גרטה טונברג היא הגיבורה שלי. מי הגיבור שלכם?

Harrington

Well-known member
מנהל
לא מכיר אותה, אבל אין לי "גיבור" מיוחד :). יש אנשים שאני מעריך את פועלם ויש כאלו שפחות. אם אידרש לציין אז בהחלט נתניהו יהיה אחד מהנ"ל, על אף התנגדותי ללא מעט דברים שהוא עושה. קרובי משפחה יהיו אחרים וכך אוכל לחשוב על עוד כמה. אבל כאמור, גיבורים של ממש? לא אגדירם כך כרגע.
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
אז אתה כנראה תומך חמאס..

מיהי גרטה טונברג?

גרטה טונברג שוב במחאה אנטי-ישראלית: "צדק לעזה"

פעילי אקלים, וביניהם טונברג, עמדו ליד הפרלמנט השבדי עם שלטים נגד ישראל. בנוסף הונפו שלטים עליהם נכתב "שחררו את פלסטין" ו"עצרו את השואה". גולשים מישראל מחו: למה את שוב מתעלמת מהנרצחים ומהחטופים?

 
אני רואה שהרבה אנשים הגיבו דברים דומים אז נראה לי שאענה לכולם ביחד 🤷‍♂️

קודם כל, שמלת תחרה, יקירה, אני לא Topale1. אני לא יודע מי זה. אני לא מאשים אותך שחשבת שאני הוא, אני הרי כל הזמן מחליף חשבונות שלא מבחירה ושלא באשמתי, אך מכיוון שאנחנו לא מערבים עניינים של פורומים אחרים בפורום הזה, לא ארחיב על כך במילים, רק שתדעי שאני לא הוא ואין לי מושג מי זה. אני לא מתעניין בשרשורי החידות, אפילו לא מספיק בשביל להיכנס ולהגיד שלא מעניין אותי. האמת היא, ובאופן כללי, אני לא מבין אנשים כאלו. מעניין? תגיבו. לא מעניין? אל תגיבו. אבל למה להיכנס ולהציק? לתשומת ליבו של אותו איש ואולי עוד כמה.

ועכשיו, הגיבורה שלי לא תומכת בחמאס. הגיבורה שלי מבכה את אובדנם של חיי חפים מפשע בכל הצדדים, זה משהו אחר. יותר מכך, הגיבורה שלי הביעה התנגדות מפורשת למתקפת ההשבעה באוקטובר.

אין קשר בין היותה של גרטה טונברג הגיבורה שלי לבין עמדותיה בסוגיות פוליטיות כאלו או אחרות, אלא אני מעריך אותה על פועלה למען האקלים.

אנחנו חיים בזמנים מסוכנים. זמנים של הרס כדור הארץ, בירוא יערות, זיהום אוויר והאוקיינוסים, הכחדת מינים ואונס האדמה. אלו יותר מאשר כל דבר אחר, מהווים את הסכנה מספר אחת בזמנים מצערים אלו של חוסר מודעות, אגואיזם, סדר עדיפויות מעוות ובורות אנושית.

אין אדם חי במאה ה-21 שפעל כה רבות, כה נרחבות ובצורה כה יעילה כנגד השואה האקלימית שצפויה להרוג מאות מיליוני אנשים עד סוף המאה ה-21, באותה המידה כגרטה טונברג, כל זה תוך כדי שהיא מתגברת על אוטיזם קל, נואמת נאומים חוצבי להבות בכנסים בינלאומיים חשובים תוך כדי העמדת הפוליטיקאים הבכירים בעולם במקומם על חוסר המעש שלהם, נבחרת לאשת השנה של מגזין טיים, מועמדת לפרס נובל לשלום, וכל זה בעודה בת 16.

גרטה טונברג היא לא גיבורה, גרטה טונברג היא גיבורת על, כמו מה שלא אמורה להתקיים אל מחוץ לחוברות קומיקס או סרטים של מארוול, אבל הנה היא, אדם אמיתי בשר ודם, אישה צעירה שעושה דברים שלא ייאומנו ומשמשת כדוגמה ומופת לכולנו.

גרטה, אנחנו לא ראויים לך.

גרטה, את הגיבורה שלי.

Greta_Thunberg_in_Stckholm_(cropped3).jpg
 
למעלה