דברים ששוה לחשוב עליהם, ברצינות

odedg

New member
דברים ששוה לחשוב עליהם, ברצינות

למשל, ראיתי הרבה תלונות , גם פה וגם בפורומים אחרים (כן יש עוד...)ובמקומות אחרים תלונות של אנשים בוגרים, משכילים, יודעי כתוב וקרוא בשפה העברית, אפילו פרופסורים, עורכי דין ועוד, ובפיהם טענה דומה: אז מה אם חתמתי על הסכם? אז מה אם היה כתוב שם , ליד החתימה שקראתי, הבנתי ואני מסכים... מאחר וזה הסתבר לי לא כל כך מתאים לי, ואולי יצאתי פראייר, ואולי חשבתי אז שמי שהחתים אותי הוא הפרייר, צריך לבטל את ההסכם! ואם לא בפורום אז מישהו וודאי יכנע לארגון צרכנים, הרי בשביל מה הוא בעצם קיים? מה דעתכם?
 

avielss

New member
לא הבנתי את השאלה

אבל בלי שום קשר לכלום הסכמים יש לכבד משני הצדדים ברגע שמחייבים אותי בתקופת זמן (סלולארי וכו) החברות המחייבות צריכות לתת שירות נאות (ועל זה יכול לבוא הויכוח) היה פסק דין לא מזמן של לקוח של חברה סלולרית שחייבה לקוח בחיבור ל3 שנים הלקוח טען לחוסר שביעות רצון וחוסר קליטה החברה התעקשה הלקוח התעקש והלקוח ניצח אני בעד גישה של להעניש. לא לפרנס את מי שפוגעים בנו ולהוריד למינימום ההכרחי את הצריכה שלנו באותה חברה (סלולארי לדוגמא)
 

odedg

New member
הסכמים, מה לא ברור?

אם התייחסת כפי שהתייחסת, נראה לי שכן הבנת את הדילמה, ואתה אף מסכים איתי בעקרון. מובן שצריך לקיים הסכמים, כל צד מה שהתחייב. בעניין המשפט, אני חושב שזה היה בבית משפט לתביעות קטנות, וכנראה לא מהווה תקדים. אולי חבל, כי באמת יש עם זה איזה בעיה צרכנית.
 
למעלה