גמר חתימה טובה לכלכם

rbehar

New member
גמר חתימה טובה לכלכם

היי אני חובב דייג ברולר הפסקתי לדוג- כי התיאשתי האם משהו יכול להציע לי מקומות טובים לדייג בסביבת תא תודה רוג´ר
 
דייג ברולר

ראשית יש לקחת בח-ן מספר משתנים בנוסחת ההצלחה:סוג הציוד,מצב הדגה והים,העונה,הפתיונות והמזל..לאחר שתתיחס בפירוט למרכיבים הנ"ל נראה שתוכל לענות לעצמך על השאלה.בגדול האתרים הבאים(מניסיוני)הינם אתרים סבירים:חוף עג´מי-עליה,נמל ת"א,מרינה הרצליה,אולגה ומכמורת.וכן ראש הנקרה.בהצלחה!
 

אוריא

New member
נמל תל אביב??

אבי, כבר כמה פעמים שמעתי אותך מדבר על נמל תל אביב. לפני כשנה זה היה מקום הדיג המועדף עליי. אהבתי לדוג על המזח הצר שבסופו הבוטקה המוזנח. לפני כמה חודשים סגרו את הגישה לשם. שמו גדר ברזל במקום שהיינו מטפסים עליו, ואפילו פתחו שם איזה בית קפה קטן. נכון שאפשר לטפס, ולעקוף ו... בשאר המקומות בנמל אי אפשר לדוג (ברולר) עד כמה שאני יודע, בגלל משטח הסלעים מתחת לגשר. איפה ואיך אתה דג שם?
 
נמל ת"א

מאחורי המסעדה של אידי ופרנסיס-אולימפיה גנבים,סליחה דגים...יש שם תאורה כל ערב מהמסעדה כך שאין צורך באמצעי תאורה יש מעקה ישן להניח הציוד ויש ישר חוף חולי ללא סלעיה.ברם הדיג שם ככה,ככה.בהצלחה.
 

seniorb

New member
נמל תל אביב

דבר ראשון יש דיג בנמל איפו שהיה המסעדה ניתן לגשת עם הרכב לשם לזרוק את הרולר לכיוון הכניסה לנמל הפיתיון הכי טוב לדייג שם זה אם תולעים מוצאים שם הרבה מרירים גדולים ודניס דבר שני אם אתם מפחדים לזרוק לכיוון הסלעים בדרך כלל החריי הסלעים ששם נמצאים הדגים בדרך כלל אין לכם טעם לדוג אומנם יש סיכוי שיתפס בסלעים אבל הסיכוי לתפוס דגים גדול יותר ניתן ורצוי לזרוק את המישקולת אחרי הסלעים על הגשר איפון המנוף יש דייג טוב והפיתיון הטוב ביותר הוא תולעים מהים בהצלחה
 
למעלה