גן החלומות של עופרה תאומי לא גמור

Master Stav

New member
גן החלומות של עופרה תאומי לא גמור ../images/Emo190.gif

רבים לא יודעים זאת וחשוב לציין זאת גן ההרפתקאות/חלומות בו מתגאה גולברי לא היה קם לולא הדחיפה הבילתי מתפשרת וכל המהלכים שהובילה עפרה תאומי ...כך שלה מגיע שאפו ענק על ההקמה ולא למר גולברי אבל אין טוב בלי רע מסתבר .... הקימו גן לתפארת אבל לא גמרו את העבודה : 1. קירוי/הצללה .....מדובר בילדים קטנים והשמש לא ממש נושא בריא 2. הארכה ...יש שם בעיה של חשמל סטאטי נוראה 3. ברזיות שיתאימו לילדים ולא יסגרו מפאת חוסר טיפול כאשר מתפוצץ צינור ....גררררררררררררררררר
 

Master Stav

New member
ברוכה הבאה עופרה

שמח לראותך פה .... לגבי הפרגון ...יקירתי שמגיע מגיע ..... אני פולני את יודעת
כמי שמתמשת בגן הזה ....האם טענותי בנוגע לאותן 3 נקודות אינן מוצדקות ?
 

kirschi

New member
גן החלומות: לפעמים חלומות מתגשמים (לפעמים לא)

כמו מעט הפרויקטים האחרים שגולברי בחר לבצע, גם במקרה זה גולברי בחר להתהדר בנוצות לא-לו, ומה שכן שלו נעשה בצורה מרושלת. מי שלא זוכר, בסוף הקיץ שעבר, כאשר סוף סוף נרגע מזג האויר, לילדי צורן לא היה גן שעשועים לשחק בו, כי גולברי החילט לפרק את הגן לפני שהיה גן חדש להרכיב. הגן שסוף סוף קיבלנו (אחרי שהתחילו הגשמים, יש לציין), שופע ליקויים. מעבר למה שציין מאסטר סתיו: - קצות המגלשות נמוכים מדי. ראו גנים ברעננה ובכפ"ס, בהם הילדים גולשים עם הרגליים על הקרקע, ולא עם הישבן - אין נדנדות לקטנטנים - למרות שבגן הישן היו - הנדנדות נותרו בחול מזוהם בצואת בע"ח, ועוד מציאות שונות ומשונות בנוסף, הגן נתון לונדליזם של בני נוער. בל"ג בעומר המגלשות "קושטו" בשתן; חלק מהחלונות השקופים חוררו, ככל הנראה ע"י סיגריות; נדנדות הדינוזאורים שבורות. אמנם תופעת הונדליזם אינה מוגבלת לגן עצמו. אולם מצלמה אחת במקום אסטרטגי היתה מאפשרת לתעד את המבצעים. הגן כמראה - כל הנאמר מעלה, ועוד, מסכם קדנציה: מעט מדי, מאוחר מדי, מלוכלך מדי. נו, איציק, תלך כבר ודי.
 

Master Stav

New member
רעיון לשיפורים

1. הצללת פינות המקום ומתיחת רשת צל מעל מרבית המקום 2. הוספת אורך בשרשראות בצד אחד של הנדנדות בכיד לתת מענה לקטנטנים 3. חפירת ארגזי החול לגובה נוך יותר בכדי ליצור גובה רגלים במיגלשות 4. הוצאת החול ומילוי חצץ קטן למניעת צואת בעלי חיים .... מה דעתך ?
 
למעלה