גניבת פריטים מהמזוודה במדריד + טיסה מזעזעת באל-על
1. אשתף אתכם בחוויה לא נעימה, ביום ראשון חזרתי ממדריד, כשהגענו הביתה ופרקנו את המזוודה גילינו שכמה פריטים נגנבו (מוצרי איפור חדשים, מכנס, חולצה, צמיד וכו') ובנוסף נעשה נזק במתכוון לכמה פריטים אחרים(שבירת עפרונות איפור וכו').
חשוב לציין שבזמן הצ'ק אין, מישהי שעמדה איתנו בתור אמרה שהיו לא מעט מקרים על גניבות מהמזוודות של נוסעי אל-על ע"י עובדי נמל התעופה במדריד, לצערי הסתברה כטענה נכונה.... הגשתי תביעה לאל-על, מקווה שיפצו בהתאם (לדבריהם, יש לאל-על ביטוח נזקי כבודה).
אציין שרציתי לנעול את המזוודה אבל אל-על פותחים חלק מהמזוודות לאחר הצ'ק אין בכדיי לבדוק אותן, לא ברור למה לא עושים את זה יחד עם הנוסעים לפני הצ'ק אין ??, אי אפשר להתווכח לצערי...
2. עוד אשתף בטיסה מזעזעת ממדריד לישראל במטוס 737-800, אני טס כל 3-4 חודשים, מטוס כ"כ קטן וכ"כ צפוף לא ראיתי מימיי, רק לצורך האינדיקציה, הגובה שלי 1.80 וכשישבתי בצורה רגילה, הברכיים שלי נגעו בכיסא שמלפני... כנראה שחברת אל-על הנכבדת צמצמה קצת מקום בכדיי לדחוף עוד כמה נוסעים בטיסה... אבל העיקר הבטחון.
עוד בעיה הייתה כשגיליתי שהמושב שלי לא זז אפילו סנטימטר אחד אחורה(אין אפילו כפתור להזזת המושב), נכון שיציאת החירום הייתה מאחורי אבל בכאלה מקרים המושב אמור לזוז לפחות חצי ממש שזז מושב רגיל, הבעיה שלי היא שכששמרתי מקומות כמה ימים לפני הטיסה הנציגה בטלפון אמרה לי שהמושב לא זז אחורה בצורה מלאה אלא סביבות 50% ממושב רגיל, לי זה היה מתאים כי אני אף פעם לא לוקח את המושב אחורה (מתוך התחשבות בנוסעים שמאחוריי).... מסתבר שהנציגה טעתה ומי ששילם את המחיר ולא עצם עין לדקה אחת במשך 4.5 שעות הוא אני.... אבל אלעל - העיקר הבטחון.
אז כבר אמרתי את זה כמה פעמים בעבר אבל הפעם אני מחליט לסיים את מערכת היחסים שלי עם חברת התעופה הזאת, סגרתי היום טיסה לקיץ ושילמתי 120 דולר יותר לכרטיס רק בשביל לא לטוס אל-על, הפעם פשוט החלטתי וזהו !
1. אשתף אתכם בחוויה לא נעימה, ביום ראשון חזרתי ממדריד, כשהגענו הביתה ופרקנו את המזוודה גילינו שכמה פריטים נגנבו (מוצרי איפור חדשים, מכנס, חולצה, צמיד וכו') ובנוסף נעשה נזק במתכוון לכמה פריטים אחרים(שבירת עפרונות איפור וכו').
חשוב לציין שבזמן הצ'ק אין, מישהי שעמדה איתנו בתור אמרה שהיו לא מעט מקרים על גניבות מהמזוודות של נוסעי אל-על ע"י עובדי נמל התעופה במדריד, לצערי הסתברה כטענה נכונה.... הגשתי תביעה לאל-על, מקווה שיפצו בהתאם (לדבריהם, יש לאל-על ביטוח נזקי כבודה).
אציין שרציתי לנעול את המזוודה אבל אל-על פותחים חלק מהמזוודות לאחר הצ'ק אין בכדיי לבדוק אותן, לא ברור למה לא עושים את זה יחד עם הנוסעים לפני הצ'ק אין ??, אי אפשר להתווכח לצערי...
2. עוד אשתף בטיסה מזעזעת ממדריד לישראל במטוס 737-800, אני טס כל 3-4 חודשים, מטוס כ"כ קטן וכ"כ צפוף לא ראיתי מימיי, רק לצורך האינדיקציה, הגובה שלי 1.80 וכשישבתי בצורה רגילה, הברכיים שלי נגעו בכיסא שמלפני... כנראה שחברת אל-על הנכבדת צמצמה קצת מקום בכדיי לדחוף עוד כמה נוסעים בטיסה... אבל העיקר הבטחון.
עוד בעיה הייתה כשגיליתי שהמושב שלי לא זז אפילו סנטימטר אחד אחורה(אין אפילו כפתור להזזת המושב), נכון שיציאת החירום הייתה מאחורי אבל בכאלה מקרים המושב אמור לזוז לפחות חצי ממש שזז מושב רגיל, הבעיה שלי היא שכששמרתי מקומות כמה ימים לפני הטיסה הנציגה בטלפון אמרה לי שהמושב לא זז אחורה בצורה מלאה אלא סביבות 50% ממושב רגיל, לי זה היה מתאים כי אני אף פעם לא לוקח את המושב אחורה (מתוך התחשבות בנוסעים שמאחוריי).... מסתבר שהנציגה טעתה ומי ששילם את המחיר ולא עצם עין לדקה אחת במשך 4.5 שעות הוא אני.... אבל אלעל - העיקר הבטחון.
אז כבר אמרתי את זה כמה פעמים בעבר אבל הפעם אני מחליט לסיים את מערכת היחסים שלי עם חברת התעופה הזאת, סגרתי היום טיסה לקיץ ושילמתי 120 דולר יותר לכרטיס רק בשביל לא לטוס אל-על, הפעם פשוט החלטתי וזהו !