גרמנים, אימחשמם...

CoolCalb

New member

eldarinn

New member
תודה רבה על הלינק.

וגם הרעיון באמת מוצלח
 

dananamit

New member
מדהים

אחרי שאני יבין קצת את התוכנה אני ינסה להבין איך משלבים תלת מימד בתוך קטע קליפ באמת מדהים
 
לזכור ולסלוח, הם דור אחר של מניאקים

מוכשרים, ממש היפנים של אירופה :) דוקא מהדפורמר לא התלהבתי, זה קיים במקס עוד בגרסאות ישנות (FFD - free form deformation) אבל הריגים, זה ממש מרשים.
 

CoolCalb

New member
ממש לא הבנת את הדפרומר

זה לא FFD על המודל.. זה FFD על המצלמה שמשפיע על ה 2D PLANE של הסצנה.. זה קצת יותר מורכב מזה...
 
פעם הבאה נגביר גם ווליום :)

עדיין אני לא רואה את ההבדל הגדול מבחינת שימושיות, וכשאני חושב על זה, זה לא כזה מסובך מבחינת סקריפט. אבל הריגים, פשוט לרייר.
 
למה אתה מרייר על ריגים? מתגעגע? ../images/Emo3.gif

כאילו בחיאת ראבאק לא ראיתי בריג הזה שום דבר ממש חדש, לא שהוא רע אבל עשינו דברים מורכבים יותר.
 
זה מן תחביב כזה אני מרייר על ריגים

ואליך אני בטח לא מתגעגע :) אבל אני קצת מתפלא על השאלה. זה נכון שאין שם דברים חדשים אבל כשאתה מייצר ריג אתה מייצר אותו לפי צרכים (בעיקר אנימטיבים) ולא מתוך חשיבה של מה פוטנציאלית אפשר לעשות. כמובן מתוך שיקולי זמן\כסף. כשאנימטור מבקש ריג שיכול לעשות הכל, בד"כ יותר זול לשלוח אותו (או לקנות לו) תוכנה יעודית כמו motionbuilder מאשר לבזבז את הזמן של הצוות. והוא בנה ריג שקרוב לזה. גם מבחינת ההשקעה בממשק וגם מבחינת היכולות. זה לא קורה הרבה בתעשייה. אגב אני בטוח שהריג לא מושלם, עוד לא ראיתי מישהו שהצליח להתגבר כמו שצריך על בעיית העיוות בטקסטורה בזמן הטרנספורמציה של העצם עצמה (בעיקר בהרחבה ובהארכה) ויש עוד כמה בעיות קטנות, אבל הם באמת בעיות שאו שמעולם לא נפתרו או שקל מאוד לפתור אותם.
 
למעלה