Ccyclist
Well-known member
מדובר באוטובוס חשמלי חד קומתי קצר. התצורה שלו מתחזה לטראם - חזית מעוגלת, גלגלים נסתרים, אפילו חלונות מונמכים בחלק הקדמי ורצפה נמוכה יחסית (אם כי המושבים בסוף האוטובוס נמצאים על מפלס גבוה מהמסדרון. האוטובוס יכול להטעין בשקע של רכבים חשמליים - יש ארבעה עמדות טעינה בחניון הלילי, אך גם בטעינות ביניים של 6 דקות עם פנטוגרף בעמדות בקצות הקו.
ג'ף מארשל הוא יוטיובר תח"צ לונדוני בולט עם גישה לארועי עיתונאות וביקורים מקדימים בפרויקטים רכבתיים לפני פתיחתם לציבור. במקרה זה הוא נוסע על האוטובוס בקו רגיל הפתוח לציבור, אחרי שהקו התחדש באוטובוס החדש.
למרות המיתוג לכאורה כרק"ל - מדובר בסך הכל בבחירה עיצובית. אין לאמצעי מסילה או סימונים מיוחדים בכביש. עיצוב מסילתי לכאורה לרכב כביש, ביצה שהתחפשה.
מעניין אם יצליחו לעצב משהו דומה ל"טראם" קומותיים על בסיס הטראמים ההיסטוריים שהיו בלונדון עד תחילת שנות החמישים, אבל עם טוויסט מודרני שיקנה להם מראה עתידני.
רגבת על גלגלים.