גררררר אני בקריז

dafgol

New member
גררררר אני בקריז

יום חמישי אחה"צ יש מסיבת סיום בגן של ברי,סבבה ...רק למה מודיעים את זה רק עכשיו? 3 ימים לפני? אז התבקשנו להוציא את הילדים בשעה 12:30 מהגן....המסיבה עצמה תחל רק ב 18:30... אז ככה...איך הורים עובדים אמורים ב 12:30 להיות כבר בגן? והרי 18:30 זה כבר 19:00 עד שכולם מגיעים ומתחילים.... למחרת זה הרי יום רגיל.....גולן בכלל לא יהיה בבית (נוסע מחר לתערוכה לשלושה ימים), מה עושים עם אחים\אחיות? אוקצור אני בבעיה ביום חמישי...גם להוציא את בר מוקדם מהגן,גם למצוא מישהו שישמור על רז לפחות עד 20:00 בערב. ואין פה בייביסיטר שאני מכירה וסומכת עליה...וגם...לשמור על שפיות בסיסית...
רעיונות יתקבלו בברכה...
 

rby74

New member
אצלנו המצב יותר גרוע בגן

בשביל אמא אחת שנסעה לאילת המסיבה הועברה מיום שלישי אחה"צ ליום שישי בבוקר כשכולם עסוקים... אזו חוצפה.................. שום דבר לא עזר רק מה שאמרה האמא הגננת הקשיבה מפחדת ממנה?................. לאיפה הגענו??.
 

S r 35

New member
גם אצלנו המסיבה בשישי בבוקר -

וועד ההורים ארגן את זה כך. ואני מוצאת שזה סידור מעולה.
אנחנו פותחים את הבוקר בארוחת בוקר גדולה - כל הורה מביא משהו, ואח"כ המסיבה.
רוב ההורים לא עובדים ביום שישי - ומי שכן יכול להתפנות באופן חד-פעמי, זהו ממילא יום עבודה קצר. אחים קטנים / גדולים נמצאים בגנים או בבתי-ספר. הגן לא נסגר מוקדם מדי להיערכות - כמו במקרה המרגיז שדפנה ציינה. כמעט בכל שנה - ולאורך כל הגנים של הילדים - חגגנו בשישי בבוקר: הגדילה לעשות אחת הגננות בפעוטון של ניר לפני כמה שנים - כשחגגנו את המסיבה ביום טיול (שישי) לחיפארק בקרית מוצקין. בקיצור - סידור של מסיבה ביום שישי בבוקר נראה לי דווקא נהדר מכל הבחינות. העיקר שלכולנו יהיו חגיגות סוף שנה נעימות
 

rby74

New member
יש אנשים שכן עובדים בשישי

לי זה ממש לא נוח.. שנה שעברה פספסתי את כל המסיבות של בתי בגלל שהיו בשישי... בגלל המנהלת המפלצת שלי.. ואז בעלי נאלץ לא ללכת לעבודה באותו יום צריך להתחשב בהורים פעם בשישי פעם אחה"צ לא להגזים... זה ממש אגוצנטריות מה גם שמסיבת סוף שנה אמורה להיות אה"צ ולא בבוקר... הגננת ואף המורה מקבלים על זה גמול... למה על חשבון הילדים? יכולה לעשות איתם עוד משהו באותו יום...חשבתם על זה???.לחבזבז יום סתם ככה חצי שעה מופע קצר של הילדדים אח"כ ארוחה משותפת שאף אחד לא אוכל ובלגן...(מנסיון מהפעמים הקודמות) ואח"כ מופע קוסם... נו באמת... סוף שנה כולו צריך להיות מוקדש לילדים... אני לא באה לראות קוסם (שבא על חשבון הטיול השנתי שעבורו שלמנו בתחילת השנה).
 

S r 35

New member
אני לא רואה את זה כמוך...

כל סידור שלא יהיה - תמיד יהיה מישהו לא מרוצה. העובדה שהמסיבה ביום שישי בבוקר, מאפשרת לבעלי להגיע: ביום רגיל אין מצב שהוא יוכל להגיע בשעת אחה"צ לגן של הילד. אם כי אני מאמינה שאם היה צריך הוא היה עושה מאמץ, מקדים את שובו מהעבודה באופן חריג ומגיע. חוץ מזה רוב ההורים לא עובדים ביום שישי. וגם אם כן, אני מאמינה שבאופן חד-פעמי פעם ב... אפשר להתפנות למטרה הזו. ואני בניגוד אלייך חושבת - לפחות מהניסיון שלנו - שמסיבות ימי שישי היו נהדרות. בהחלט לא בזבוז זמן.
 

rby74

New member
אולי את צודקת..

אבל תחשבי על זה שלא כל המנהלים בעבודה גמישים לדבר כזה... בשביל מסיבה את רוצה שיפטרו את בעלך או אותך? לא לכולם יש עבודה יציבה... החיים בימינו לא כבקשתך... אני רק חושבת שצריך להתגמש ולא לעשות לאורך כל השנה מסיבות אך ורק בימי שישי.. תמיד יהיו הורים לא מרוצים למה לא מגיע לי פעם אחת להיות מרוצה???????????..
 

S r 35

New member
באמת מרגיז ../images/Emo46.gif

הורייך לא יכולים לעזור? ... אין מישהי בסביבתך הקרובה שאת יכולה לסמוך עליה, אפילו חברה או שכנה? האמת היא, שאני מכירה בחורה חמודה - בת של חברה שלי, שתוכל אולי לשמרטף לך. אם תרצי - דברי איתי. מבינה את התסכול שלך. באמת מעצבן.
 

dafgol

New member
את רצינית?

אני אשמח שאת תשמחי...אין לך תוכניות אחרות?
 
../images/Emo65.gifגם לי יש מסיבת../images/Emo79.gif../images/Emo28.gifסיום ביום חמישי!

ועוד ביום החופשי שלי!!!!
עד השנה הזו לא קיבלתי שוםםםםםםםםם גמול ולא אגורה אחת!!!
בשנה זו מתגמלים על חלק מן הפעילויות!!! וגם בתנאי שאותה מורה חתמה על אופק חדש!
 

rby74

New member
דניאלה תתפלאי...

את יכולה גם לשאול בהסתדרות המורים.. את מקבלת כאשר את מחנכת כיתה וגם 25% נסיעות.. ככה אמרו לי גם עליי לא מתקבל ותאמיני לי שלנו היו אירועים בביה"ס לפחות 5-6 אירועים כל חודש...לא יודעת מה החישוב שלהם תבדקי ותראי....
 

O n y X

New member
כן

ביום חמישי אני לא עושה כלום (חוץ מלהתפלל שאני אעבור בסטטיסטיקה)
 

dafgol

New member
אז אולי אאמץ אותך בחמישי אחה"צ...

טוב אני כבר אדבר איתך בערב (תהיי במסנג'ר?) ההסתברות שתעברי בסטטיסטיקה גבוהה בהתחשב בממצוע בחציון בשכיח ובסטיית התקן
 

O n y X

New member
חציון ושכיח היה כבר

בסמסטר הקודם.. בכל מקרה אני מקווה שעברתי...עכשיו יש לי פסיכולוגיה להתכונן אליה
 
למעלה