גנבים מספיק לסחוט אותנו אין לנו יותר כוח

עוז113

New member
גנבים מספיק לסחוט אותנו אין לנו יותר כוח../images/Emo46.gif

הקצבת המים כפי שממשלת ישראל רוצה לקבוע, תחייב כמעט את כולם לשלם קנסות גבוהים. בדקתי במשך שבועיים את שעון המים.וזו גניבה מארץ הגניבות. אפשר לגמור את הסיפור של מחסור המים בקלות רבה. אפשר לשאוב מכינרת ומבלי להתחשב, בשום קיו אדום שחור או לבן. ויחד עם זאת להקים מתקני התפלה רבים ככל שניתן. כאשר המתקנים יפעלו המשיכה של מים מהכינרת כמעט תיפסק. לאחר מכן לא תהיה בעייה לכינרת להתמלא שוב. ושלא יעבדו עליכם!!! ואם הממשלה בשלה תמשיך בתכנית העושק. אני יודע רק דבר אחד חשוב... להפיל ולהפיל, ושוב להפיל, את הממשלה הגנבית המכוערת.
 

iftach

New member
שאיבה ללא התחשבות מהכנרת תמליח את שארית המים.

אבל ברור לכולם שכל המטרה של הממשלה היא כסף לאוצר, כי אחרת היו משקיעים את כסף הקנסות ב"יצור מים" בהתפלה, תיקון צנרת עירונית דולפת, קידוחי חרום חדשים(יש אפשרות) ועוד מספר דרכים נוספות. נציב המים ושר התשתיות ובעיקר משרד האוצר מנפחים עצמם באויר שאין לנו עבורם!
 

עוז113

New member
../images/Emo31.gifדי להיות חמורים של ביבי

בכל פעם עם הרמאות רק עולה על הכיסא ומייד גזרות ורגע לפני שנבחר אמר שמוריד מיסים לך תאמין לו עכשיו בעניין הגולן.??? בחרתי ביבי הצבעתי ליכוד וכתבתי ימים על ימים עד שנבחר. לא אסכים להיות חמור צמא, וגם לתמוך בשקר. עד פה. לא רוצה לקבל אגורה קנס עבור מים מים הם מצרך חיוני שאין אפשרות לחשב אם לשתות, או להתרחץ, או לכבס. או שביבי ישים לב לממשלתו, ולעושק שמתרחש בעניין המים. שיקח את עצמו יחד עם כיסא ראש הממשלה, ויעוף מהעיניים של הציבור שקלט את השקר של ממשלתו הדורסת את ההמון...
 

סוהי

New member
הפיתרון בידינו.

התפלת מים......למדינת ישראל יש שפע של מי ים....כל שצריך הוא להשקיע בפיתוח,יצור והפעלת מתקני התפלה ויהיו לנו מים בשפע....ומקומות עבודה נוספים.
 

yuvallev

New member
רציתם ביבי . . .

רציתם ביבי. התעלמתם מכל האזהרות שהאיש שקרן חסר תקנה. ביקשתם ביבי - בחרתם ביבי - קיבלתם ביבי. מה אתם רוצים כעת? פתאום שמתם לב מי זה ביבי? שקרן, מניפולטיבי . . . ***************** תלונות נא להפנות למשטרה. ********************** מי שלא הבחין כיצד האיש פועל כשהיה כבר ראש ממשלה בעבר, ומי שלא נתן דעתו למעשיו, כשהיה שר האוצר, שלא ילין עכשיו אלא על עצמו. כל מי שבחר בביבי וחבורתו, צריך כעת לשלם על מעשיו (שלו ושל ביבי). לא יעזור לכם. אתם תאכלו מה שבישלתם, אפילו שזה קדחת. יובל לב
 
לפחות שבע שנים דרושות להקמת מתקני התפלה

אבל החוק הזה לא יביא לחסכון במים. העשירים יכולים לשלם על מים חפשיים. את המחיר ישלמו העניים , כי כל חריגה בתקציב היא קיומית להם. וכשלא יהיו מים, הם יגזלו קודם כל מן העניים. כבר עכשו המים אצלנו לבנים. מדוע?
 
למעלה