלת בגן וביקשתי שכאשר הוא מבקש, לאפשר לו לשבת בשירותים גם בגן, ונעניתי בשלילה. יכול להיות שאני מבלבלת אותו ומשדרת לו מסר מוטעה - שזה לא משנה אם יעשה בטיטול או בשירותים? והרי אח"כ יהיה לי קשה לבקש שישתמש רק בשירותים, כלומר השינוי לא יהיה כל כך משמעותי. והוא יתבלבל? נראה לכם שהגיע הזמן לגמול אותו? דבר נוסף - המטפלת בגן אמרה שעליי לגמול אותו בבית ורק לאחר שבועיים שהוא גמול ללא פיספוסים, היא תוריד לו טיטול גם בגן. היא טוענת שהילד ירגיש לא נוח אם יפספס ליד החברים. והיא לא יכולה לעקוב אחריו כל היום עם סמרטוט. אני מבינה את ההגיון שלה (ובעיקר את זה שהיא מעדיפה שמישהו אחר יעשה את כל העבודה) אבל בכל זאת - אם נגמול רק בבית, הרי שאנו משדרים לו מסר כפול, לא?! תודה למי שקרא עד כאן. אשמח לשמוע דעתכם. מאי
אור בן שנתיים +3. לאחרונה אור מבקש מידי פעם לשבת על הישבנון ובד"כ מצליח לעשות קקי. לעיתים הוא מודיע על כוונתו לעשות ואני שואלת אם הוא רוצה ללכת לשירותים, ללא לחץ או כעס. כך שהוא מכיר את כל האביזרים והפעולות. כאשר שיתפתי את המטפלת בגן וביקשתי שכאשר הוא מבקש, לאפשר לו לשבת בשירותים גם בגן, ונעניתי בשלילה. יכול להיות שאני מבלבלת אותו ומשדרת לו מסר מוטעה - שזה לא משנה אם יעשה בטיטול או בשירותים? והרי אח"כ יהיה לי קשה לבקש שישתמש רק בשירותים, כלומר השינוי לא יהיה כל כך משמעותי. והוא יתבלבל? נראה לכם שהגיע הזמן לגמול אותו? דבר נוסף - המטפלת בגן אמרה שעליי לגמול אותו בבית ורק לאחר שבועיים שהוא גמול ללא פיספוסים, היא תוריד לו טיטול גם בגן. היא טוענת שהילד ירגיש לא נוח אם יפספס ליד החברים. והיא לא יכולה לעקוב אחריו כל היום עם סמרטוט. אני מבינה את ההגיון שלה (ובעיקר את זה שהיא מעדיפה שמישהו אחר יעשה את כל העבודה) אבל בכל זאת - אם נגמול רק בבית, הרי שאנו משדרים לו מסר כפול, לא?! תודה למי שקרא עד כאן. אשמח לשמוע דעתכם. מאי