גננת שי´´ח
אתמול (סוף סוף) קיבלנו תופס הסכמה ופרטית אישיים עבור גננת שי´´ח. מכך אני מבינה שאו-טו-טו היא מתחילה לעבוד עם בתי (גן חובה). יש לי כמה שאלות: 1. בעלי (שיצא לו בדיוק להיות בגן ביום שהפרטים סוכמו) טען שהגננת "התייחסה לעניין הגננת שי´´ח כמו לצרעת" במובן שהיא הניחה שזה משהו מביך שאסור להגיד ליד הורים אחרים למשל, וכו´. אינני רוצה שיחס זה יוקרן כלפי הילדה שלי! היא ילדה רגילה אינטליגנטית חמודה ומקסימה, שיש לה במספר תחומים בעיות התפתחותיות (אין איבחון של משהו ספציפי, סתם איחור בהתפתחות) ולכן היא מקבלת את הגננת שי´´ח. מה כל כך מצורע בזה?! ואיך לדבר על זה עם הגננת כדי לא להעליב אותה ולא לקלקל? 2. האם הגננת שי´´ח מאבחנת את הילדה? האם כדאי שאביא לה איבחונים נוספים של אנשי מקצוע (מרפאה בעיסוק וקלינאית תקשורת)? האם כדאי שאגיד לה במה להתמקד (יש מספר תחומי קושי שאנחנו לא מגיעים אליהם כל כך בבית והייתי שמחה לקבל ממנה את העזרה בהם) או שהיא אמורה לעשות תוכנית בעצמה לפי מה שנראה לה? אני לא רוצה להצטייר כאמא מתערבת כזו אבל מצד שני מי מכיר את ה"נושא"
טוב ממני... תודה מראש על התשובה מדיאנה ובעלי הנסיון.
אתמול (סוף סוף) קיבלנו תופס הסכמה ופרטית אישיים עבור גננת שי´´ח. מכך אני מבינה שאו-טו-טו היא מתחילה לעבוד עם בתי (גן חובה). יש לי כמה שאלות: 1. בעלי (שיצא לו בדיוק להיות בגן ביום שהפרטים סוכמו) טען שהגננת "התייחסה לעניין הגננת שי´´ח כמו לצרעת" במובן שהיא הניחה שזה משהו מביך שאסור להגיד ליד הורים אחרים למשל, וכו´. אינני רוצה שיחס זה יוקרן כלפי הילדה שלי! היא ילדה רגילה אינטליגנטית חמודה ומקסימה, שיש לה במספר תחומים בעיות התפתחותיות (אין איבחון של משהו ספציפי, סתם איחור בהתפתחות) ולכן היא מקבלת את הגננת שי´´ח. מה כל כך מצורע בזה?! ואיך לדבר על זה עם הגננת כדי לא להעליב אותה ולא לקלקל? 2. האם הגננת שי´´ח מאבחנת את הילדה? האם כדאי שאביא לה איבחונים נוספים של אנשי מקצוע (מרפאה בעיסוק וקלינאית תקשורת)? האם כדאי שאגיד לה במה להתמקד (יש מספר תחומי קושי שאנחנו לא מגיעים אליהם כל כך בבית והייתי שמחה לקבל ממנה את העזרה בהם) או שהיא אמורה לעשות תוכנית בעצמה לפי מה שנראה לה? אני לא רוצה להצטייר כאמא מתערבת כזו אבל מצד שני מי מכיר את ה"נושא"
