גראבל-שמאבל
מי שאולי זוכר, לפני כמעט שנה התחדשתי באופני גראבל BSB של ״ניינר״.
ניצלתי זיכוי שהיה לי בחנות האופניים לבצע להם הסבה חלקית למערכות שטח.
במקור האופניים הגיעו עם מערכות אולטגרה 6800 2/11 וכידון כביש.
הבוקר רכבתי על הגרסה המעודכנת: כידון שטח ומערכות סראם eagle x.o.1 של 1/12.
בדרך התחלפו המעצורים משימאנו 785 אולטגרה לשימאנו 6800 XT משום שידיות המעצור של מעצורי שטח לא מתאימות לקליפרים של 785.
שינוי נוסף: מוט אוכף עם setback של 16 מ׳מ והחלפת הסטם מ-80 מ׳מ ל-100 מ׳מ וזאת כדי לפצות על מיקום שונה של הכידון.
שילוב של פלטה 38 עם קסטה 10-50 הרבה יותר נוח בעליות מפלטות 36-46 על קסטה 11-36.
במישורים ובירידות לא חסרו לי הילוכים מהירים. דיווש בקדנצה סבירה במהירות של 35 קמ׳ש. מעל זה ממילא אני מגיע רק בירידות בלי דיווש.
השרשרת קצת משקשקת בעליות. בכל זאת יש לה פיתול לא קטן,ְ אבל זה מאפיין את המערכת הזו והיא בנויה להתמודד עם זה.
מי שאולי זוכר, לפני כמעט שנה התחדשתי באופני גראבל BSB של ״ניינר״.
ניצלתי זיכוי שהיה לי בחנות האופניים לבצע להם הסבה חלקית למערכות שטח.
במקור האופניים הגיעו עם מערכות אולטגרה 6800 2/11 וכידון כביש.
הבוקר רכבתי על הגרסה המעודכנת: כידון שטח ומערכות סראם eagle x.o.1 של 1/12.
בדרך התחלפו המעצורים משימאנו 785 אולטגרה לשימאנו 6800 XT משום שידיות המעצור של מעצורי שטח לא מתאימות לקליפרים של 785.
שינוי נוסף: מוט אוכף עם setback של 16 מ׳מ והחלפת הסטם מ-80 מ׳מ ל-100 מ׳מ וזאת כדי לפצות על מיקום שונה של הכידון.
שילוב של פלטה 38 עם קסטה 10-50 הרבה יותר נוח בעליות מפלטות 36-46 על קסטה 11-36.
במישורים ובירידות לא חסרו לי הילוכים מהירים. דיווש בקדנצה סבירה במהירות של 35 קמ׳ש. מעל זה ממילא אני מגיע רק בירידות בלי דיווש.
השרשרת קצת משקשקת בעליות. בכל זאת יש לה פיתול לא קטן,ְ אבל זה מאפיין את המערכת הזו והיא בנויה להתמודד עם זה.