דבר אחד כבר ברור-צריך לטפל בערבים!!

Ergil

New member
לא, צריך לטפל בשמאלנים

מה זה בדיוק לטפל אני לא יכול לומר.
 
חחח לי יש רעיון...../images/Emo8.gif

חוץ מזה באמת תראה מה רשמתי על השמאלנים -"שמאלנים תתעוררו" תקרא את זה ותגיב.
 

Ergil

New member
זה לא יעזור

זה משהו בגנים השמאלנים, הם ממש עיוורים. קראתי הודעה של מישהו(שמאלני) בפורום "די לכיבוש" שאומר שכמה חברים שלו ניפצעו בפיגוע בירושלים, ועכשיו הוא עוד יותר משוכנע שהוא צודק, שצריך לדבר עם הטירוריסטים. השמאלנים הם גם מחבלים מתאבדים בצורה מסויימת, הם מתאבדים ובגללם עם ישראל עלול גם הוא למות.
 

Ergil

New member
זה לא בדיוק מה שכתבת

בעצם, זה בכלל לא מה שכתבת. אבל לא משנה, הכוונה זהה.
 
שמאלנים עוורים- קחו דוגמא

יש לי חברים באוניברסיטת ת"א. הם עמדו היום עם שלט אחרי ששמעו על הפיגוע. על השלט רשמו: "יחוסל ערפאת". ליד השלט הזה הציבו שלט נוסף עם שמות ההרוגים מהפיגוע אתמול. יודעים מה היתה התגובה של העוברים והשבים? אחד ירק עליהם. כמה קללו אותם. שמאלנים אחרים פשוט צחקו כשראו את שמות ההרוגים. עם החומר האנושי (או שמא יותר נכון לומר הזבל השנאלני) הזה חברים שלי צריכים לחיות מדי יום.
 
ראית מה שכתבתי בגניסט?

השמאלנים עיוורים. ויפי נפש ולא מעניין אותם כלום. המציאות הזאת לא יכולה להמשך כי אלו לא חיים.
 

שמאלני

New member
משונה

אני ראיתי היום בצומת אלונים בצפון הפגנה של מרצ שעשו הפגנה די לכיבוש הכיבוש הורג ומלא נהגים אבל מלא צפרו להם שהם מחזקים את ידהם. הם כמוב חילקו סטיקרים ומלא לקחו סטיקרים של מרצ שמסביר למה הכיבוש הורג.
 
אין גבול לרשעות

להפגין היום? גם לתת נשק לערבים, גם לאפשר להם להקים רשות טרור, ואח"כ עוד להפגין? אני רואה שהיתה לכם קורת רוח גדולה היום, אז יצאתם להפגנות בצמתים. אין לי הסבר אחר לזה. אין גבול לרשעותכם ולשינאת האחים שלכם, אם ביום כזה אתם מריעים בתרועת ניצחון: "אמרנו לכם! הכיבוש הורג!" והרי הרוצח יצא ממקום שאין בו כיבוש, כי צה"ל כבר יצא ממנו. ואם נצא מכל יש"ע, הרי הכיבוש הוא גם ברמת אביב שהיתה כפר ערבי! האנשים שהפגינו היום הם כתם על העם היהודי. אני מקווה בשבילם שכל זה היה פרי דמיונך הקודח. איני מאמין שיש יהודים שפלים כאלה.
 

שמאלני

New member
נו באמת אלה כבר שטויות

מה שאתה כותב כאן אין לך הוכחות לזה שככה זה יקרה משטיפות המוח שעושים לך אתה מושפע וכותב את זה. הכיבוש הורג אין לך מה להגיד ככה זה המציאות,בגלל המתנחלים נכנסים מחבלים מתאבדים. אתה קולט שהם הורסים ל-6 מיליון אנשים את החיים. טוב אולי פחות כי הימנים כנראה אוהבים את המצב. אני שואל אותך בגיניסט איך אתה חושב שצריכים לפתור את הבעיה. מצד אחד אתה כותב שאתה נגד טרנספר ואתה נגד כאלה ששונאים את כל הערבים כי יש ערבים טובים. אבל מצד שאני אתה כותב שאתה נגד מדינה פלסטינית ואתה גם נגד דיבור איתם. אז מה אתה חושב שהדרך הטובה לפתרון המלחמה הזאת שנמשכת למעלה משנה. להשאר במצב כיום זה מתאים לך?
 
הסברתי לך כבר מאה פעם

שאלת אותי מה הפיתרון שלי אתמול וענית לך. אין לי עוד כח לבזבז עליך זמן בנושא הזה. לך תחפש את ההודעה שלי מאתמול. ותראה מה הפיתרון שלי. בגלל שיח´ מוניס, לוד, רמלה ויפו נכנסים מתאבדים. לא בגלל ההתנחלויות.
 

שמאלני

New member
אתה כתבת הרבה אני לא מצאתי

לא ראיתי איפה כתבת אז תכתוב לי מחר לא נורא. אני חייב לדעת מה הפתרון שלך כי אני לא מבין אותך. אני אגיד לך משהו בקשר למתנחלים. אין להם מה לחפש שם נקודה !!! אין להם מה לחפש שם תגיד לי אתה מה יש להם שם. יורים עליהם הם לא יכולים לנסוע בכבישים. שהם יוצאים מהתנחלות הם יוצאים במכוניות ממוגנות ירי. זה החיים שהם רוצים תענה לי אתה אני לא מבין מה יש למתנחלים לחפש שם. לפני 67´ הסתדרנו טוב מאוד בלעדיהם אחרי 67 פתאום תפסנו גובה.
 
בשבילך- העתקתי את הקטע הרלבאנטי

הדברים הבאים נכתבו מילה במילה בתשובה שנתתי לך אתמול: "את הפיתרון שלי פרטתי כבר 10 פעמים, אז הנה, עוד פעם, בשבילך: -שליטה ישראלית בטחונית בין הים לירדן. -אוטונומיה לערביי יש"ע: שליטה מלאה על חייהם, אך ללא סמכויות כלשהן בנושאי ביטחון וחוץ. -מלחמה נחרצת בטרור. כל מי שמבצע פעולות אלימות נגד ישראל יושלך לכלא או יגורש. זו ההצעה, על קצה המזלג. אנא, אל תכתוב לי שזה יצור בעיה דמוגרפית. כבר עניתי על זה לצ´רלי, אתה מוזמן לעבור כמה ימים אחורה ולחפש. אם לא תבין תכתוב ואבהיר לך למה זו טענה לא נכונה".
 

small@ani

New member
כחח..כחח... (איך מכחככים בגרון?)

קודם כל "חוץ" יש להם ויותר מוצלח משלנו. יש שגרירות פלטין בשמונים אחוז מהארצות, יש להם משלחת באו"מ... שייותרו על זה? מה פתאום. אתה בטח רוצה שהם גם ימשיכו לבנות את ארצנו, יחפרו את תעלות הביוב, או שאת כל העבודות השחורות נשאיר לפיליפינים? יענו אזרחים סוג ב´ ג´ ד´, חוטבי עצים ושואבי המים שלך. לא יילך. אדונות על עם אחר לא תצלח. העמד עצמך בנעליהם.
 
תשובות

לגבי החוץ, את הנעשה אין להשיב לצערי (ואולי בעצם כן, אם נחסל את מוסדות הרשות הפלשתינאית), אבל עדיין יש הבדל בין מצבם הנוכחי לבין מעמד דיפלומטי של מדינה (הם בעצמם מודים בכך בעצם איומיהם להכריז על מדינה), ואת זה צריך למנוע בכל מחיר. בוודאי שאין לתת להם אחריות על הביטחון. לגבי בניית ארצנו, אתה וחבריך השמאלנים הם אלה שמדברים על "לסגור אותם מאחורי גדר". זה נובע כמובן מהעובדה שמאחורי חזון השלום שלכם מסתתרת בעצם גיזענות מחפירה. לי אין בעיה שיעבדו פה בכל עבודה- מרופא (מה- אין ערבים ישראלים שהם רופאים? מה ההבדל? או שאתה מניח הנחה גזענית שאין להם סיכוי להתקבל לרפואה?)ועד סנדלר. אני לא גיזעני. לגבי אדונות על עם אחר- ראשית, הם לא עם. לא לפי המשב"ל ולא לפי גולדה מאיר, שהיתה ממפלגת העבודה. שנית, גם אם הם עם, הרי גם ערביי ישראל הם "עם". אז למה אתה חושב שנצליח להמשיך לשלוט עליהם? פתאום תיתכן אדונות על עם אחר? או שאתה מציע להחזיר גם יפו? לגבי העמדת עצמי במקומם- כתבתי מליון פעם, ועוד פעם בשבילך, אבל בפעם האחרונה: לו היו 21 מדינות של בני הלאום והדת שלי, ומנגד מדינה פצפונת של עם ש-6 מליון מבניו נרצחו בשואה ע"י מי שבני עמי תמכו בו, הייתי יושב בשקט ונהנה מהרווחה הכלכלית, או עוזב. בשום אופן לא הייתי רוצח נשים ולידים כמו חית טרף. אז מספיק להעלות את הטיעון הזה, כי נמאס לי לענות עליו.
 

שמאלני

New member
איז פתרון יש לך בגיניסט...

ממש עלוב אני חייב לצין. אתה בכלל לא דברת על הפלסטינים שהם במקרה צד אחד בסכסוך הזה. מה שאתה כותב כאן שאנחנו נמשיך את הכיבוש ואף יותר גרוע שאנחנו נכבוש מחדש את השטחים שנתנו לפלסטינים. שכחת מה היה לפני תהליך אוסלו,ובעצם למה רבין התחיל את הסכם אוסלו. רבין ראה שהמצב לא יכול להמשך ככה והוא חשוב ורצה כמוני וכמו הרבה אחרים שהסכם כזה יפסיק את האלימות של הפלסטינים. אומנם היו מתנגדים אז להסכם אך עובדה שרבין נבחר אז רוב העם היה איתו. אל תשכח שלפני הסכם אוסלו צה"ל היה בכל השטחים שלטנו עליהם ורק בגלל האינטפאדה הראשונה התחילו לגלגל את הסכם אוסלו. כך שלחזור לשטחים ולכבוש אותם שוב זה לא פתרון ולגרש אותם זה לא פתרון. הפתרון זה לגרש את ערפאת מהשלטון ולהביא במקומו מישהו יותר מתון ונורמלי אולי ג´יבריל רג´וב או מוחמד דחלאן ויש עוד כמה וכמה אנשים מתונים שם.
 
תשובות

ראשית, אתה דיברת איתם? הרי הם לא הסכימו גם להצעות הכי נדיבות של ברק! אז איך אתה יכול להעלות טיעון כזה? שנית, לא כתבתי שנכבוש מחדש- שוב סילפת את דברי. בתוכנית שלי צה"ל לא ישב בערים הערביות, אלא מסביב, כשתהיה לו זכות למרדף חם פנימה. שלישית, באינתיפאדה הישנה זרקו אבנים. עכשיו מפוצצים אוטובוסים ויורים באמצע ישראל. קצב ההרוגים עלה פי כמה. אז מה עשה רבין בעצם? בא לרפא שפעת ונתן תרופות שגרמו לסרטן? רביעית, רב העם לא היה עם רבין. הוא ניצח בגלל שהימין היה מפוצל (לימין היו יותר קולות, לשמאל יותר מנדטים), והעביר את ההסכמים כי שיחד את גולדפרב במיצובישי. חמישית, הנה יש הסכמה: גם אני חושב שצריך לסלק את ערפאת ולחכות למישהו מתון. אז בוא נתחיל בזה שנסכים שצריך להעיף את ערפאת מיד. הולך?
 
למעלה