ייתכן שזהו ציר וולנברג-מורשה.גשר ראול וולנברג
היום הייתי שם וכך זה נראה. מישהו יודע מה קורה אם זה? יש מצב שאחד מפרוייקטי החלם הגדולים בישראל יתחיל לזוז?
אני לא שאלתי מה זהייתכן שזהו ציר וולנברג-מורשה.
פרטים נוספים כאן
תגובה ושאלה על פרויקט אחר באיזוראני לא שאלתי מה זה
מדובר בפרוייקט הזה http://www.ayalonhw.co.il///////projects/project.asp?ID=8 שנתקע באמצע לפני הרבה מאד זמן בגלל מחלוקת אם צ'מפיון מוטורס!! שאלה אם משהו יודע אם מחלוקת נפתרה והולכים לסיים את הפרוייקט
מדובר על העתיד הרחוקתגובה ושאלה על פרויקט אחר באיזור
1. תגובה: חשבתי שהתמונה היא מכיוון מערב לכיוון מזרח ולכן חשבתי, שזהו חיבור לכביש גהה. 2. שאלה על פרויקט אחר: יש תכנון של חיבור שביל אופניים לאורך הירקון עד איזור ראש העין. כעת השביל סלול עד איזור עתידים עם סלילה חלקית (לא סלילה מלאה של אספלט) בתוך הפרדסים מעט מערבית לכביש גהה. מתי אמור פרויקט זה להסתיים?
OK. תודה. מתי אמורה להיות ההכרעה?מדובר על העתיד הרחוק
השלמת השביל תלויה בהשלמת הפרוייקטים הבאים: 1. ולנברג-מורשה שהזכרת. 2. איילון מזרח - הכרעה אם יוקם או לא, כולל מחלף רב מערכתי עם כביש גהה, והשלמת מחלף ליד בית הקברות ירקון. 3. איזור הנופש המטרופוליני שבין ת"א, רמת השרון והוד השרון. 4. הכפלת המסילה. עם השלמת תמונת התשתיות באיזור אפשר יהיה למצוא תוואי לשביל זה. לגבי הרמפה של גשר מבצע קדש - בשלב זה אין חדש, ולא ידוע מתי יושלם הפרוייקט.
ומה זה איזור הנופש המטרופוליני?מדובר על העתיד הרחוק
השלמת השביל תלויה בהשלמת הפרוייקטים הבאים: 1. ולנברג-מורשה שהזכרת. 2. איילון מזרח - הכרעה אם יוקם או לא, כולל מחלף רב מערכתי עם כביש גהה, והשלמת מחלף ליד בית הקברות ירקון. 3. איזור הנופש המטרופוליני שבין ת"א, רמת השרון והוד השרון. 4. הכפלת המסילה. עם השלמת תמונת התשתיות באיזור אפשר יהיה למצוא תוואי לשביל זה. לגבי הרמפה של גשר מבצע קדש - בשלב זה אין חדש, ולא ידוע מתי יושלם הפרוייקט.
רצועת הנופש היא עבודה בעינייםומה זה איזור הנופש המטרופוליני?
מה זה איזור הנופש המטרופוליני שבין ת"א, רמת השרון והוד השרון?
וגילוי נאותרצועת הנופש היא עבודה בעיניים
במחוז המרכז ובמחוז ת"א תוכננו שורת פארקים מטרופוליניים שיבטיחו חיץ בין אזורים עירוניים מחד ומאידך יענו לביקוש הציבורי לשטחים ירוקים בקרבת הערים. אחד מהפארקים המטרופוליניים הנ"ל היה אמור להיות בין רמת השרון ותל אביב. בפועל כתוצאה מלחצים משותפים של עיריית רמת השרון ומינהל מקרקעי ישראל, צומצם מאד שטח הפארק ובמרחב בין כביש 5 לגבול ת"א אושרה הקמתן של 6100 יחידות דיור, כביש עורקי - "כביש הנופש" ממחלף מורשה הרב-מערכתי בואכה כביש החוף, שישרת את תושבי השכונות, וכמובן שהשטח שיישאר יכלול גם שטחים בנויים לא מעטים (דוגמת מרכז הטניס הקיים ברמת השרון, איצטדיון הכדורגל של רמת השרון יפונה משכונת מורשה ויועתק לשטח מדרום לכביש 5, יוקם מסוף תחבורה ליד מחלף מורשה, שטחי חנייה וכיוב') - בקיצור, פחות ממחצית השטח הולכת לתפקד כפארק והרוב יהיה שטחים בנויים ברמה זו או אחרת.
תודה. מגזימים עם כבישי הרוחברצועת הנופש היא עבודה בעיניים
במחוז המרכז ובמחוז ת"א תוכננו שורת פארקים מטרופוליניים שיבטיחו חיץ בין אזורים עירוניים מחד ומאידך יענו לביקוש הציבורי לשטחים ירוקים בקרבת הערים. אחד מהפארקים המטרופוליניים הנ"ל היה אמור להיות בין רמת השרון ותל אביב. בפועל כתוצאה מלחצים משותפים של עיריית רמת השרון ומינהל מקרקעי ישראל, צומצם מאד שטח הפארק ובמרחב בין כביש 5 לגבול ת"א אושרה הקמתן של 6100 יחידות דיור, כביש עורקי - "כביש הנופש" ממחלף מורשה הרב-מערכתי בואכה כביש החוף, שישרת את תושבי השכונות, וכמובן שהשטח שיישאר יכלול גם שטחים בנויים לא מעטים (דוגמת מרכז הטניס הקיים ברמת השרון, איצטדיון הכדורגל של רמת השרון יפונה משכונת מורשה ויועתק לשטח מדרום לכביש 5, יוקם מסוף תחבורה ליד מחלף מורשה, שטחי חנייה וכיוב') - בקיצור, פחות ממחצית השטח הולכת לתפקד כפארק והרוב יהיה שטחים בנויים ברמה זו או אחרת.
כביש 5 לא ייתן מענה לשכונות החדשותתודה. מגזימים עם כבישי הרוחב
הגזימו עם כבישי הרוחב: מוסיפים לכביש 5 את כביש אם המושבות מרמת גן לפתח תקווה, מן כביש עוקף ז'בוטינסקי. זה מילא. אבל מתכננים את איילון מזרח ואת כביש רצועת הנופש - מה רע בכביש 5? מה כל כך גרוע בתחבורה ציבורית? מה רע במסלולי אופניים מרמת השרון לתל אביב? לפחות כביש 551, שהיה מתוכנן מוקפא בעקבות תביעה של ארגונים ירוקים. נקווה, שכך יהיה בסופו של דבר עם כביש רצועת הנופש ועם איילון מזרח.
כביש 5 לא ייתן מענה לשכונות החדשות
ברגע שתוקמנה 6100 יח"ד ברצועת הנופש (5800 רגילות ו- 300 מוסדי - בית אבות או מוסדות אחרים) + 9000-12000 יח"ד בדרום גלילות, לא ניתן לתת להן מענה תחבורתי הולם המתבסס רק על כביש 5 ועל שכונות המגורים הקיימות בתל אביב. מבחינה זו, יש היגיון בתכנון כביש הנופש כעורק מקביל לכביש 5. אבל בעיניי אין היגיון בסיסי בתכנון השכונות החדשות ובמיקומן. היה עדיף לבנות למשל בין כביש 5 ודרך השרף ברמת השרון (אזור שדווקא מיועד לפארק עירוני) ולשמור על שטח פתוח גדול יותר מדרום לכביש 5.
אתה צודק,אורי. יש לבטל את 531תודה. מגזימים עם כבישי הרוחב
הגזימו עם כבישי הרוחב: מוסיפים לכביש 5 את כביש אם המושבות מרמת גן לפתח תקווה, מן כביש עוקף ז'בוטינסקי. זה מילא. אבל מתכננים את איילון מזרח ואת כביש רצועת הנופש - מה רע בכביש 5? מה כל כך גרוע בתחבורה ציבורית? מה רע במסלולי אופניים מרמת השרון לתל אביב? לפחות כביש 551, שהיה מתוכנן מוקפא בעקבות תביעה של ארגונים ירוקים. נקווה, שכך יהיה בסופו של דבר עם כביש רצועת הנופש ועם איילון מזרח.
אתה צודק,אורי. יש לבטל את 531
ובמקומו להשיב במיידית לביצוע את הרחבת ושיקום הכבישים 38 ו 10 האדומים, את ההפרדה המפלסית במפגש 224 שעל כביש 38 ועוד כמה הפרדות שסר אשבי ווילהלם היקרים עדיין טוענים שלא קוצצו. מהעודף שיישאר,אורי, יוקם במיוחד עבורך שביל אופניים רוחבי חוצה שרון.
יש אישור מרמי?
אני לא חושב שיש עוד הפרדה מפלסית בארץיש אישור מרמי?
נראה לי שהרעיון יהיה חביב עליו.
צודק רמיאני לא חושב שיש עוד הפרדה מפלסית בארץ
שניתנו כל כך הרבה הבטחות להקמתה. אני כבר הפסקתי בכלל להתייחס לסיפורים בעיתון על כל שר תחבורה או אחר שמגיעים לבקר ברחובות ומבטיחים לתקצב את ההפרדה המפלסית מבלי להבין בכלל את הבעיתיות שבה. לדעתי מדובר בהפרדה מפלסית מהיקרות והמסובכות לביצוע בארץ. העיכוב שחל בביצוע ההפרדה הזו אינו לחלוטין סתמי, אך עדיין אינו מוצדק. לא הגיוני ולא סביר שכביש כ"כ מרכזי שמנתב את חלקה הגדול של התחבורה היוצאת מרחובות צפונה יחסם 4-6 פעמים בשעה בשעות השיא.
אתה כמובן צודק ביחס לחשיבותה של ההפרדהאני לא חושב שיש עוד הפרדה מפלסית בארץ
שניתנו כל כך הרבה הבטחות להקמתה. אני כבר הפסקתי בכלל להתייחס לסיפורים בעיתון על כל שר תחבורה או אחר שמגיעים לבקר ברחובות ומבטיחים לתקצב את ההפרדה המפלסית מבלי להבין בכלל את הבעיתיות שבה. לדעתי מדובר בהפרדה מפלסית מהיקרות והמסובכות לביצוע בארץ. העיכוב שחל בביצוע ההפרדה הזו אינו לחלוטין סתמי, אך עדיין אינו מוצדק. לא הגיוני ולא סביר שכביש כ"כ מרכזי שמנתב את חלקה הגדול של התחבורה היוצאת מרחובות צפונה יחסם 4-6 פעמים בשעה בשעות השיא.
יש את המפגש בחדרה, שגם הוא ליד הדרךאני לא חושב שיש עוד הפרדה מפלסית בארץ
שניתנו כל כך הרבה הבטחות להקמתה. אני כבר הפסקתי בכלל להתייחס לסיפורים בעיתון על כל שר תחבורה או אחר שמגיעים לבקר ברחובות ומבטיחים לתקצב את ההפרדה המפלסית מבלי להבין בכלל את הבעיתיות שבה. לדעתי מדובר בהפרדה מפלסית מהיקרות והמסובכות לביצוע בארץ. העיכוב שחל בביצוע ההפרדה הזו אינו לחלוטין סתמי, אך עדיין אינו מוצדק. לא הגיוני ולא סביר שכביש כ"כ מרכזי שמנתב את חלקה הגדול של התחבורה היוצאת מרחובות צפונה יחסם 4-6 פעמים בשעה בשעות השיא.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.