גשר חדש בכפר סבא

גשר חדש בכפר סבא

היי בין כפר סבא להוד השרון היה כביש שנסגר (כביש ישן) עקב עבודות והרכבות מסילות רכבת וגשר. הגשר החדש שמתחבר לרחוב תל חי דרום ומתחת לגשר יהיה פסי הרכבת ומהגשר החדש שבונים ניתן לנסוע לכביש שש. גשר נוסף יהיה זה לידו כנראה יתחבר לרחוב אחר ליד תחנת רכבת.
 
דבר נוסף, יבנו כביש חדש במקביל לפסי

הרכבת דרך גשר ליד מגה, כביש שיתחיל מתחנת רכבת לכביש שש וכנראה שזה הכביש שיחובר מרחוב תל חי. כל מי שיעבור על גשר ליד מגה, יראה למטה לאורך הרכבת חול (שעליו יהיה כביש) ועובדים שם.
 

badboy3919

New member
כן,ראיתי אותו והוא ממש יפה

אחלה עבודה עושים שם באזור,מקווה שזה באמת יהיה מועיל. התכניות שצריכות לצאת בזמן הקרוב לפועל הן:רימזור הצומת הגליל-ויצמן והרחבה של הצומת התע"ש-ויצמן.
 

badboy3919

New member
כבר התחילו בעבודות? לא ראיתי בכלל

לפי מה שהבנתי רוצים להרחיב את הכניסה לאזור התעשייה,שדרך אגב אין לי מושג איפה יש שם מקום בכלל...
 
רימזור? אוי ואבוי...

יהיו שם הרבה פקקים בגלל: ויצמן - 2 נתיבים בכל צד, נתיב חנייה, השני נסיעה ויהיה טור אחד ארוך. הפקק זה שמגיע מאיזור תעשיה כאשר העובדים חוזרים הביתה בשעות אחרי צהריים והערב.
 

badboy3919

New member
עכשיו שאני חושב על זה אתה צודק

והפתרון יהיה לא לאפשר לכל המכוניות שחונות שם לחנות באותו אזור כדי למנוע את הפקק הזה,שזה בדיוק מה שקורה בצומת ליד הבית שלי (ויצמן משה- דיין)יש שני נתיבים ומיד לאחר הצומת,בגלל מכוניות חונות,הכביש הופך לכביש עם נתיב אחד והדבר גורם לפקק.הפתרון יהיה לא לאפשר לכל המכוניות שחונות שם לחנות באזור או לעשות מפרץ שזה יהיה גאוני.
 

Double U

New member
יפה מאוד../images/Emo13.gif

ידוע לך מהו מספרו של הכביש הישן בין כ"ס להוד השרון? (או שזה סתם כביש לא ממוספר). ואגב: ע"פ מידע מפורום חבורה ציבורית, לתחנת הרכבת החדשה יקראו "כפר סבא-מרכז", למי שלא שמע.
 
לא יודע אם לכביש הזה היה מספר בכלל

אבל זה לא משנה... הוא כבר נמחק מהמפה. לתחנת רכבת החדשה שהתכוונת, זה בסוקולוב?
 
ראיתי שם מנהרה למטה...

כנראה שזה החניה של תחנת רכבת, על הרחוב סוקולוב אחרי הכיכר לכיוון הוד השרון ישימו מסילה.
 
למעלה